المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : قلنا اغرب صدفه واطرف موقف مررت به(;

NONAYA
02-09-2004, 05:01 AM
السلام عليكم

الموضوع واضح من العنوان

الصدف فى الحياه كتيره و غريبه ممكن صدفه او موقف غريب او شىء كاد يحدث و ربنا ستر

يعنى لو نحكى لبعض الحاجات الغريبه و المواقف الطريفه و الصدف الغريبه هيكون موضوع حلو لو مش عايزين بلاش

انا عن نفسى هحكى لكم اغرب المواقف ف احدى الردود

انتظر ردودكم اللى اكيد هتسعدنى.

باى باى

TEDUSE 1=BAGGIO
02-09-2004, 06:46 AM
أنا صار لي موقف شبه طريف اليوم ..........

اليوم و انا رايح صلاة الفجر توضيت و انا نازل السلالم طحت طيحه شديده بس ما صار لي شي ..... :biggthump

DEATH DRAGON
02-09-2004, 12:03 PM
مره كنت قاعد امشي بالشارع...بشارع وايد مزدحم كله باصات و سيارات......الخ
المهم.......
انا كنت قاعد امشي وكنت اطقطق بالتلفون...وكنا انا وولد خالتي بنعبر الشارع...وانا وقفت على حافه الرصيف....وانا سرحان بالتلفون....وفي كان في باص....وانا واقف على حافه الرصيف.....والباص كان لازق بجانب الرصيف.....وفجأه..ولد خالتي سحبني حييييل وطحت على الارض....وعصبت عليه.....ولكن هو سحبني......لأن كانت مرآه الباص الجانبيه......شوي و تشيل راسي.....والله لو بدونه ولا انا مو عايش الحين

KJF
02-09-2004, 07:56 PM
صدقيني حياتي ما فيها اي شي حلو :31:

ومتعيجز ازور لي قصة :o

على العموم مشكورة على الموضوع..

NONAYA
07-09-2004, 05:48 AM
السلام عليكم

شكرالانكم شاركتونا مواقفكم

انا عندى صدفه غريبه اوىىىىىى

شوفو احنا ف مصر متعودين نكتب على الفلوس اهدائات للذكرى

و ايام الثانويه كان فى مدرس لغه عربيه كتبلى اهداء على ربع جنيه و كتب لتلميذات تانيين على اساس انها اخر سنه هيدرسلنا

المهم اخدت الربع جنيه و شلته و نسيته و بعدها باسبوع كنا نشترى حلويات من المدرسه

و كان فى وحده متوليه عمليه الشراء لنا جميعا كل وحده اعطيتها الفلوس و خلاص راحت تشترى مع العلم ان البنت دى عارفه الربع جنيه اللى كتبلى عليه الاستاذ لانها اخذت واحد مثلى
فوجئت بيها راجعه تجرى و معاها الربع جنيه اللى الاستاذ كتبلى عليه كان ضمن فلوس واحده من الشله مش فلوسى البنت دى سالتها جبتيه منين قالت اخذته باقى من البقال اللى تحتنا و هى مش ساكنه جنبى :shock22:

و انا معرفش بيتها فين اصلا اخذت الربع جنيه و اديتها واحد تانى و استغربنا كلنا

بصراحه انا حتى الان مش مصدقه و مش عارفه ده حصل ازاى
بجد دى اغرب صدفه حصلتلىى ف حياتى