المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : برنامج يكسبك دولارات كمرتب ثابت

ahmedsalm
23-09-2004, 02:13 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

الآن اكسب فلوس وأنت قاعد على النت

يعنى مرتب 300 دولار شهريا من مفيش

أخواني الكرام عند تصفحي ببعض المنتديات لاحظت شيء لا يمكن إن يفوتكم فلو كانت فكرته صحيحة فأنه يرفع الكثير من العبء على الفرد من دخوله إلى الشبكة(النت)

فهو برنامج يقوم بإعطائك مبالغ في مقابل أن تترك إعلاناته مفتوحة مع العلم انه لن يأخذ لا الوقت ولا الجهد فلن يتغير شيء في دخولك على النت ولن يتطلب منك سوى مساحه صغيره في أعلى الشاشة اى فوق المتصفح

ما هو نوع البرنامج؟ البرنامج عبارة عن دعاية إعلانيه للشركات الكبرى التي تتعاقد مع الشركة المعلنة على عرضها

من هي الشركة المعلنة؟ هم كثيرون والتي نتعامل معها اليوم هي cashfiestal)) والتي تسمح لك بتحميل البرنامج الخاص بها والذي يقوم بعرض الإعلانات ولا خوف من اى إعلانات خارجه فهي إعلانات متنوعة

كيف تحاسبني الشركة؟ عند تحميلك للبرنامج سترى إن هناك عداد يقوم بحساب عدد النقاط والتي تستمر في الزيادة طالما أنت على النت والبرنامج مفتوح وبعد أن يتم رصيدك مبلغ أل 20 دولار سيظهر ذر الدفع في البرنامج

ماذا يحدث لو ضغطت زر الدفع؟ ستقوم الشركة بإرسال شيك بالمبلغ الذي ذوتها به ولو لم تضغط على ذر الدفع سيزيد رصيدك حتى تطغط على زر الدفع ولكن نصيحة لا تضغط عليه الأ إذا اكتمل مبلغ 50 أو 100 دولار

ماذا أتوقع أن احصل في الشهر الواحد ؟ بمعادل 200 إلى 300 دولار شهريا

هل الكلام هذا صحيح ؟ أنا حاليا وبعد جمع معلومات عن الموضوع قمت بتحميل البرنامج لكنى لم اطلب الدفع حتى الآن

ملحوظة:

يجب أن تكتب المعلومات بجديه وبالذات الاسم والعنوان ( الشركة لا تطلب ارقام فيزا أو ما شابه)

الشيك يصل في خلال أسبوعين من طلب الدفع

هل يؤثر هذا على دخولى على النت؟ بالطبع لا فأنت سوف تتجاهل الإعلانات الأ إذا انت أردت أن تدخل إلى احدهم المهم انك تسبها شغالة وتعيش حياتك على النت ذي كل مره حتى ان الشركة لن تطلب أن تدخل الى رقم معين أو ما شابه

اعرف منين أن البرنامج بيعد نقاط ولا لا؟ في في أعلى البرنامج ولد صغير طول ما هو بيمشى البرنامج بيعد نقاط وطول ما هو نايم إذا البرنامج مش شغال

وماذا افعل كل ما عليك أن تحرك الماوس فوقه ودوس عليه سيتحرك تانى

بعد تحميل البرنامج سيكون على شكل حرف $ اعمله cut وانقله الى فولدر داخل اى دريف وسطبه جوا الفولدر نفسه

وبعد ذالك سيطلب منك اسم المستخدم والرقم السري والذي قمت بملئها عند اشتراكك بالموقع

كيف أتعرف على رصيدي فى اى وقت؟ ادخل الى الموقع واكتب الاسم والباسورد وسيعطيك قيمه رصيدك

هل هناك طرق أخرى للربح ؟ نعم هناك العديد من الشركات التي تقدم تلك العروض بل أن داخل هذا الموقع عدة عروض أخرى

أيضا يمكن لك أن تقوم بإعلان أصحابك بهذا الموقع فإذا سجلو أنهم علموا عن طريقك ستأخذ نسبه اضافيه على كل مره يدخلون فيها دون أن ينقص من رصيدهم

هل هذا الموضوع جدي ؟ بالطبع نعم بل ان هناك بعض النشطين الأجانب فى تلك المواقع يصلون الى 10000 و15000 دولار شهريا من اشتراكهم بتلك المواقع

هل هذا الموضوع جديد ؟ بالطبع لا بل انه منتشر جدا فى الخارج نظرا لكثره استخام النت لكن مع بقاء خدمه النت كماليه فى الدول العربية لم ينتشر الموضوع بسرعة وايضا لأهتزاز ثقه المواطن العربي في تلك الشركات

فى النهايه انت لن تخسر شيا لان هذا البرنامج لن يوثر على سرعتك أو على دخولك لأي موقع على النت اى انك ممكن تعتبره hotbar بس بيجيب فلوس

أسمى اهو ((ahmedsalm :cool: عشان تضعوه فى خانهReferred by

هذا هو الموقع http://www.cashfiesta.com/ (http://www.cashfiesta.com/) وأتمنى لكم قضاء وقت ممتع على النت وانتو يتكسبوا فلوس وادعولى ((ahmedsalm

Thunderbird
23-09-2004, 03:40 PM
هــل جربتــه؟ :06: :33: :28:

ahmedsalm
24-09-2004, 03:33 PM
انا حاليا شغال فيه لكن لسه مطلبتش الدفع ولكن انا جمعت المعلومات الكافيه عن الموضوع واظن انه جدى جدا وشكرا لأهتمامك

Nadori
24-09-2004, 04:37 PM
أنا وصلت ل 1473 نقطة :)

ahmedsalm
25-09-2004, 09:15 PM
طب كويس والله عقبال ال1000000 نقطه بس حاسبوا من الفاتوره:biggrin:

Nadori
25-09-2004, 09:24 PM
أنا واصل الان ل 8915 نققطة

stone_cold
25-09-2004, 09:49 PM
الف شكر على البرنامج و لكن لى اسئلة

1-كم تساوى ال 1000 نقطة؟؟

2-انا عندى اتصال dsl لذا فانا اترك البرنامج يعمل و لكن عندما لا تحرك الماوس لمدة من 4 الى 5 دقائق

يتوقف البرنامج عن العد فهل هناك حل لتلك المشكلة؟؟

و ارجو الافادة منك

ahmedsalm
26-09-2004, 02:17 PM
طبعا فى حل انك تحرك الموس فوق الولد اللى فى الجنب وتدوس عليه بالماوس واذا لم يفلح الموضوع هات الماوس على البرنامج هيتغير لحرف $ اضغط هيفتح صفحه نت فيقوم الولد اما بشأنك عندك DSL:33: ممكن لو تعرف العاب الماسنجر فى منها PROJECT عباره عن حركه مستمره على الماوس والتى لا تنتهى الا عن طريق (ESC) او عن طريق (ALT+CTRL+DELETE) وبكده تضمن عدم توقف الماوس عن العمل وعلى فكره دى مشاريع معموله على الفيجوال بيسك وليس لها ادنى علاقه بالفيروسات مع ان ساعات النورتون بيقرأها تروغان هور لكن هو مبيعملش اكتر من انه بيحرك الماوس بس بس هو :D هيخنأك شويه علشان توقفه واحسن طريقه ALT+CTRL+DELETE) وبعدين تعلم عليه بالسهم ثم اضغط على TAB ثم عند ENDTASK دوس مسطره مش ENTER هتلاقيه انتهى عمله وكمان متنسوش:أفكر: علشان البرنامج يسجل اخر نقط كونتها لازم تقفله الأول ولما يديك رساله YOU HAVE SUCCESSFLY وديك OK وبعد ماتدوس على OK كده تقدر تطلع من على النت واللى عنده خدمه الأنتظار يخلي باله يحاول يفصلها قبل ما يدخل النت بالنسبه لمصر كود الغاء الأنتظار اتصل على #53# وخدمه ارجاعها *53# ولو مش هيقدر يحاول كل نصف ساعه يقفل البرنامج ويرجع يفتحه تانى ودى كمان بتنفع لو البرنامج توقف تماما عن العمل يعنى كأنه ريستار ولضمان عدم وجود اخطاء على فكره خدمه الأنتظار مره خسرتنى 650 نقطه اونطه:17:
تحياتى للجميع:08: واللى بيخش من خط البيت يروح يعد من على صيبر احسن له علشان الفاتوره انا ساعات بعمل كده:09: وانا كان نفسى احملك البرنامج بتاع الماوس لكن للأسف المنتدى لا يدعم امتداده ولا هو راضى يضغط بالرار

Nadori
26-09-2004, 05:20 PM
أنا وصلي ل 13720 نقطة يعني 13 دولار

وأنتم ؟؟ :D

stone_cold
26-09-2004, 05:31 PM
طب ممكن اسم البرنامج بتاع الماوس