المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لو سمحتوا اريد اسم الاسطوانة الثانية من جينيرال

mmsa2005
13-03-2003, 03:42 AM
السلامو عليكو :(

انا معايا محتويات الاسطوانة التانية من جنرال

على الهارد وعايز احطهم على اسطوانة عشان انزل اللعبة

فيا ريت اللى عنده الاسطوانة التانية من جينيرال ياخد اسمها بالظبط بكوبى

ويحطه هنا Paste عشان انقله بالظبط واعمل الاسطوانة زى السطوانة التانية بالظبط :(

شكرا جزيلا

mmsa2005
13-03-2003, 12:39 PM
بجد يا جماعة انا زعلان منكم جدا:" خصوصا ان اللعبة عند هؤلاء الاخوة

supernova
العراقي17
داجلينوheat
GPX
ThE_Hero
azooz25
Liquid_Snake
العب وريح مخك
Havoc
fahed2k
فاضل

ومفيش حد فيهم عاوز يساعدنى:" :(

هوه طلبى صعب ... كل اللى عايزه اسم الاسطوانة الثانية من جنرال

يعنى حط الاسطوانة التانية فى السىدىروم واضغط كليك يمين على

رمز الاسطوانة واختر اخر امر ( خصائص ) ثم خد الاسم كوبى وحطه هنا

فى الموضوع paste ?:

صعبة دى :(

ويا ريت كمان اسم الاسطوانة الاولى:(

وشكرا ... وأرجو الرد :(

MoaeD
13-03-2003, 01:41 PM
GENERALS2

GENERALS1

:)

mmsa2005
14-03-2003, 05:26 AM
:) مليووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون:)

شكر أخي الكريم .MoaeD
:D :D :D
;)

MOATAZ
14-03-2003, 09:34 AM
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة mmsa2005
:) مليووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون:)

شكر أخي الكريم .MoaeD
:D :D :D
;)

اوفي بوعدك:0) :0)

mmsa2005
15-03-2003, 01:14 PM
والله يا معتز معنديش الملف اللى عانت عايزه

regsetup

مش موجود خالص:#