المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اشاعة:فف ريميك

Guilty Gear X
13-04-2004, 09:56 AM
من Game Informer
قالت انه سيظهر في معرض اي3 ريميك لاحد اجزاء فف 7 او 8 او 9 للبي اس بي
بالاضافة الى جزء جديد له علاقة بفف12

المجلة كذبت في السابق بشان فف7 الفلم , كانت تقول انه سيكون لعبة.
لكن فيما بعد اثبتت انها مجلة قوية في الحصول على المعلومات.

aoks
13-04-2004, 11:13 AM
همممم...

لو كان شي للبلاي ستيشن 2 كان تحمست .. بس بما انه لل PSP لا تتوقع ريميك قوي

QaHir
13-04-2004, 11:16 AM
صحيح المجلة كذبت بشأن الريميك .. بس كان في خبرهم شي من الصحة الا وهو صدور فلم فف7 :) يعني نتوقع صطور شي ريميك بس على اي جهاز الله اعلم ..

وأنا اتوقع ان يتم اصدار فف7 ريميك علشان الفلم الي بينزيل :p .. وشكرا على الموضوع ^^ ..

msm
13-04-2004, 11:32 AM
أشوف اشاعات الريميك كثرت هاليومين :31: ..

على العموم اجزاء كثيرة من دراجون كويست وفاينال فانتزي تمت اعادتها مجدداً ورغم انها في بعض الإعادات لاتحصل على تحسينات كثيرة الا انها تحصل على مبيعات وتقييمات مرتفعة ( لأنها ممتعة مع أو بدون مكياج <---- أما مثال :tongue2: ) ..
لذا بالنسبة لي أتطلع لأي ريميك لأي جزء من 6 - 9 على PS2 أو PSP ماتفرق ..

aoks
13-04-2004, 11:46 AM
انا رشحت 7 بسبب صدور الفيلم ... فاللعبة راح تمشي معه ..

اما ان اريد صدور ريميك ل 9 .. لأنه ببساطه احلى جزء

The King Of Roma:Totti
13-04-2004, 11:58 AM
أتمنى الجزء الثامن .

وأتوقع الجزء الثامن .... لان الجزء السابع أخذ حقه من الريميك :09: وبيصدروا له فيلم .

وأما التاسع اتوقع يصدروا له ريميك بعد الثامن :tongue2: :06:

Travis
13-04-2004, 12:14 PM
انا رشحت 7 بسبب صدور الفيلم ... فاللعبة راح تمشي معه ..

شكراً جلتي :)

Dark Zero
13-04-2004, 01:43 PM
At first I thougt it was going to be fot the PS2, but after you said it was for the PSP, I changed my mind.
If there isn't gonna be an FF remake on the PS2, then I'm not even gonna buy it.
I am, however, dissapointed at your list GGX! What about FF6, FF5 and FF4? I have these games and they are great! By that I mean the gameplay (although 4's a bit annoying really!) and if SquarEnix ever thought of making remakes of them then that will be good!
By the way, WHEN THE HECK IS THE FF7 MOVIE COMIN', AND WILL IT BE ON DVD OR WILL IT COME TO THE BIG SCREEN!?
C Ya!

Golden_Sun
13-04-2004, 01:52 PM
ريميك ؟!
ما اعتقد .. ملينا من الريميك الحين فف1&2 كم مرة نزلوا :tongue2:

لكن اتمنى فف8 على الPS2 او الPSP ..

اما الجزء اللي له علاقة بفف12 .. يعني جزء جديد من فف تاكتيكس :33:

Guilty Gear X
13-04-2004, 02:27 PM
dissapointed at your list GGX! What about FF6, FF5 and FF4

الاقائمة للذين ممكن ان يصدروا على البي اس بي فقط وله علاقة بالموضوع
الفلم بالصيف وفي دي في دي

Levithian
13-04-2004, 02:40 PM
فعلا ما عرفت شو اختار
يعني اذا بدهم يعملوا ريميك لفاينال من 7 لل9 يفضل يعماوهم عل بلاي ستيشن تو مو على الجهاز الجديد
بس طبعا هون اسهل و حتى بيعملوا اللعبة مختصرة اكتر
و اكيد رح يجيبوا مبيعات هائلة شو ما كانت اللعبة

السكون
13-04-2004, 02:58 PM
أنا اول ماشفت عنوان الموضوع تحمست .. قولت اكيد ريميك على البلاي ستيشن 2 .. :( ..صراحه ماودي تنزل على بي آس بي ودي تكون على البلاي ستيشن 2 ..

وانا اتمنى صراحه انهم ينزلون ريميك لـ فف 8 .. لانه احلى جزء بالنسبه لي .. :cool: ..

ومشكور جلتي .. :) ..

Yamato
13-04-2004, 03:02 PM
بودي يكون فف8

مليت من سوالف فف7 كل مرة.. :31:

smafa
13-04-2004, 06:18 PM
the remake is gonna be FF8 on the PSP it was confirmed by square

Guilty Gear X
13-04-2004, 07:07 PM
ممكن وصلة الخبر؟

QaHir
13-04-2004, 07:09 PM

:31: وين المصدر !! :31:

theway
13-04-2004, 07:27 PM
انا اتمنى اي جزء الا 7 ،، لاني توني بادأ العبه و وصلت الـcd الثالث ، و لو نزل ري ميك له لازم اجبر نفسي العبه و انا ما ابغى اعيد القصة مرتين و انا توني لعبته >_<

By the way, WHEN THE HECK IS THE FF7 MOVIE COMIN', AND WILL IT BE ON DVD OR WILL IT COME TO THE BIG SCREEN!?
تاريخ الاصدار في وسط عطلة الصيف ،، و ما حينزل الا على الـDVD ،، مثل ما نعرف ان سكور خسرت كثير لمن عرضت اول جزء على السينما ، فما بيعدوا الغلطة .

FoxHound
13-04-2004, 07:39 PM
اتمنى FF9 على PS2

Final Fantasy 7
13-04-2004, 07:42 PM
فف7 ريمك + فف8 ريمك + فف9 ريمك = لن يحدث ذلك اطلاقا :أفكر:

Final Fantasy 7
13-04-2004, 07:45 PM
صحيح بالمناسبة

أنا أتمنى شي واحد فقط .. هو أن تصدر سكوير نسخة الكمبيوتر لفف7 على قرص DvD للبلاي ستيشن 2 بالصيف قبل صدور الفيلم علشان يالي ما قدر يحصل نسخة البلاي ستيشن الأول .. يقدر يحصل على اللعبة الحين بنسخة البلاي ستيشن 2 ;)

و لا أتمنى أن يحدث أي تعديل على فف7 .. لأن الأساطير لا تحتاج لتعديلات مهما كانت :cool:

Ramza
13-04-2004, 08:08 PM
صحيح بالمناسبة

أنا أتمنى شي واحد فقط .. هو أن تصدر سكوير نسخة الكمبيوتر لفف7 على قرص DvD للبلاي ستيشن 2 بالصيف قبل صدور الفيلم علشان يالي ما قدر يحصل نسخة البلاي ستيشن الأول .. يقدر يحصل على اللعبة الحين بنسخة البلاي ستيشن 2 ;)

و لا أتمنى أن يحدث أي تعديل على فف7 .. لأن الأساطير لا تحتاج لتعديلات مهما كانت :cool:

Thats Right dude :cool:

AL_7RBY
13-04-2004, 08:43 PM
اتمنى الريميك يكون للجزء الثامن وتكون فيه تكمله للقصة :jester:

Dark Zero
14-04-2004, 09:02 AM
صحيح بالمناسبة

I agree with you FF7, but about now 'changing' anything, you sure you've finished this game? I've played it, got all characters to Lvl. 99, all their Ultimate Weapons, loads of Gil from selling ALL Materias at MAX Lvl., etc. etc.
OK sorry what I mean is this game needs A LOT of corrections! Mainley thew ending! If you have Yuff and Vince in the team you NEVER see them in the ending! Also, some of the conversations in the game need fixing. Oh, yeah and remeber the forest you get Typhoon in? I heard that there was a place that was deleted from the game for some reason. If they add it in to the improved version it will be good.
This and other more which I do not...oh yeah the Chocobo Races! If you let Tifa or Cid play, they STRANGELY have Cloud's hair I remeber this!
Anyway you get my point, this game only needs a little fixing. I also agree with FF7 saying that it doesn't need anything extra, but just fixing a few things will make this game a real true LEGEND!
Oh yeah and about this rumor about an FF8 remake, I think it might be true although I haven't saearched the net to confirm this. In my opinion FF8 is the worst and most boring! I mean in most of my battles I use my GFs becuase my character's attack power is very low! plus you've got a lot of talking in this game. I know others may disagree, but remeber that this is my opinion.
I still hold up to the hope that FF4, 5, & 6 will have a remkae. FF1 & 2's was very good and now I'm waiting for 3 to download it's GBA ROM as I heard it's coming to that nadheld.
Man I wrote a lot! Adios!

Dark Zero
14-04-2004, 09:06 AM
صحيح بالمناسبة

I agree with you FF7, but about now 'changing' anything, you sure you've finished this game? I've played it, got all characters to Lvl. 99, all their Ultimate Weapons, loads of Gil from selling ALL Materias at MAX Lvl., etc. etc.
OK sorry what I mean is this game needs A LOT of corrections! Mainley thew ending! If you have Yuff and Vince in the team you NEVER see them in the ending! Also, some of the conversations in the game need fixing. Oh, yeah and remeber the forest you get Typhoon in? I heard that there was a place that was deleted from the game for some reason. If they add it in to the improved version it will be good.
This and other more which I do not...oh yeah the Chocobo Races! If you let Tifa or Cid play, they STRANGELY have Cloud's hair I remeber this!
Anyway you get my point, this game only needs a little fixing. I also agree with FF7 saying that it doesn't need anything extra, but just fixing a few things will make this game a real true LEGEND!
Oh yeah and about this rumor about an FF8 remake, I think it might be true although I haven't saearched the net to confirm this. In my opinion FF8 is the worst and most boring! I mean in most of my battles I use my GFs becuase my character's attack power is very low! plus you've got a lot of talking in this game. The remake could be so that the game is better because like I said it is boring, and many other gamers think that way as well. I know others may disagree, but remeber that this is my opinion.
I still hold up to the hope that FF4, 5, & 6 will have a remkae. FF1 & 2's was very good and now I'm waiting for 3 to download it's GBA ROM as I heard it's coming to that nadheld.
Man I wrote a lot! Adios!
My rating of the FF Games:
FF4:7/10
FF5:8/10
FF6: 10/10
FF7: 10/10
FF8: 7/10
FF9: 9/10
FFX: 9/10
FFX-2: I'm not playing it for some reason
FFXI: Hey not everyone's got an internet harddisk you know!
FFXII: Can't wait for it!
Again bye!

bounty
14-04-2004, 01:14 PM
FF8 .. i wish :أفكر:

bye bye

BOiND
14-04-2004, 01:52 PM
فف6 هو اكيد الريميك:31: >>>وش دخل:tongue2: ؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فف7

بالنسبه لسكوير هي حاولت تسكر حلوجنا من طلب الريميك
فعملت فلم مكمل له
وما اظنيه راح تعمل له ريميك

لانه لو تددقون بمناطق اللعبه بفف7 ، لو حاولت سكوير انها تجمل كل منطقة لراح تاخذ في نهايه اللعبه 6 جيجا:31: !!
بينما الحاليه 1800 ميغا (جيجايين الا شوي:tongue2: )

ما اعتقد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فف8

احد اروع العاب سكوير
اميل للريميك اليه ، واظنيه انه هو الريميك ، واكيد ما بيتعبون عمارهم بتصنيع فف7

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فف9

نخاعي المستطيل يهمس في الطبله الاذنيه في جهازي البشري انه لو سكوير تبغا تعمل ريميك فلااااااااااااازم هو :31:

وبيني وبينكم.....
اتمنى انه يعملون له ريميك بدل فف7 >>>بدون تعصب

ثانكس جلتي:D

l)@RK-l)EVIL
15-04-2004, 03:28 AM
اتمنى الريميك يكون للجزء الثامن وتكون فيه تكمله للقصة :jester:

اي تكمله القصه انتهت :)
ف ف 7 تكملتها لم تنتهي اي شخص لعب ف ف 7 وفاهم كل شي بالعبه وفهم كل الحوارات والاحداث يعلم ان ف ف 7 لها تكمله

وحتى لو واحد مايفهم شي وماقره ولاحوار لازم يعرف ان ف ف 7 لم تنتهي لان سكوير اعترفت بالسابق انها اصدرت ف ف 7 قبل انهاء قصتها بالكامل بسبب الحاله الماديه :tongue2: وعلى قولتهم المعدات الي شروها كلفت كثير لتطوير العاب ال بي اس 1

Mesharey
15-04-2004, 03:39 AM
ممكن السابع بسبب الفلم وعلى البي اس بي..

Final Fantasy 7
15-04-2004, 09:17 AM
Dark Zero
أنا قصدت بكلامي أني لا أريد أي تعديل = لا تعديل في الجيرافيكس أو أي شي آخر من هالسبيل كألعاب الريمك هالأيام

و لكن أنا مع التعديل يالي مثل اضافه وحوش جديدة قوية أو بلورات جديد دون يأثر ذلك على نكهة اللعبة الكلاسيكية :biggthump

you sure you've finished this game?
هل تمزح :tongue2: !
أنا أنهيت اللعبة فوق الـ 14 مرة و محلل كل شي فيها :cool:

l)@RK-l)EVIL
15-04-2004, 01:13 PM
ياترى البي اس بي راح تتحمل قوه رسوم البي اس 1 بشكل كلمل ؟ مع العروض والمساحه؟

الجيم بوي ادفانس قالو قوته مثل قوه البلاي ستيشن واخير شي رسومه مثل السيجا :tongue2: