المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لو سمحتوا عندي مشكله بالمسنجر اليديد واحتاج مساعده

Hane
22-06-2003, 10:14 PM
كل ما اسوي sign in للمسنجر اليديد يطلع مربع مثل لو كان الباسورد غلط
بس مكتوب فيه singing into net meesnger service filed becusethe service is temporarliy unavaibail please try again later
ممكن اعرف شو المشكله او حلها باسرع وقت وانا عندي البرنامج من الموقع الرسمي اللي هو مايكروسوفت
singing into net meesnger service filed becusethe service is temporarliy unavaibail please try again later

صدى الأيام
22-06-2003, 11:59 PM
أخوي هاا مب من الماسنجر نفسه

لكن من الخدمه اللي تقدمها مايكروسوفت

يمكن يسوون تحديثات او شي ...

:D

DE NILSON
23-06-2003, 05:54 AM
كلام الاخ صدى الايام صحيح

Hane
23-06-2003, 10:40 AM
انا كنت اتوقع جي بس المشكله انه دايما يطلع لي في كل الايميلات وكل الاوقات حتى مع النسخه التجريبيه قبل

Thunderbird
23-06-2003, 03:19 PM
السبب أبسط مما تتخيل: البرنامج لسة بيتا وبة مشاكل ;)

Hane
23-06-2003, 04:34 PM
انا قلت من مايكروسفت يعني الاصلي لا بيتا ولا خرابيط لو سمحتوا لو ما تقدرون تساعدون لا ترزون بويوهكم عشان تزيدون مواضيع اللي عنده حل او يعرف وين ممكن الاقي حل يخبرني

محمد همام
24-06-2003, 04:35 PM
غالباً المشكلة كما قال الجميع

ويمكن أنك ما ضبطت اعدادات الماسينجر

تأكد من اعدادات البروكسي

Thunderbird
25-06-2003, 10:03 AM
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة Hane
انا قلت من مايكروسفت يعني الاصلي لا بيتا ولا خرابيط لو سمحتوا لو ما تقدرون تساعدون لا ترزون بويوهكم عشان تزيدون مواضيع اللي عنده حل او يعرف وين ممكن الاقي حل يخبرني
بتعرف أنجليزي؟؟؟ :أفكر: :أفكر:
شكلك كدة ولا بيعرف عربي حتى ":" ":" :p
شوف الوصلة دة وهترف أنة لسة بيتا وش نهائي.
http://www.msnmessenger-download.com/preview
والله العظيم لسة بيتا, وكالعادة كل برامج مايكروسوفت التجريبية بيحطوها في مواقعهم الرسمية لاتاحة الفرصة لاكبر عدد ممكن لاختبارها ":" ":" :6

Thunderbird
25-06-2003, 10:07 AM
على فكرة الوصلة من موقع MSN الاصلي يا ... ":" ":"

هتلاقي مكتوب:
http://www.msnmessenger-download.com/preview/images/introducing.gif
يبقى أزاي الاصدارة اللي معاك النهائية, ومش عاوز مجادلة تاني علشان أنت مش فاهم أي حاجة ":" ":" :6

Hane
25-06-2003, 09:53 PM
اوكي وانا اقولك سوي داونلود للمسنجر من هني وشوووف بعينك واذا ما تروم اتشوف البس نظارات واذا مكتوب بيتا تعال تفل على ويهي بعد انزين ترا انا اعرف احسن عنك

محمد همام
26-06-2003, 11:33 AM
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة Hane
اوكي وانا اقولك سوي داونلود للمسنجر من هني وشوووف بعينك واذا ما تروم اتشوف البس نظارات واذا مكتوب بيتا تعال تفل على ويهي بعد انزين ترا انا اعرف احسن عنك

يا حبيبي

مو ضروري أنو يكون مكتوب beta لحتى يكون بيتا

عندي كراك يقوم بحذف كلمة بيتا من الماسينجر ;)

افهم بقى