المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ساعدووونى فى فاينال فانتزى10 .. لان اللى عندى باللغة الاسبانية ..أرجووكم أريد اى واحد

B-ROCK
30-07-2002, 05:32 PM
السلام عليكم:

حدثت الكارثة عندما يشترى واحد مدمن أربىجى زى انا اللى مخلص جميع اجزاء فاينال فانتزى اللا الجزء الاول والثانى على الكمبيوتر ولكن الباقى اللى على القصة الكمبيوتر والبليستيشن1 .. خلصته حتى وكنت كله أقرا وافهم فى القصة وكل شىء من الاستراتيجية فى القتال وتطوير الاسحار وااسلحة .. الا ان جاء الجزء الرهيب وهو الجزء العاشر اللى جائنى وللاسف باللغة لااسبانية لانى اشتريته من هناك ..لذلك مااحب اطول عليكم واطلب منكم ترجمة بالتحديد كيفية تطوير الاسلحة اللى هى لما تغط مثلث وتاتيك اول كلمة .. وجميع الخيارات اللى تليها واى شىء ثانى مهم اعطوونى تفاصيل عنه.. لانى حاير .. على علم انى واصل حاليا فى المعبد الثانى للسومونر اللى اسافر له بالقارب يعنى فى البداية .. ولكم تحياتى ومنتظر ردكم قريبا ياغالييييييييين

usef
31-07-2002, 04:27 AM
؟؟؟؟؟؟اول مره ادري انه فيه فاينل فانتسي اسباني?: ?:

vash tro
31-07-2002, 08:12 PM
أوكيه لما تضغطي مثلث ثم أكس تطلع لك مكان مثل المتاهة أوكيه اضغط اولا اكس تالي بيطلع لك خيارين التحتي تحرك و الأول لأملأ الأماكن مثلا حرف الأتش في المتاهة هو لزيادة الطاقة تدعس عليه أكس فتروح إلى الأول بتشوف فيه بعض الخانات المضللة تدعسي على أي واحده
و حرف الأم لزيادة طاقة الماجك و أما عن و اللي يكون شكله مثل السيف إلى زيادة الطاقة و أي سؤال عندك تفضل وأنا واثق من تخليصك اله وممكن اعرف إلى وين وصلت و على فكره الخيار بعدين بجيك تطوير خصائص الأسلحة

vash tro :)

ستيف بورنسايد
31-07-2002, 08:25 PM
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة usef
؟؟؟؟؟؟اول مره ادري انه فيه فاينل فانتسي اسباني?: ?:
حتى انا
قصدك اوربي ولا اسبانيا?:

Grandia
31-07-2002, 08:35 PM
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة ستيف بورنسايد

حتى انا
قصدك اوربي ولا اسبانيا?:

وفيه فرنسي والماني :D

usef
31-07-2002, 08:39 PM
شنو :واو: :واو:
ليش ما يسوون عربي:غضب:
بس تعال هالكلام صج ولا غشمره.....:!

M7MOOOD
31-07-2002, 09:10 PM
يا حلو ... اللي عندك هو باللغة الفرنسية .. مو بالأسبانية :D :D

B-ROCK
01-08-2002, 08:20 PM
طبعا .. اسبانى .. شو تحسابنى جاهل .. انا أصلا مولوود فى باريس .. يعنى لما أقوولك اسبانى لاتسألنى مرة ثانية . لانى انا اشتريتها من هناك .. وجتنى هدية .. المهم انا بس بدى احد يساعدنى فى تطوير الاسلحة اللى هى اول شىء ادخل عليه لما اضغط مثلث وهو عامل زى الخلية ......

انا واصل الان فى المدينة الثانية اللى تنزل فيها السفينة .. بعد هجووم سين عليها ... على العمووم وصلت الان فى مكان اللى ينزل فيه لولو ويونا وواكا وكيماهارو وابقى انا لوحدى .. وهم ينزل زى المصعد الى اسفل لان المكان مطلووب نزوول حراس السومونر فقط وتايدوس لايزال مش حار سومونر على العمووم ابقى شوى بعدها تأتينى السومنر الثانية هى وياتى الحارس تبعها ويرمينى من فوق الى تحت بعدها انزل المهم اجد نفس لغز المعبد الاول لما لقيت يونا ... بس حليت اول باب اللى تحرقه لما تركب كرة النار بجنبه بس الباقى ماعرفتهم ياريت تقوولوولى كيف وقوولولى بعدها قدام شوى لو فى شىء صعب ..... ولكم كل الشكر على تعبكم كلكم

Grandia
01-08-2002, 09:47 PM
صحيح فيه اسباني بانسبه لأوروبا يترجونها لها لمعظم الدول علي لغتها

وحنا يا العرب في القمامه لا نسألهم ولا نطلب منهمم ذلك