المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عام لكل من لديه الخبرة فى منتدى البلاى فل يتفضل

hamuda
07-07-2005, 01:16 AM
{{بسم الله الرحمن الرحيم}}
{{السلام عليكم ورحمة الله وبركاته}}
اتمنى ان تعجبكم المسابقة
اولا هده المسابقة ليست متل جميع المساباقات بل هى مسابقة من نوع اخر وتعتمد هده المسابقة على ان يضع كل عضو سؤال عن لعبة معينة ثم يأتى اى عضو اخر وجاوب عليه ويضع العضو الدى جاوب على السؤالوالمسابقة لا تعتمد على السوؤال عن اللعبة او على لغز فى احد الالعاب بل فى جميع العاب البلاى ستيشن وشكرا اتمنى ان تعجبكم المسابقة
:ciao:

السؤال الاول:-ماهى اللعبة التى البطل فيها {{aggroba}}

الرجل الاسطورة
07-07-2005, 12:17 PM
السلام عليكم:

والله يا خوي المسابقة حلوة بس هده القوانين مكررة اكثرمن مرة وتنين يعني مثلا اخونا terry_88

عمل مسابفقة بهده القوانين وهده كانت اول مسابقة في المنتدى بهده القوانين

وانا عملت مسابقة في منتدى المسابقات في قسم المصارعة الحرة

والحين انت بتسوي بهده القوانين؟؟؟؟؟

على كلا انا لا أمانع ولا اعترض إدا كان هده غير ممنوع في المنتدى وانا اول من يؤيد هده المسابقة

مشكووووووور

حبيبي hamuda انشاء الله تكمل مسيرتك بالمزيد من النجاحات والتقدم

hamuda
07-07-2005, 12:28 PM
{{السلام عليكم ورحمة الله وبركاته}}
حبيبى الرجل الاسطورة من المفروض انك عضو موقوف فى المنتدى ولايحق لك الرد على اى موضوع ولاكن على اى حال كما قلت الموضوع مكرر اكتر من مرة والعضو الاول الدى بدا فى المسابقات هو الاخ تيرو وليس انت فمنا المفروض انك لم تفعل الموضوع ولاكن ادا وجد احد المراقبين ان الموضوع توجد به مشكلة او مضايقة فل يغلقه على اى حال لانى سأتفضى للمسابقة بأدن الله تعالى وشكرا على مرورك وردك :05:

الرجل الاسطورة
07-07-2005, 03:14 PM
السلام عليكم:

يا حبيبي لا تفهمني غلط انا ما قلت ان المسابقة كلها مكررة انا قلت القوانين اللي فيها هي المكررة

(إدا اجبت عن سؤال ضع بدله اخر) هده القانون الدي اقصده

اما بالنسبة لموضوعي انا عملتها المسابقة في منتدى المصارعة الحرة عشان ما يكون في إزعاج للآخونا

تيرو او غيره اما انت عامل المسابقة في نفس المكان وانا مش عضو موقوف ها افهم وانت بتحاول ايقافي

مند ان كنت

مسجل اشتراكي باسم لينكن بارك ..؟...

hamuda
07-07-2005, 04:05 PM
انا ما جيتك ووقفتك على الفاضى انا طلبت توقيفك على شا نالعمايل الى تعمل فيها ولانك غير مؤدب فى الرد على الاعضاء وعموما لو كان على الموضوع سبق وقلت الراى عند المراقبين

الرجل الاسطورة
07-07-2005, 05:03 PM
السلام عليكم:

انا يا أخوي ما أبي افتح موضوعك شات ياهو ياريت معاد تعلق على كلامي ولا تتهمني اتهام باطل لاني مع كل الناس

والاعضاء محترم نفسي وهم محترمينني خلاص انهي الكلام بيننا