المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بذمتي والله إني صادز....

2TGOOL
21-02-2003, 02:33 AM
إحم...كح..كح

السلاااااااااامو عليكم...إزيكم يا احلا اعضاء...
حلو اللون ذا...يذكرني بالأيام الخوالي..ايام ارمضان..يوم كنت استلم الشيعةهناك بالمنتدى الإسلامي....خخخخخخخ...كنت احط اللون هذا..عشان يعميهم..

ايوااااااااااااا...نعود لمحور حديثنا..
صار لي امس موقف يعني,,,ما قدرت امسك نفسي...
قلت لازم انقله بحذافيره هنا>>اهم شي حذافيره

بس بذمتي..ترونن صادز المره ذي :D

بسم الله نبدأ....

...

كان يا مكان...واحد اسمه تركي..اليوم الصبح..تأخر عن الإختبار ...مع العلم إنه إختبار نهائي...يعني..فااااااااااااينل....يعني قبل ست سااااعاات لازم تكون صاحي..
لكن..أخوكم في الله..الفقير الى الله عز وجل...الغني عن غيره..>>اخلص..
ايه...اقولكم..كنت طول الليل..مااااااااااااسك الكتاااااااااااااب..حق الماااااااث>>رياضيات للأخوان...اللي من المتوسط وتحت..خخخخخخخ

وانواااااع الدفره ما قد ذاكرت مثل مذاكرة امس الا في اختبار الرياضيات قبل سنتين حق الوزارة والله اعلم المهم...ومن كثر ما كنت دايخ...خصوصاً..إني الظهر كنت في الأصطبلات حقت الهافمون...وجاي منهلك من هناك...
على ما اعتقد..إني نمت على الكتب...وشلون لا احد يسألني...
وقمت ...الساعه..سبع وربع...
وصالة الأختبار تقفل ابوابها الساعه..سبع ونص..
يعني ما عندي الا ربع ساعه...
قمت كني مربوش...غسلت ....توضيت..صليت...لبست...

اخذت كاسة شاهي بالطريق نصها تناثر على البدله..كل هذا في دقااااااائق معدودة..استغفر الله بس..خخخخخ
المهم...ويوم وصلت لسيارتي...الا والقى البنزين فاااااااااااااااااااااااااااضي....

كرهت الساااااااعه اللي تعلمت فيها الزوله...يعني وصلت فيني..حتى بنزين ما اعبي...
المهم..وخلاص..ما بقى الا عشر دقايق..والكلية بعيده شوي...
يعني على طريق الدمام..للي ساااااااااكن بالشرقية..

والله وأقوم...وآخذ سيارة ثانية....
كاااااااابرس صابونه...
واللي يعرف الكابرس الصابونه....يعرف زين وش تسوي عند اللفااااااااات وانت مسرع..
واللي ما يعرف...الزبدة..إنها سيارة تعطيك..ولا تبخل...اي لفه بسيطه..تشوف انواع الحوسه..

شغلت السيارة...ومصفي الطبلون طبعاً...يعني..وصلت للميتين..تقريباً..

والله سترها معي....الين وصلت للكبري...اللي ادخل معاه يسار..
قمت ناضرت للساعه..لقيت بقى اربع دقايق...
والإشارة..حمرا...قلت يا ولد..اقطع..والا ما اقطع...
وانا مسرع الى الحين يعني...
قلت يا رجاااااااااااااااال...سم الله وانحر....
ونحرت ام الإشارة....
وياليت..اقطعها..واروح قدام..لا اقطعها..والف يسار..
قامت تحوووووووووس فيني السيارة...
انا نسيت انها كابرس....والا متعود على موتري..
المهم..بغيت اشيل الرصيف..لكن الله ستر..والله شعر راسي وقف...من الخوف...
ويوم عدلت السيااااااااارة..
وشفت الساعة..لقيت ما بقى الا دقيقتين...تقريباً....

جيت بأدعس..ما دريت الا الدورية الي وراي...تكبس لي..
ايوااااااااااااااااااااا...كذا اقدر اقول عن نفسي اني منحوس وانا مرتاح الظمير
تهيء..تهيء...كان ودي ابكي..من التحطيم...
قمت وقفت على طول...
واول ما نزل..وجا بيفتح افمه...
قمت خشيت بوجهه...قلت الله يرحم امك..ما بقى..الا دقيقتين على الإختبار..واذا تأخرت بيطردوني من القاعة..تكفى...الله يرحم والدينك...

قالي..:جيب رخصتك واصتمارتك بصرعه....>>بالصاد اللحجي قالها مو بالسين..

وانا كاتم الضحكة..وكان ودي يكون معي باتي ووعدك متى عشان يشهدون العينه هذا معي..>>الأخوين في الله ذول..اخوياي..واللي ما يعرفهم..يدق علي بيجر..الله لا يهينه..ويحط سبعه سبعه سبعه..وراح اعلمه من هم :)

قمت قلت له...ياخي والله لو اني ما ذاكرت امس..كان عادي..بس ماله داعي..الإختبار اللي اذاكر فيه..من سنتين زي الناس والعالم..اقوم انزقط فيه..من شخص محترم مثلك...
ياخي حط نفسك مكاني..ترضاااها على نفسك...>>بغيت اقول ترضاها على امك..بس الله ستر

قالي: والله انته شكلك ولد محترم...وطيب...بس ياخي..حورام انك تقطع الإوشارة..حورام..ما يجوز ياخي...>>مااااااااهووو..خخخخخخ

انا: والله داري..لكن الشيطان..والوقت...والهوى..>>وانا وجهي طايح..كذا===>>(تخيلو فيه صوره واحد طايح وجهه..ساعدوني)

يوم شافني مستحي منه..اللحجي خذا جوه....وقام يسوي لي فيها...
وقالي: ياخي شوف..وما حلفتني...انا ما همني اني اعطيك مخالفة..كثر ما همني ان يجي واحد بعد العومر هذا ويقطع ام اشارة قودامي....هذي انا اعتبرها اهانه في حنقي..>>اللي ما فهم الكلام هذا..اقدر اترجم مو مشكله

عاد المره هذي ما قدرت اسكت...بخييييييييت بوجهه ضحكه...ولحقتها بكلمة..استرييييييييييييييييييييييييييييييح...
طبعاً...ما فهم شي هو..قمت سلمت عليه..قلت له فرصة سعيده...

المهم ركبت السيارة...
ورحت للقاعة...
ما يحتاج اقولكم...اني حفرت الأسياب الين وصلت للقاعه..من قوة الركض
وما يحتاج اقولكم بعد ان الوقت خلص...

لكن ولله الحمد..المراقب كان متأخر....خخخخخخخخخخخخخخخخخ
وعشان كذا دخلوني....
ما صدقت على الله يوم قعدت على الكرسي..جلست ابوس في الماصه شوي...والمس الكرسي ...واقلب في القلم ....اييييييييييه..الدنيا صعبه بشكل..ومحدش يا خدها بالساااااااااااااهل.....

وتوته توته...خلصت الحتوته...

ما يستفاااااااااد من السااااااالفه :
1) لا تذاااااااكر مذاكرة زي الناس..ويصير لك ما صار لي..لأن الواحد ما يضمن عمره..
2) لا تخلي سيارتك من غير بنزين....واترك عنك شغل الزوله..
3) لا تقطع الإشارة...وانت داااعس,,ومسرع...لكن اقطعها بإحترام...يعني وانت ماشي ستين...
4) واذا وقفتك دورية...لا تبخ بوجهه...
5) لا تكثر نصبات..عشان بعدين اذا قلت سالفة صدق..ما راح يصدقونك العالم...

وسلامتكم..

{gaia_girl}
21-02-2003, 04:35 AM
يوووووه الا التأخير على الأمتحانات :6

المرة الجاية وصي احد يصحيك :6

Yamato
21-02-2003, 04:48 AM
صارتلي يا اخي :" :" :" :" :"

وقمت متاخر من الرقاد

وصلت القاعة بعد نص ساعة او ساعة من بداية الامتحان

وجبت فيها C بدل ما اجيب A (كانت مضمونة ياخي) :"

:" :" :" :" :"

Angel whisper
21-02-2003, 05:03 AM
يحليلك ^^

عاد هالتاخير مصيبة ..

مرة تاخرت عن امتحان فيزيا .. ويبت فيه صفر محترم :)

انت بس طبق النصايح اللي حاطنها لنا وربك بيعينك :6

ومشكور عالموضوع الحلو :)

snow river
21-02-2003, 09:17 AM
ما صدقت على الله يوم قعدت على الكرسي..جلست ابوس في الماصه شوي...والمس الكرسي ...

خخخخخخخخخخخخخخخخ ماصه :D :D :D

حاسه بمعاناتك لاني قد مريت بالموقف هذا يووووووووه ياشين ذاك اليوم :": :":

ثانكيووووووووووو 2TGOOL ":"

HArb200
21-02-2003, 02:53 PM
ههههههههههه

صادز;) ,,

SNOoOP
21-02-2003, 03:23 PM
أقول بعد كل هاللف والدوران

كم طلعت درجتك في الرياضيات :D

RPG_master
21-02-2003, 03:43 PM
المشكله انه بيتك يكون قريب من الجامعه وانت اخر واحد يدخل قاعه الأمتحان..مثل حالتيhttp://www.webpost.net/sp/spikeyman/dog.gif

النهائيه كلها متأخر فيها..الا اول وثاني امتحان..

غيرها لازم اتأخر يا ربع ساعه او عشر دقايق..

هذا الي مكرهني بالجامعه حاله قسم بالله:"

والله يعينك على هاللحوج..

الا جبت زين بالأختبار؟

Lucky guy
21-02-2003, 03:54 PM
ههههههههههه صادق :6

tidusxxx
21-02-2003, 07:36 PM
خخخخخخخخخخخخ الله يعين بس كم طلعت النتيجة؟؟:6
انتبهوا ترا اللي تفوتهم الاختبارات كثير....لانهم يحسبون الاختبار فترة ثانية ويطلع الاولى;-)

عماد 18
21-02-2003, 08:49 PM
انت تدرس في كلية التقنية ؟؟
و بعدين وش هالاختبار اللي يصير في العطلة ؟؟
و اخيرا و ليس آخرا <== اموت و اعرف وش معناها :6 ..
هذه اخرة اللي يراقب مطعم عافية ":" ..

الكسندر قويحص
21-02-2003, 09:02 PM
من جد قصه موثره بس بشر عساك نجحت اهم شي ولا كل شي يهون

2TGOOL
21-02-2003, 10:43 PM
اهلااااااااااااااااا

وآسف على التأخير...

بسم الله نبدأ.....

{gaia_girl}: هلا...مشكوره على الرد...وإن شالله بأوصي الشغاله..>>أمزح لا احد يصدق..

RPG fan : امشششششششششش @@ C مره وحده...هذا وانت متأخر..تقرب اجاثا كرستي....

Angel whisper: هلا انقل..مشكوره على الرد..
بس فيه ملاحظات شوي..(مصيبه + يبت + حاطنها) يبيلنا مترجم..:6
بس اهم شي الفكره...:) ومشكوره اوي على الرد.

snow river: إحم..ماصه..وفي روايه طاوله..وفي قرائة...الدسك..
ولكن كل الطرق تؤدي إلى روما..ومشكووووووووره على الرد...

HArb200: أهلا هرب....ايه صادز = صادق ببهارات حايلية..:6

SNOoOP: وانت ياخي وش دخلك..يعني لازم اقولك سقطت...هاه:غضب:
خخخخخخخخخ..لا توني مختبر الربوع اللي فات..يعني ما امداني آخذ النتيجة...بس إن شالله A الله لا يهينهم وهم ما يشوفون الطريق..:cool:

RPG_master: اي والله مشا11111111كل الجامعه..لا انت اللي ودك تذاكر..ولا انت اللي ودك تحظر...يعني من جد حاله..اما سالفة كم خذيت بالإختبار..هذا انا رديت عليها..الربوع الي فات مختبر..يعني ما امداني اشوف النتيجة..بس اول ماتطلع..بأحطها هنا إنشالله:)
اما سالفة اللحوج..فعلاً..آفةالمجتمع..بسوي عليهم إن شالله دراسه عامه..وحاول احل مشكتلهم..

THE LUCKY GUY: هلا ابو عتب...أحم وش اللي صادق..?: بعدين دخل لسانك الله يصلحك...

tidusxxx: هلا ..مشكور على التنيبه..وجواب سؤالك تلقاه اذا راجعت رد عربجي ماستر...ومشكور على الرد..:)

عماد 18: هلا عماد..لك وحشه والله...
لا يبوي اي تقنية الله يرحم والديك..ادرس بسكيكو...جمب التقنية يعني..:6
وبعدين هذا جدولهم المفهين..وش اسوي...والله الدنيا هذي صعبه..مازا اقول ومازا اشرح..إنها لحياتوون صعيبه...:"
وبعدين وشي هذي اللي ما فهمتها...
اما سالفة مطعم عافية...هذي جزاء وردع..للي يتحطون للعالم بمقهى الإسطورة... :6

الكسندر قويحص: هلا أخوي ..ههههههه..حلوه قصة مؤثرة...
اما سالفة النجاح..إلى الحين ما طلعت النتيجة..بس اقول..واعيد..
راح يعطوني A الله لا يهينهم..وهم ما يشوفون الطريق...:cool: >>واثق

شكريااااااااااااااااا للجميع على الردود...

Lena
22-02-2003, 07:18 AM
ههههههههههههههههه

رهيبه

احلى شي الكلام الي كله مطااات

وش تنبي؟؟:6

الكسندر قويحص
22-02-2003, 03:40 PM
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة Lena
ههههههههههههههههه

رهيبه

احلى شي الكلام الي كله مطااات

وش تنبي؟؟:6

اقول للحين مالقيتي قطاوتك(واحد بثر من جد)

وعلى العموم باذن الله ما تاخذ A ان شاء الله تتفاجئ بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــA+
بس قل ان شاء الله

كيوت مررره
22-02-2003, 07:13 PM
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ احلى شي اللحجي وتحفير الاسياب

وثاني مره وانا امك ركب الساعه ان كنت بتنوم عشان تقوم بدري:cool:

sul911
23-02-2003, 02:44 AM
طيب وش اسويلك:غضب: <---------- تحطيم بقوة :0)

ههههههههههههه <-------- توه يضحك

sul911
23-02-2003, 02:50 AM
طيب وش اسويلك:غضب: <---------- تحطيم بقوة :0)

ههههههههههههه <-------- توه يضحك

2TGOOL
24-02-2003, 08:38 AM
Lena: شكرا..على الرد...اما المطات..هذي اسباب..خارجة عن قواي..
ما سمعتي وش القال محمد عبده..
قال..بس الموووووووووج..ما يسااااااااااعد..ولا الأقداااااااااار بتسااااااااعد..
ولا الخطوة قربت مني..ولا هدت..احس انهااااااااااا قريييييييييبه..قرييييييييبه..ويمك تبااااااااعد..يا بنت النور..يا بنت النور..ياا....

لوسي : شكرا على الرد...وعموما...انا لو كان عندي الحرص هذا...كان من زمان انا بخير....

BOY_THING: طيب على اي جهه سحبوا خشمك...لازم تكون دقيق اخي الحبيب..في هذه الأمور الحساسه..
خخخخخخخخخخخ
مشكور على الرد...

الكسندر قويحص: اقول والله ما اعديها..وشفيكم الأيام علىالقطاوه..هذيك..مدري بأي موضوع..تقول عندها تس وعشريييييييييين راس قطوه..
اللهم زد وبارك....
والله من رأيي تغيرون اسم منتداكم..إلى
(قيمز فور قطط)
والله يسمع منك...وآآآآآآآخذ الف زائد...>>A+ بعد التعريب..

كيوت مررره: وانا امك عااااااااد...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اول شي مشكوره على الرد...وثاني حاقه...فعلاً...اللحوج احد مشاكل العصر..>>عصر والا مغرب...>>المغرب والا جزر القمر>>قمر والا شمس >>(شم)س والا (لحس)س
>>مسك خط...مشوره على الرد...

sul911: شف يا اخ..تراني انا مارديت على ذا الموضوع..ومسكت كل اللي فوقك كلهم ذول..الا عشان ارد عليك..
وعلى سؤالك هذا....

طيب وش اسويلك <---------- تحطيم بقوة

وهذا قد ما هو سؤال وجيه..وفي محله...
قد ما ان صاحب السؤال..داخل ريوص...ومطفي النور..وداق اشارة يسار..
وانا قلت لك صاحب السؤال..لسبب وجيه..إن اسمك سوا لي مشاكل...في عقليتي التخيليه..حاولت اجيب له..اي صرفة..ما قدرت..يمين يسار..
يعني اسمع من جد..احس انك..قمت من النوم..وقبل ما تغسل وجهك..انزلقت بمجلة ميكي ماوس اللي قريتها امس قبل ما تنام...وطحت على المجله..مباشرة ..على خشمك..وطبع لك هذا الأسم..

sul911
حتى واضح...شف التسعه اللي بالنص..هذا طرق خشمك...اما ال إحدعش اللي يمين..هذي من ارتداد الضربه..
اما اللي يمين..سيول..بالأنقلش..انا اتوقع صراحه..بعد تفكير مضني..ان ال الجزء هذا (ul) هذي الخدود بس متعفطه شوي..من قوة الطيحة..اما ال (s)
هذي والله اعلم..سعبوله..طلعت..

اتمنى اني وفقت في تحليل اسمك..:D

عموماً..اتمنى انه وصلك الدرس اللي بغيتك تفهمه..من هذا الرد..
وصدقني..إنه درس..لن تنساه ما حييت
درس..سيكون علامة فارقة في تاريخ حياتك...
وإذا كتبت في يوم من الأيام..قصة حياتك..راح يكون فصل كامل معنون بإسم تركي...
..وراح تستفيد من الدرس هذا بعدين..
في المستقبل..وتقول تركي ما قالوه..

قلي كيف...عشان اذا بغيت تخش مره ثانية.في احد السوالف..
مثل خشتك الكريمة ذي...في هذا الموضوع..
راح تتذكر الأسم هذا...

2TGOOL
وسيكون رادع لك بإذن الله..
دمت لي صديقاً...:)
ودمت لأحبابك..وأخوانك..
:)

الأسم:تركي..
الحالة: مسطل..
وش سوى: غسل واحد قبل شوي..خخخخخخخخخخخخ

HArb200
27-02-2003, 01:57 AM
خخخخخخخخخخخخ

وش دعوه ياللي مسوي أخلاق رياضيه .. من أول نقد علطول قبيت بالرجال .. خخخخخخخخخ

الله يرجك بس .. قل آمين .

باتيقـول
27-02-2003, 01:59 PM
وش سوى : غسل واحد قبل شوي خخخخخخخخخخخخخ

انا اشهد يابعدددددددددددددددددي

انا اشهد انه لن ينسى اسمك ياشيخ ....

اذا شاف موضوع فيه توتيقول
انسىىىى يخشه

المهم تروووتسي بعدي ..... حيلك بهالاشكاااال
تراهم منتشرين بهالمناااطق":"

Fly_Batman
27-02-2003, 02:24 PM
هههههههههه...الله يعينك يااخوي ومشكوور على الموضوع...:D

biocalak
27-02-2003, 03:05 PM
ؤهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه ههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه ههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهه