المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : طلبات النساء من الألف الى الياء (( من تأليفي ))

yosr
21-06-2002, 11:58 PM
الالف : انت اييه ماعندكش احساس .. ازاي نخلي مامي وحدها بالبيت و بابي مسافر ..

الباء : بدل ما نروح على بيتكم كل اسبوع نفطر و نتفسح مع عايلتك ليه مانخرجشي نتفسح مع مامي و اخوي الصغير تيتو ..

التاء : تامر زوج علية صاحبتي ، اشترالها سيارة BMW مكشوفة و انت جبتلي شقفة Audi و صرت تنق على غلاوتها ..

الثاء : ثلاثة الاف دولار للسفرية ماقدرتش تامنها .. و صلاح اخويا اعطى لمراتو 6الاف دولار و بعث معاها الف عشاني ..

الجيم : جيبلي الطلبية الي طلبتها من المتجر من شوية و اسئلهم على الديون الي على جارتنا سمية .. صاحبتي بالنايت كلوب ..

الحاء : حبيبي .. حبة فؤادي .. مالك كياني .. ساحرعقلي و دنياي .. شفت الالماظة الي هداها اخوك عام لمراتو .. دي حلوة و انا مشتهياتها ..

الخاء : خمسة ايام و انا اقولك على تغيير السيارة و انت رافض .. الله هو انت عايزين كل ثلااثة اشهر بنفس السيارة ..

الدال : ده انا عازة منك الف دولار عشان اجيبلك الكسوة الي قلتلك عليها و العطر الجنان الي رح اعطيهملك بمناسبة عيد ميلادك ال الثلاثين ..

الذال : ذهبت امبارح للبنك و سمعت انك سحبت شيك ب200 دولار عملتلهم ايه لاني عمري ماقلتلك عليهم .. ده انت لازم انفقتهم على اصحابك الهواييش دول ..

الراء : رامي صاحباك من اشر الناس .. ده واحد شرير و قليل ادب و مانهوش قطرة تربية و الادهى انه لسه عازب و كمان مش محترم .. لازم ماتكلمووش خالص و الا ..

الزاي : زمان لما كنا لسه مخطوبين كنت كل يوم تشترلي حاجة .. كل يوم نخرج نسهر .. كل يوم ناكل حاجة برا .. كل يوم نعمل شوبينق .. كل اسبوع نروح و الشلة للبحر .. دلوقتي مافيشحاجة ابدا ابدا ده انت عمرك مافسحتني ..

السين : سميير .. ايه ده .. ده انت واخذ ثنية نزل ماركو بولو .. و ده مااحبوش خالص .. انت عارف انو في الانميشن الي عملوه واحدة مقدمة قليلة ادب قالت انو عمري فات التلاتين و رغم اني وقتها 22 ( الحقيقة وقتها 25 و دلوقتي 27 )

الشين : شربة الفراخ ديه الي امك تحضرها لنا وحشة .. ديه ماتسواش حاجة قدام شربة مامي ..

الصاد : صيادة الرجالة ديرة العلاقات الفنية تبع قسمك دي مااحبهاش .. ماا هي او انا .. يعني احسنلك بطل الشغلانة دي .. لاني لو قالولي انك و اياها تشتغلوا على نفس الملف .. رح اوريك النجوم في عز الظهر ..

الضاد : ضمير اخوك مفقود .. ازاي يدلع مراتو قدامنا و يمدحها و انت تسمع و ساكت .. ده يغتربنفسه امامك و هو مش عارف الكنز ( تحكي عن نفسها) الي عندك ..

الطاء : طلباتي انا كثيرة !! ازاي ده !! ده انا السيارة المهببة دي فضلت معايا خمسة اشهر ..

الظاء : ظافر .. ابن عمي .. تعرف جاب لخطيبته ايه بمناسبة عيد الحب ؟؟ ده جابلها الماظة ماحصلتش و عمللها حفلة خاصة في نزل البلازا الخمس نجوم ليها هي و بس ...

العين : اونكل عايز شوية مصاري كااش .. و بابي مسافر و مامي ماعندهاش سيولة دلوقتي .. عشان كده يا حبيبي .. اعطيه 10 الاف دولار و الفين اخرين ادفعهم لشركة الهاتف عنه ..

الغين : غفرانك ده مايهمنييش !! ( اغنية ) الله ازاي ده انا نسيت انك انت الي لازم تطلب السماح .. ازاي توصل اخي للمطار بسيارتك الي صارلها سنتين عندك و مافكرتش تشغلها الا لما طلب منك اخي توصله !! و ال تويوتا راحت فين الي مشتريها من كام شهر ..

الفاء : فاكر يوم خطوبتنا انت قلتلي ايه ؟؟ مش حازعلك يا حبيبتي انت اطلبي و انا اجيبلك و بعدين لما اقلك تجيبلي شقة ع النيل تجيبلي شقة من نفس العمارة الي ع النيل بس تطل على حديقة منزل نور الشريف .. بدل من الي تطل على حديقة الفنان عمرو دياب ..

القاف : قوم هات مجلة توب موديل الي في غرفة التدليك .. بسرعة .. الله

الكاف : كمل شغل و عدي على مامي و خذها للكوافير الي قلتلك عنه الي كل الفنانت المصريات يروحوله .. و قل للكوافير يعملله كل شيء على مزاجها و ادفع عليه ثمن التعدية .. و بعدين وديها لكلوب الكوتشينة و الشطرنج ...

اللام : لو انت مارحتش بابي و ترجيته يقبل السيارة ال 4 ×4 الجديدة من هونادي رح اوريك ..

الميم : مامتك دي طلبتك مرتين في البيت ردت عليها الخادمة و مامتك رفضت انها تقول عايزة ايه .. انا واثقة ياستي انها كلمتك وقالتلك ماتشترليش الساعة الي بالف دولار( الام المسكينة منين عارفة بالساعة )

النون : نورهان الممثلة صاحبتي عازمتنا للعشاء يوم عشاءنا مع اخوتك و اقارباك .. وانا مش رح ارفض طلب نوهان و انت طبعا يا حبيبي ..

الهاء : هو انت لسه ماجبتلييش اللفاية الثالثة الي قلتلك تجيبها عشان تصير مشرفة على الطعام و المطبخ ؟!؟

الواو : و الله العظيم رح اقول لبابا انك رفضت تعطيني خمسة الاف دولار .. و .. رح .. اهئ .. اهئ ( استعملت سلاح المراة امام الرجل الحساس الفارس الشهم الذي لايحتمل رؤية البكاء )

الياء : يا سمير .. انا موافقة على كل شيء بس .. بلييز ما تودينيش لبيت اهلي .. بليييز دير .. بلييز مي لوفر ..

-----------------------------------------------------------------------------------
وهذه عوايد البنات الي لسه متزوجات

البنات 75 % منهم من نفس الطينة بس الحمد لله اني من ال25 % الحلوين القمورين الي رح يعيشوا في وفاق مع ازجهم .. لكن نسبة العوانس مرتفعة لهذه النسبة التي انتمي اليها لان ال 75 % رح يخطفوا الرجالة و الي رح يرجعوا لل25 % بعد مايذوقوا ال 25 %

شكرا
-------------------
هاي ايرس 90

yosr
22-06-2002, 12:49 AM
بلييز ردوا :(

Chad
22-06-2002, 01:23 AM
وشهد شاهد من أهله:D :D :D :D

كخخخخخخخخخخخخ والله موضوعك حلو يا يسر:D :D :p :p

ماجد
22-06-2002, 05:14 AM
مشكووووووووووووووووووووووووووورة قوي قوي :D :D

yosr
22-06-2002, 12:06 PM
A.J : انا حاسة انو كل البنات رح يذبحوني .. لذا شوف انا عاملة ايش

ماجد : شفتو الاولاد الحين كم رح يشكروني لاني احذرهم من ال 75 % من البنات

:D

الســــــــاهـر
22-06-2002, 01:43 PM
هههههههههههههههه

حلللللللوة منك يسر .. :D :D :D ومشكووووووره .. .

alsahr
22-06-2002, 02:48 PM

H.warrior
22-06-2002, 08:12 PM
هههههههههههه
عندك حق يايسر