المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عايز تدخل نت و ابوك قاعد على قلبك ( هنا الحل )

حفيد روميو
13-09-2004, 02:21 AM
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
هذه الطريقة مجربة فى احد الاباء و مجربة فى بابا يا انا شخصيا حيث انها طريقة سهلة اذا كان معقدك من عيشتك و مش راضى يدخلك نت و يقولك اصل انا مستنى تليفون اوعى تصدقه لان بابا بيعملها فيا كتير فانا فكرت فى طريقة حلوة جدا تقدر تدخل بيها نت لغاية لما تزهق انا عن نفسى الحمد لله جربت فيه الطريقة دى و نجحت 100%100
الطريقة ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الطريقة ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بابا ينام = نت تمام :09: :09: :09: :09:
لو مش راضى ينام اضربه و امرك لله وياريت لما يفوق احسن لك سيب البيت و اهرب علشان لو افشك الله يكون فى عونك بعد كدة:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

* مطلع الشمس *
13-09-2004, 10:39 AM
لو مش راضى ينام اضربه
:bigeyes: تضرب ابوك :bigeyes:

اخوي العزيز راجع الكلام الي تكتبه قبل ما تضعه

هذا كلام محد يرضاه حتى ولو كنت تنكت ومو قصدك

الرسول وصى على الابوين وانت تقول نضربهم :mad:

الله سبحانه وتعالى خلى الايمان به وطاعه الابوين في نفس المنزله ونهى ان نقول لهما اف وانت تقول نضربهم :17:

الله يسامحك ويهديك

وانا اسف اذا احرجتك او زعلتك ولاكن كلامك خارج عن المنطق