المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اخر خبر لي ff

THE_X_F.B.I
14-03-2003, 04:33 AM
A recent article in the Japanese gaming magazine V-Jump has released some new details on Final Fantasy: Crystal Chronicles.

Moogles will take on the postal service role once again in this Final Fantasy; much like their role in Final Fantasy IX, they will deliver letters to and from villagers in correspondence with the characters and their party. Also, characters will be able to upgrade their magic with the use of Magic Stones, which can be found on the field map.

Travelling in the world of Crystal Chronicles will require party members to use teamwork to overcome a variety of obstacles, such as finding a way across a raised bridge or searching for an alternate route to a new destination.

Final Fantasy: Crystal Chronicles will be released for the GameCube console sometime this spring in Japan; however, Square has not specified an exact release date as of yet.

RPGgirl
14-03-2003, 04:35 AM
عفوا اخوي بس ممكن تحط الخبر بالانجليزي لو كان عندك مو فاهمه شي ولا عن شو تتكلم :":

SkaveN
14-03-2003, 04:36 AM
ما فهمت ولا كلمة?:

THE_X_F.B.I
14-03-2003, 04:39 AM
ترجمتي غلط انا دايخ ?: هذا اليام

أبومروان
14-03-2003, 04:39 AM
يبدو إن أيو الشباب استخدم موقع "عجيب" لترجمة هذا الخير...:p :p

THE_X_F.B.I
14-03-2003, 04:41 AM
لا والله كنت مشغول في تصليح السياره

THE_X_F.B.I
14-03-2003, 04:52 AM
سكوير إندماجَ إنيكس في الخطرِ. . . ثانية؟
كما اُخبرَ سابقاً،سكوير والإندماج إنيكس كَانَ في خطرِ يَكُونُ مُلغى، لكن نِسَبَ سوق الأوراق الماليةِ كَانتْrenegotiated والإندماج قَدْ افترضَ أَنْ يَستمرَّ كما خُطّطَ سابقاً. الآن، على أية حال، سكوير ووجه إنيكس لحد الآن مشكلة أخرى التي يُمكنُ أَنْ تَحْملَ ظهر العقدَ من المحتمل من الذِّهابِ خلال.

الظّهر في مراحلِ التَّطَوّرِ المبكّرةِ للإندماجِ، سكوير وإنيكس فقط تَركَ السلطات التنفيذية العليا في على الإندماجِ المحتملِ، يَفْشلُ في أن يُعلمُ كل المستخدمين الآخرين ما كَانوا يَحْسبونَ. الآن الذي الإندماج اعلنَ بشكل رسمي، بعض مصممي اللّعبةِ مَا اعطىَ قبولهم إِلى العقدِ ويَعتبرُ تَرْك الشّركةَ كنتيجة للإندماج.

RPGgirl
14-03-2003, 06:59 AM
آآه الخبر الاولي عن فاينل فانتسي كريستال كرونيكلز :)

مممم مشكور عليه ^_^

بس الخبر الثاني بعد ما فهمته :D

سوري مو مفهوم يعني فهمت منه شوي :":

أبومروان
14-03-2003, 07:07 AM
يا أخي قلنا لك ألف مرة ، إذا الموضوع إنجليزي ترجمه بنفسك أو حطه بالإنجليزي ، مو مشكلة...

لكن لا تستخدم برامج الترجمة لأنها تترجم الكلمات مو الجمل...