المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : برامج اخرى جديده بتكسب فلوس

ahmedsalm
29-09-2004, 03:09 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

لقد تكلمنا فى السابق عن البرنامج اللى بيكسب فلوس ولو كان هناك اى اسئله عن هذا البرنامج فماذال يمكننى ان اجيب عنها وكمان علشان لو كان هناك احد لم يستطيع او لم يلحق ان يقرأ الموضوع هكتب اللينك تانى وهو http://www.cashfiesta.com/ وكمان ده اسمى علشان اللى عايز يسجله فى خانه

Referred by هو ahmedsalm وهذا هو المسنجر والياهو بتوعى علشان لو فى اى اسئله

Ahmedsalm196@yahoo.com (Ahmedsalm196@yahoo.com) والأحسن من على الياهو

ahmedsalm@hotmail.com (ahmedsalm@hotmail.com)

ولكن هنا هى المفاجئه كم كبير من البرامج التى تستطيع من خلالها ان تربح اموال طائله وكل برنامج منهم له طريق وله نظام فمثلا هناك برنامج اسمه البرنامج ثلاثى الأرباح والذى يمكن من خلاله ان تربح اكثر من 500 دولار واكثر يعنى انتى وشطارتك ولكن مشكلته الوحيدة ان انتا المفروض يكون عندك موقع وتقوم بالأشتراك لتبث الأعلانات من خلاله وكل ما يكتر عدد المشتركين كل ما تكسب اكتر مع العلم انهم يقوموا بتزويد موقع ببعض البرامج والخدمات التى تجذب الجمهور يعنى انتى اسس لنفسك موقع وملكش دعو بشىء وهما هيعملوا كل حاجه.

ولكن لن يتوقف الأمر على هذا البرنامج فقط فهناك عده برامج اخرى فمثلا هناك برنامج ممكن تكسب منه من خلال اعطائهم اميلك وهما هيبعتوا رسائل تحمل وصلات وبمجرد دخولك الوصله يتم حساب تمن الدخول وتحس الوصله الواحدة بعدد من السنتات ولكنى ارى انه بطىء نوعا ما فى مكسبه.

وهناك العديد من البرامج الأخرى يمكنك دخول الموقع ورؤيه ما يشاء لك من تلك البرامج واختيار ما يشاء لك منها واختيار ما يناسبك

والمفاجئه ان بعد ما يحمل الموق وهو بالأنجليزيه سترى فى اعلى ( اقرأ هذا الموقع بالعربيه) فأضغط عليها سيتحول الموقع اللى العربيه ومن هنا تستطيع ان تفهم اكثر بلغتنا الجميله.

وبأذن الله تستطيعو ان تستفيدوا منها .

وهذا هو موقع البرامج كلها www.earngate.com (http://www.earngate.com)

اخوكم / احمد سالم

ahmedsalm
30-09-2004, 11:27 PM
ارى انه لم يهتم احد بالموضوع وعيونى ساحزفه قريبا

mohamed_sedik
02-10-2004, 11:20 PM
الله يعينك يا اخي وانا اتمني اننا نكون اصدقاء
مع العلم انني مشترك ببرنامج كاش فيستا
واكيد هيكون عندي استفسارات واكيد انتا كمان ياريت نفيد بعض

انا الايميل بتاعي
mohamed_sedik@hotmail.com