المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عام I have Silent Hill 3!

Dark Zero
09-05-2003, 02:44 PM
I'm NOT joking!
Silent Hill 3 should be out in 23-5-2003 (English/Japenese, I don't know), but I have it and it IS NOT JAPANESE; IT'S THE EUROPEAN VERSION! Moreover: WE HAVEN'T Played it yet! We want to finish Silent Hill 2, THEN we'll play this!
Can someone explain what's happening?
Anyway I have some questions on Silent Hill:
1- What happens if I get teh UFO ending in Silent Hill 1? Plz tell me, cuz my brother doesn't want to play the game and find out!
2- What the HELL is happening in Silent Hill 2? Which of the 5 endings (not the UFO) is the REAL ending?

I would like to give some comments on the game:
1- There has got to be drugs in this one, defenetly! Because there were drugs in 1 and 2, so I think there will be here. I wonder if the drugs made the town look like this?
2- I made a system file for the game and when I went into to see how the icon will look like in the memory card....the icon was a big bunny! Does this mean that you're going to fight cute cuddly large bunny who want to rip you limb from limb?!!!! GOD I LOVE IT!

See ya!

نجم الالعاب
09-05-2003, 04:21 PM
ما فهمت شي ‍‍‍‍‍:p
اكتب بالعربي:D

محترف بلاي ستيشن
09-05-2003, 05:14 PM
اكتب عربي مافهمت شي

الذئب الأسود
10-05-2003, 04:23 AM
هو يقول انا لا امزح
وسايلنت هيل3 كان يجب ان تصدر في 23-5-2003 سواء الانجليزيه او اليابانيه
ولكن انا لست املك النسخه اليابانيه واملك النسخه الاوروربيه
وعلاوه على ذلك او اضافه الى ذلك : نحن لم نلعب بعد ونحتاج الى انهاء لعبة سايلنت هيل2
وبعدها نلعب سايلنت هيل3
وهنا يسأل
هل بإمكان احدكم ان يشرح لي ماذا حصل؟؟
على اي حال انا املك سؤال بخصوص سايلنت هيل ... ماذا حصل لو حصلة على نهاية يوفو في سايلنت هيل 1
(( ممكن توضح هذه النقطه انا لم افهمها:) ))
واخي لم يكن يريد اللعب وعندما وجد في التل وماذا حصل في لعبة سايلنت هيل2
وماذا سيحدث لو حصل على الخمس النهايات وايهما النهاية الحقيقيه
واود منكم الحصول على تعليق بخصوص اللعبه
وهناك من كانوا يتعاطون المخدرات
(( اعتقد انه يتحدث عن لعبة سايلنت هيل1 لانها كان يوجد بها موضوع بخصوص المخدرات وكيف وصلت لمثل تلك المدينه
وهنا يقول : انا اريد ان اصنع نظام ملفات لهذه اللعبه وعندما اغادر
ويريد وضع ايقونه مثل التي تاتي بالمومري كارد
والبقيه لاتعليق
يالله انا ترجمت لكم وانتم جاوبوه:D