المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : Final Fantasy: Guilty Wing .. موجودة بالفعل تحت التطوير !!

Golden_Sun
23-03-2004, 06:57 PM
السلام عليكم ..

We brought you news last week foretelling of an imminent announcement from Japanese RPG giant Square Enix, wherein an all-new Final Fantasy game would be announced for Nintendo’s GameCube home console.

Yesterday morning in Japan, V-Jump Magazine was released, and the monthly’s news section names the game as Final Fantasy Guilty Wing. The title is a GameCube exclusive.

No other details were offered, other than an intriguing hint that Guilty Wing may well be set in the Final Fantasy VII universe, a prospect that will no doubt fire the collective imagination of the series' leagues of fans around the world.

We look forward to clarification, possibly coming at E3. Stay tuned.

Spong (http://www.spong.com/detail/news.asp?prid=6370)

لا تعليق :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes:

وشكراً
Golden_Sun

Trapped Inside
23-03-2004, 07:58 PM
اممممم...انا الى الحين ما شريت فف كك..وما اعتقد اني بشتريها..

يعني بصراحه ما همني ان كان في جزء جديد بس اتمنى انه اجذب الجمهور الى الكيوب ^______^..

ثانكس جولدن.. ;)

theway
23-03-2004, 08:12 PM
خبر مثير مشكور عليه ^_^

انا ما شريت ff : cc لاسباب :

1- ما لها صلة بأي جزء ، يعني لو تركتها ما بخسر شيء .

2- انا ما احب طريقة اللعب الي مثل هذي .

3- سكور زودوها مع ff مالهم ، صارت تنعاد الافكار و ما فيها شيء جديد ،، الا طريقة اللعب .

4- العاب الـrpg الي متحمس عليهم لجهاز الكيوب : تيلز اف سنفونيا ، و بوتن كايتس .

ما اعتقد اني بشتري هذا الجزء ...

الا لو طلع صج عنده صلة بـff7 ^_^

wario2002
23-03-2004, 08:30 PM
ان شاء الله تكون احلى من كك ، وانشاء الله يخلون القتال مثل الأجزاء القديمه ، قتال كك ماعجبني مره :أفكر: مشكور جولدن^_^.

FAS
23-03-2004, 08:40 PM
خبر حلو جدا ...
كنت اتوقع هذي النقطة سلبية في الكيوب وهي نقس الار بي جي .... بس 4 العاب جايه قوية فاينل فانتسي و تيلز اوف سيمفونيا و بوتن كايتس ...وطبعا في المقدمة سكايز اوف اركيديا 2

ننتظر ونشوف ...

تحياتي

bounty
25-03-2004, 12:47 PM
ثانكس عالموضووع جولدن ^^ ..

theway

1- ما لها صلة بأي جزء ، يعني لو تركتها ما بخسر شيء
اصلاً اجزاء فاينل فانتسي كلها ما لها علاقه بالجزء الي قبل ما عدا .. فاينل فانتسي 10 و اكس 2 .. فقط :D ..

bye bye

theway
25-03-2004, 02:04 PM
الى بونتي :

هذا الي قصدي ... لو راح اي جزء ما بتخسر شيء ،،، بس لو احد فاته 7 بيخسر كثير ، عشان الفلم الي بينزل ، و هذي اللعبة ، و اكثر منهم اثنينهم قصتها الرائعة ... انصح كل الي ما لعب 7 يبدأ يلعبه من الحين :biggthump

و ترى في غير 10 و 10(2) لهم صلة ببعض :

Final Fantasy Legend 1&2&3

الي كانوا على الـGB