المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : We Need More Arabic movies subtitles...

KenshinX
30-11-2002, 01:34 AM
Hi Guys ....it's nice to see some one cares about the movies subtitles,but as i can see there is only around 5-10 movies subtitles around here ,and i guess we need to work hard to help each ather to make a big list of arabic sub,for that there is a step that we must do first befor we translate any movie....It's to rip the Arabic form the DVDs that have been released with Arabic Sub,cz there is a lote of them out in the market...we can go out and rent a movie then rip the sub from it and share it...this will save time for us and the Guys that can trnslate the movies better start for the movies that never relesed in Aeabic sub..So what do you think Guys??

..any one good at ripping the sub from the DVDs plz make a toturial to teach us the good and easy way to make us all start .

Sorry i wrote in English cz i don't have Arabic Keys in my laptop..:(

RPG_master
30-11-2002, 01:50 AM
yes yes indeed..http://www.webpost.net/sp/spikeyman/dog.gif

انا اقول تكتب الموضوع في منتدى الأفلام بيفيدوك اكثر:-)

Chad
30-11-2002, 02:28 AM
شوف هالموضوع أكيد فيه اللي تبغيه:)

http://www.montada.com/montada/showthread.php?s=&threadid=121081

انجلينا17
30-11-2002, 04:56 AM
اقول

احنا بمنتدى عربى ولا ?:

RPG_master
30-11-2002, 07:15 AM
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة انجلينا17
اقول

احنا بمنتدى عربى ولا ?:

Sorry i wrote in English cz i don't have Arabic Keys in my laptop

:6

انجلينا17
30-11-2002, 07:49 AM
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة RPG_master

:6

شاطر

10\10

عطوه حلاوا :#

KenshinX
30-11-2002, 08:19 AM
اهلا يا شباب ,,

أنا صراحة مأشوف اهتمام كبير منكم والدليل هو السخرية من بعضكم واستهتاره ولكن اتمنا مع الايام تتعونو مع بعض و نسوي شغل جماعي ونطور احسن من الاجانب في كل شيْ بدل ما احنا نثرثر كثير ....ارجو انكم تفهموني صح , وانا عن نفسي سوف احاول ان اضع اي مواضيع مهمة في هذا المجال حتى نتعلم جميعا ونستفيد واي واحد يحتاج المساعدة في اي موضوع سوف احاول عن نفسي المساعدة قدر الامكان >>>>

شكرا على كل حال ...
اشوفكم قريبا مع اخبار جديده ;-)

RPG_master
30-11-2002, 08:54 AM
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة انجلينا17

شاطر

10\10

عطوه حلاوا :#

اعتبريها نصيحه اخوية..علشان اذا بتردين مره ثانيه تقرين الموضوع كله:6

بالنسبه لك يا اخوي..

ادخل هالوصله

www.montada.com/montada

وانزل تحت وادخل قسم الأفلام بتلقى الي يسرك انشالله

Chad
30-11-2002, 09:48 AM
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة KenshinX
اهلا يا شباب ,,

أنا صراحة مأشوف اهتمام كبير منكم والدليل هو السخرية من بعضكم واستهتاره ولكن اتمنا مع الايام تتعونو مع بعض و نسوي شغل جماعي ونطور احسن من الاجانب في كل شيْ بدل ما احنا نثرثر كثير ....ارجو انكم تفهموني صح , وانا عن نفسي سوف احاول ان اضع اي مواضيع مهمة في هذا المجال حتى نتعلم جميعا ونستفيد واي واحد يحتاج المساعدة في اي موضوع سوف احاول عن نفسي المساعدة قدر الامكان >>>>

شكرا على كل حال ...
اشوفكم قريبا مع اخبار جديده ;-)

منو تعامل معك بإستهتار:أفكر:

أنا عطيتك وصله مباشره للموضوع اللي فيه الترجمه للأفلام ووفرت عليك التعب عشان تبحث عنه:أفكر: :أفكر:

بس معليش:-)

Sorry i wrote in English cz i don't have Arabic Keys in my laptop
يمدحون الحروف اللي تلصقهم على الكيبورد:أفكر:

على فكره أنا عندي نفس مشكلتك رغم هذا عمري ما كتبت بالإنجليزي:)