المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نكت مصريه

ورووود
08-08-2002, 05:32 PM
أبو العربي قاعد على القهوة مع صاحبه وقالوا إن أبو جهل كان بيتعشى معه أمس في البيت فرد صاحبه قلوا ياأبو العربي أبو جهل مات من الف وربعميت سنه أم نادى أبو العربي على مسعد قالوا يامسعد مش أبو جهل كان بيتعشى معيا أمبارح قالوا مسعد الكدب خيبه ياأبو العربي.... بس كان فيه عربيه أجرة راكنه هنا أمبارح.... أجرة قريش.

واحد بلديتنا قاعد في مؤتمر دولي, فواحد قرنساوي قام وقال"إحنا حفرنا تحت برج إيفل ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل على إن التليفونات عندنا من 100 سنه",فقام واحد إيطالي وقال"إحنا بقا حفرنا تحت برج بيزا ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل إن التليفونات عندنا من 500 سنة" فقام بلديتنا وقال"إحنا بقا حفرنا تحت الاهرامات و ملقيناش حاجه خالص وده دليل إن من 5000 سنه كان عندنا المحمول .

مره تلاته قاعدين يلعبوا على قهوه الأول قال:كش ملكّّ.. التانى رد:لا ده شيش يك.. التالت راح واخد الكوتشنه و ماشى

جورج قرداحي بيسال واحد بلدينا الحج سنه و لا فرض قال له هتصل بصديق جوللي يا عوضين خلال 30 ثانيه الحج سنه و لا فرض قال لا هوه سنه و لا فرض الحج جرعه(قرعه)

الاستاذ:مين يعرف اسم حيوان بيطير
الطالب:الفيل يا استاذ
الاستاذ:غلط يا بنى ايه الغباء ده انت ابوك بيشتغل ايه؟
الطالب:فى المخابرات
الاستاذ:والله يا بنى الفيل ممكن يطير بس لو شد حيله .

مره واحد ابنه طلع من الأوائل شفروه .

واحد بلديانتاجاله تليفون من البلد بيقوله يا صميدة امك وابوك ومراتك وأولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر وفال العيشة ملهاش لزمة وراح طالع فوق عمارة 30 دور ورمى نفسه بين 30 و20 قال الله انا امي وابويه ماتوا من زمان بين 20 و10 قال الله انا مش متزوج قبل يقع على الأرض يابوووي انا مش اسمي صميدة .

ايه الفرق بين شجرة الموز و الجزمة ؟
شجرة الموز بيقف عليها 30 قرد .....
والجزمة بيقف عليها قرد واحد

مره ابو العربى كان قاعد مع واحد صاحبه بيقوله اسكت يا اخى انا امبارح كنت فى الصحراء المهم لقيت اسد اروحله يمين يجيلى يمين اروحله شمال يجيلى شمال المهم لقيت عماره طلعت استخبيت فيها صاحبه رد وقاله انت حتفشر عليا هو فيه عمارات فى الصحراء راح ابو العربى قاله بلاش ده انا امبارح كنت فى الصحراء لقيت اسد اجيله يمين يجيلى يمين اجيله شمال يجيلى شمال لقيت شجره طلعت فوفيها صاحبه قاله انت شايفنى مختوم على قفايا هو فيه شجر فى الصحراء ابو العربى قاله خلاص انا امبارح كنت فى الصحراء قابلنى اسد اكلنى مبسوط كده .

لابن:بتعمل اية يا بابا.الاب:بكتب جواب لعمك.الابن:هو انت بتعرف تكتب.الاب:يعني عمك اللي بيعرف يقرا يا فالح.

مره واحد عداه العيب خد الى بعده .

مره واحد بلدياتنا راكب أتوبيس شاف واحده شاورلها شورتله غمزلها غمزتلو قلها أنزلى المحطه اللى جاية نزلت قعد مكانها.

أستاذ الجغرافيـا للطالـب أ : ماهي الرياح التي تهب على الزقازيق ؟
الطالب أ : رياح شمالية شرقية يا أستاذ .
شاطر يابني .. قول انت : ماهي الرياح التي تهب على طنطـا ؟
الطالب ب : شمالية غربـية يا أستاذ .
شاطر يابني .. قول انت : ماهي الرياح التي تهـب على شبين الكوم يابني ؟
الطالب ج : شمالية منوفية يا أستاذ .

قال مدرس لتلميذ ما معنى جوز هند بالإنجليزى قال التلميذ كوكونت قال المدرس ضعها فى جملة قال التلميذ كوكونت من الشباك .

مرة حرامى نط على راجل و مراته فقال الحرامى للست اسمك ايه فقالت مديحة فقال لها انا مش هاقتلك علشان اسمك زى اسم امى و قال الحرامى للراجل اسمك ايه فقال احمد و بيدلعونى يا مديحة .

دخل التلميذ على مامته بيعيط قالتله فيه ايه ياوله قام قلها المدرس سألني مين اللي حفر قناة السويس ماعرفتش قام ضربني قالتله عارفاك وعارفه شقاوتك ماحدش حفرها غيرك

ورووود
08-08-2002, 06:40 PM
للرفع:غضب:

FREDDY KRUEGER
08-08-2002, 06:55 PM
غلطانة للجر :غضب: :غضب: :غضب: :غضب:

نسيت أقول لك رحيت الفول طالعة :D :D :D :D :D من نكتك الحلوة :D :D

الســـــــاهـر
08-08-2002, 07:00 PM
مشكووووووووووووووووووووووووووووورة على الموضوع والنك الحلووووووة ...

ولاتعصبين بسرعة .. :D :D .. مو زين لصحتك :D :D

تحياتي .. الســـــــــاهـر ..

أسير الشرقيه
11-08-2002, 01:57 AM
ههههههههههههههههههه

حلوه منك

:D

حلوة ودلوعة
11-08-2002, 02:03 AM
ههههههههههههههههههه

حلووووووووووووووة منك ياورووود...

ومشكوووووووووووووورة...