المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : في محاضرة التشريح

عاشقة الورد
27-12-2002, 01:15 AM
طبيب بروفسور واقف يشرح أول درس تشريح لطلبة سنه أولى طب ، وكان يشرح لهم ويركز على أساسيات التشريح والجراحة فقال : لازم علشان تعملوا تشريح تكونوا قادرين على عمل حاجتين ..
الحاجة الأولى مايكونش عندكم أى نوع من الخوف ، وقام بسرعة حاطط اصباعه فى مناخير الجثة اللى على السرير قدامه وبعدين قام لحس صباعه ، وطلب من كل واحد يعمل زى ما عمل فى الجثة اللى قدامه ، وبعد شوية تردد قام كل الطلبة عملوا زى ما عمل الدكتور !!

فقال لهم: والحاجة التانية لازم يكون عندكم قوة ملاحظة وتركيز، أنا حطيت صباعى الوسطانى فى مناخيره لكن لحست الصباع اللى جنبه !!

و الله الدكتور هذا حركااااااات :D :6 ":" يا ريت لو عندنا مثله

طبيب بروفسور واقف يشرح أول درس تشريح لطلبة سنه أولى طب ، وكان يشرح لهم ويركز على أساسيات التشريح والجراحة فقال : لازم علشان تعملوا تشريح تكونوا قادرين على عمل حاجتين ..
الحاجة الأولى مايكونش عندكم أى نوع من الخوف ، وقام بسرعة حاطط اصباعه فى مناخير الجثة اللى على السرير قدامه وبعدين قام لحس صباعه ، وطلب من كل واحد يعمل زى ما عمل فى الجثة اللى قدامه ، وبعد شوية تردد قام كل الطلبة عملوا زى ما عمل الدكتور !!

فقال لهم: والحاجة التانية لازم يكون عندكم قوة ملاحظة وتركيز، أنا حطيت صباعى الوسطانى فى مناخيره لكن لحست الصباع اللى جنبه !!

:p طبيب بروفسور واقف يشرح أول درس تشريح لطلبة سنه أولى طب ، وكان يشرح لهم ويركز على أساسيات التشريح والجراحة فقال : لازم علشان تعملوا تشريح تكونوا قادرين على عمل حاجتين ..

و الله الدكتور هذا حركاااااااات :6 :D ;-)

skyhauk
01-01-2003, 07:18 PM
هههه

مشكوووورة :0)

دكتور داهية;-)

عاشقة الورد
02-01-2003, 10:24 AM
العفو ;)

السنيوره
02-01-2003, 02:28 PM
ههههههههههههههههههههه

مساااااااااكين

مشكوره عالموضوع ;-)

MG4
02-01-2003, 03:41 PM
ماهو بسيط البروفيسور هذا

شكراً

سلاااااام

1983
02-01-2003, 04:35 PM
مشكووورة يا العاشقة:o

والعفو بالنيابة:D

عاشقة الورد
02-01-2003, 11:57 PM
السنيورة
العفو حبيبتي .. و الحمد لله إنه عجبج;) ..

MG4
العفو أخوي .. و إن شاء الله يجيلكم أستاذ مثله ( أخوه التوأم ) :D .. لا تخاف أمزح :6 هو أصلا ما عنده أخ توأم :p ..

1983
إنت وراي وراي يا بو رقم ؟؟!! ?: :" :واو: ..

snoke
03-01-2003, 12:09 AM
خخخخخخخخ ما شاء الله متعود :p :p

مشكوووور اختي عاشقة الورد وما قصرتي :) ;)

عاشقة الورد
03-01-2003, 12:24 AM
You Are Most Welcomed ;-)

&سـحر العيــون&
03-01-2003, 02:41 AM
هههههههههه الله عليه من دكتور
الله يهني الطلبة بلي لحسووووووه يع:":

ALGNAAS
03-01-2003, 03:03 AM
يلعن ابوا الأستاذ غلي زي هذا والله فلله