المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لكل راغبى الالعاب الاصليه فى "(مصر)" الان virgin فى مصر

GOFY_K
22-09-2005, 01:12 AM
السلام عليكم

اولا انا اسف جدا لفتح موضوع ليعلن عن فتح هذا المحل لكن...........
الذى لا يعرفه الكثير من الاخوه العرب اننا فى مصر نعانى بشده لعدم وجود العاب اصليه الا القليل جدا جدا و لذلك للاسف نعانى المشقه من الشراء من على النت خاصة الالعاب الاون لاين مثل باتلفيلد 2 و wow

ثانيا لقد سألنى كثير من الاعضاء المصرين فى المنتدى عن كيفية حصولى على الالعاب الاصليه عند رؤية توقيعى و فيه عدد ساعات لعبى بلعبة واو و كونتر سورس و باتلفيلد 2 و للاسف بأحزن جدا عندما اخبرهم انها مشتراه من النت لان موضوع شراء النت صعب جدا لهم و اغلبهم :(

اسف للمقدمه الطويله :blackeye:

المهم لكل عشاق الالعاب فى مصر لقد تم اليوم افتتاح محل من سلسلة محلاتvirgin العالميه و توجد به كل الالعاب الاصليه الجديده و القديمه و توجد به الالعاب حتى باتلفيلد 2 :11:
و هاف لايف 2 و 1 و ورلد اوف وار كرافت و غيرها الكثير و الكثير من الالعاب الجميله جدا.

و اعتقد ان فى ناس كثيره سألتنى عن الحل و هذا هو الحل بأذن الله.
و اليوم انا اشتريت لعبتين كنت نفسى فيهم من زمــــــــــــــــــــان و هما :
lord of the rings : the battle for middle -earth
splinter cell : choas theory

و الحمد لله الالعاب كلها اصلى ;)

الى المشرفين" اذا كان الموضوع مخالف ارجو الغائه

GOFY_K
22-09-2005, 02:08 AM
السلام عليكم

اسف جدا نسيت اقولكم المحل فين ........................ )( LOL )(

المحل هتلاقوه فى CITY STARS ده مول و مجمع فنادق فى مدينة نصر اكيد ناس كتيره عارفاه.
و المحل هتلاقوه فى الدور الاول على الشمال من البوابه الرئسيه ;)

و طبعا فى القاهره :ciao:

ســـــــــــــــــــــلام.

A_Tiger101us
22-09-2005, 02:14 AM
الله اكبر الله اكبر
<<< رايح الحرب
الف الف الف الف الف شكر الف الف الف الف الف شكر
دلوقتى ممكن افكر اشترى لعبه زى باتل فيلد 2 اصليه
الف الف الف الف الف شكر
الموضوع فى المفضله اكييييييييييييد
بروحله بعد العيد الجاى << العديات و الذى منه
الف الف الف الف الف شكر
و ربنا يخليك لشعب مصر <<< قلتلكم رايح يحارب
هههههههههههههه

A_Tiger101us
22-09-2005, 02:16 AM
لكن اقول
ممكن اشترى واو و تدفعلى انت الاشتراك الشهرى ههههههههههههههههههههه
<< مفيش حاجه فى عيلتى اسمها فيزا او ماستر كارد ... ههههههههههههههه
امم سمعت عن كاش يو ... 204 جنيه = 30 دولار << دول يشحنو شهرين فى واو النسخه الاوروبيه صح ؟؟؟ < النسخه الاوروبيه عاوزه يورو فهل كاش يو بيعمل بطاقات باليورو ؟؟؟
من هنا
http://www.cashu.com/countries/black_countries/city_out.pl?language=ar&country=eg&city=Cairo&mm=47642

GOFY_K
22-09-2005, 02:29 AM
السلام عليكم

العفو يا باشا ده اقل واجب اعملوا لحبايبى و اخوانى .
و بالنسبه لطريقة دفع واو اعتقد ان فى كروت شحن جاهزه تباع هناك ايضا و هى لمدة شهرين و بـ 180 جنيه يعنى اوفر لك من الكاش يو .

و الميزه فى المحل ده ان حتى لو السلعه مش موجوده عنده و موجوده فى اى فرع له فى اى مكان فى العالم انت تتطلبها من عندوا و هو يجبيهالك من فروعه الخارجيه خلال 3 ايام تكون عندك و تتدفع بس مصاريف الشحن اعتقد من 8 الى 12 دولار بس زياده على ثمن العبه. ;)

و على فكره انا و الله مش شغال هناك ولا اعرف حد هناك و الله ابدا لكن فعلا حبيت اخدم.

و شكرا. :ciao:

A_Tiger101us
22-09-2005, 03:44 AM
كدا خير خير خير
الف شكر ^^
لكن اقول ايه اخبار اسعار الالعاب هناك
فوق المعتاد ولا ممكن الواحد يتحملها
<< المشكله انك عشان تروح تقول لواحد انا هشترى لعبه يقولك ياعم ماهى موجوده فى كل حته تجيبها ببلاش ( ناس جهله خخخخ مجربوش غير ميدل 1 و كاونتر العاديه 1) فترد عليه ياعم انا عاوز اجيبها اصليه عشان العب اونلاين فيرد عليك ياعم روح محلات النت و اللعب براحتك مع الناس ارد عليه ياعم انا عاوز العب من بيتى ضد اى حد فيقولك اها طيب بكام اللعبه دى فترد عليه ب250 جنيه فخير اللهم اجعله خير تلاقى كام كف على رقبتك ( قفاك هههههههههههههههههههههههههه )
<< العبره من الموضوع دا لو انا حبيت اشترى لعبه اروح اشتريها اخد معايا حوالى فى حدود كام يعنى extra money فى حدود كام ؟؟ << مش هروح يعنى و معايا الف جنيه هههههههه انا كل اللى اقدر اجمعه من العيد 500 جنيه ......... فهل يكفو انى اشترى لعبه واحده ببطاقة شحن شهرين ( اللى هى واو ) اللى انت بتقول عليها و بس ولا ممكن اشترى لعبتين بدل ( واو ) مش محتاجين دفع شهرى مثلا باتل فيلد 2 و كاونتر سورس ؟؟؟ << البتل فيلد شغاله بالعافيه و مفيش خيار مش ادامه low ههههههه + ان بعض الخرايط تكون قويه زياده عن اللزوم فاللعبه تتقفل خالص ( يعنى الخلاصه باتل فيلد 2 مستبعده ) لكن اان اقول مثلا هل 500 جنيه تكفى لعبتين بدل لعبه او هل تكفى اشترى واو + بطاقة الشحن لشهرين
<< واو حلم حياتى سوو اى هاف تو جت ات سوونر اور لايتر ( طبعا ان شاء الله )
الف شكر تانى و ثالث و رابع
^^

A_Tiger101us
22-09-2005, 03:56 AM
ههههههه واخد بالك من الاقامه بتاعتى هههههههه :09: << معندوش مكان فى التوقيع هههههههههههه

GOFY_K
22-09-2005, 04:03 AM
شوف يا زعيم
اولا 500 جنيه ممكن يجبولك لعبتين تمام جدا و انا على ما اذكر لقيت باتلفيلد 2 ب 210 جنيه تقريبا و لعبة wow ب 250.
لكن الاهم من كل ده هى قابلية جهازك لهذه الالعاب و الاهم بردو هو نوع اتصالك.
لان لو جهازك ضعيف يبقى باتلفيلد 2 هتكون صعبه معاك.
و لو اتصالك دايل اب كونتر سورس فعلا هتتعبك جدا فى موضوع البينج :sad2:
يبقى مفيش غير واو لانها مش بتحتاج جهاز قوى و ممكن تشتغل معاك على الدايل اب كويس
و غير كده من رأى انها افضل لعبه فيهم فعلا رائعه :biggthump
و المبلغ اللى معاك يكفى تشتريها مع كارت شهرين

A_Tiger101us
22-09-2005, 05:30 AM
جمييل ^^
عموما انا الديسل عندى ( فى شبكه مع شخصين كمان ) هنزودها قريب ان شاء الله من 512 ل1 ميجا يعنى معتقدش هيبقى فى مشاكل مع سورس
اما قابليةا لجهاز فباتل فيلد زى ما قلت مستبعده لكن سورس تمام و واو اكيد هتشتغل عدل لان انا اعرف ناس كتير اجهزتهم اقل من جهازى و شغاله تمام معاهم
يالله ببدا احوش بقى ههههههههه
امم عندى فكره
امبارح كسبت ( جايره بدفع فلوسها فى الفاتوره كالعاده << من حوالى شهر كنت لسه دايل اب كسبت بيها CDR-RW-READ/DVD ROM COMBO
دا ممكن ابيعه بكام و هو بعلبته ^^ استخدم مره واحده للتجربه << عندى سى دى رايتر تانى + من امته يعنى فى بنى ادم فى مصر بيستخدم DVD
لكن صحيح
هى لو اشتريت واو هتكون النسخه dvd و لا كذا اسطوانه cd ؟؟؟
اسف كترت الاسئله ^^

GOFY_K
22-09-2005, 03:08 PM
يا باشا مفيش مشكله اسأل زى ما انت عايز انا تحت امرك :)

و كده مادام انت عندك دى اس ال تبقى كده كونتر تمام جدا عندك :biggthump
و على فكره باتلفيلد 2 و هاف لايف 2 النسختين دول (DVD) :02:
اما بالنسبه لواو فهى (4CD)

و اى سؤال لا تتردد.:ciao:

A_Tiger101us
22-09-2005, 03:20 PM
ماشى ياعم يبقى هستنى للعيد يعنى هستنى للعيد مفيش مشكل و هخلى الكومبو عندى بأه ^^
امممممم مش لاقى اسأله تانيه ههههههههه
اقول هل عندهم توصيل الطلبات للمنازل
اطلبهم ولا حاجه يبعتولى اللعبه بفيدكس و الدفع عند الاستلام ولا حاجه خخخخخخخخخخخخخخ ؟؟
عارف مستبعده جدا لكن حبيت استفسر << الاسئله مفتوحة المصدر ههههههههههه

A_Tiger101us
22-09-2005, 03:23 PM
و احب اهديك الصوره دى

GOFY_K
22-09-2005, 10:02 PM
السلام عليكم
بالنسبه للتوصيل الى المنازل اممممممممم لا اعتقد إن لم اكن متأكد بصراحه :33: ممكن يكون فى او مش ممكن الله اعلم.

و يا باشا اى سؤال لا تتردد. :)

A_Tiger101us
22-09-2005, 11:01 PM
و عليكم السلام
عموما خير خير ^^
لو لقيت اى اسأله تانيه هقولك ^^
هههههه ان شاء الله تكون الصوره اللى ارفقتها عجبتك هههههههههه

New Horizon
23-09-2005, 12:57 AM
همممممممم خبر حلو

ولكن هل يبيع كوبي؟:D طبعا لأ

شكرا على الخبر

A_Tiger101us ممكن تختصر محل اقامتك لأنه عامل مشاكل في الصفحات "بيشوه منظرها" عشان دايما ردك يكون متطرف على الجنب لوحده وممكن تكت إلي انت عاوزه في التوقيع.....

وشكرا

A_Tiger101us
23-09-2005, 01:16 AM
اكيد طلباتك اوامر ^^
+ انا كنت ناوى اشيله فى خلال يومين بس كنت عاوز اوصلها لاكبر عدد من المصريين اللى ارعفهم و معنديش مكان فى التوقيع ^^

cizer_shnider
23-09-2005, 02:37 AM
بتتكلم بجدددددددددددددددددد

بجد والله فيه كل الالعاب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ارجوك ريح قلبي انا باذن الله رايح بكره حشتري بلاوى :D

بس هل هو محل كبير ومتخصص فعلا في الالعاب الاصلية فقط ؟

cizer_shnider
23-09-2005, 02:39 AM
صحيح يا جوفي معلش سؤال

رخيص زي المحل الى قلتلي عليه قبل كده ولا غالي ؟ لانى اشتريت سوات من المكان الى قلتلي عليه وكانت ب 275 جنيه بس فياريت تكون الاسعار هناك كده كويسه

cizer_shnider
23-09-2005, 03:06 AM
معلش سؤال كمان استحملنى الله يخليك بس من المفجاه مش عارف ارتب افكاري

دلوقت لعبة هاف لايف 2 بيكون فيها كاونتر استرايك بكل الفيرجنز بتاعتها ولا دي مستقله عنها لازم اشتريها علشان نا عايز العبها اونلاين ياريت تقولي بالظبط وتشرحلي ههل فقط اشتري هاف لايف 2 واعمل ابديت وحتنزل عندي كل اللعب ولا دي لعبة مستقله

cizer_shnider
23-09-2005, 03:49 AM
معلش سوري سؤال كمان كالعاده :D

بعيد عنك مش متعودين على النضافه :D

انا قررت اجيب هاف لايف 2 ان شاء الله و WOW مع كرت شهرين بس المهم هل الكروت شفتها بنفسك هناك ؟علشان الواحد حتى يجبله كرتين احتياطي وياريت زي ماقلتلك في الرد السابق تقولي هاف لايف 2 معاها الكاونتر بتاعتها ولا لا ضروري جدا علشان الاون لاين

وعموما بالنسبة للعبتين جهازي حيشغلهم عادي كويس مع العلم ان سرعة اتصالي 2 ميجا لوحدي معيش اي حد على شبكة يعنى الحمد لله سريع جداااا لكن المشكلة ان جهازي لسه زي ماهو 1.7 بانتيوم فور والكرت 5200 FX فهل حقدر العب باللعبتين كويس معايا مؤقتا على بال اجيب الجهاز الجديد ان شاء الله ولا لا علشان مارميش فلوس علي الفاضي الله يخليك تجاوبنا على كل الاستفسارات لانى رايح بكره بدري باذن الله اول ماصحي وعايز اشوف الردود قبل مامشي الطريق طويل من المعادي لمدينة نصر والعربية هلكت :(

GOFY_K
23-09-2005, 05:19 AM
السلام عليكم

ما شاء الله كل ديه ردود :)
شكرا اخى دكتور على الرد الجميل :أفكر:
اخى العزيز سيزر بالنسبه للاسعار هيه للاسف نفس الالسعار يعنى مش هتلاقى لعبه جديده تحت الـ
200
و بالنسبه للمحل فهو محل مش كبير بس ده عملاق و هو محل عالمى او ميجا ستور :bigeyes: بس هو مش متخصص فى الجيمز بس لكن فى حاجات كثيره يعنى زى كارفور بس شيل منه اقسام الاغذيه و الصحه :09:

و لو اشتريت هاف لايف 2 هيكون معاها كونتر سترايك سورس بس . لكن لو عايز كونتر 1.6 يكون احسن انك تشترى كونتر كوندشن زيرو و بيكون معاها مجانا كونتر 1.6 و هيه موجوده بردو هناك ;)

و انت اول لما تشترى هاف لايف 2 و تستبها و تسجل برنامج الستيم بتلاقى معاها على طول كونتر سورس.

و بالنسبه لجهازك جيد مع كونتر سورس و لكن يفضل انك تخفض الدقه شويه علشان تلعب كويس.
اما لعبة واو فهو جيد ايضا معها.

و بالنسبه لاتصالك فهو ممتاز فانا املك 1 ميجا و لوحدى بردو و ممتاز جدا معى فمابالك بـ 2 ميجا :)

اى سؤال انا تحت امركم :ciao:

cizer_shnider
23-09-2005, 09:44 AM
تسلم يا جوفي بس انت مافهتمنيش

انا عارف ستي ستارز والله روحته كتير انت محسسنى انى فلاح ياراجل انا اقصد فيرجن نفسها محلها كبير ولا صغير ومتخصص العاب بس ثانيا بالنسبة للسعر رائع انا ماقلتش غالي لانك قبل كده قلتلي لو تتذكر على شركة فري تك واشتريت منها سوات فور زي ماهو واضح في توقيعي بلعبها اونلاين وكانت رخيصه ب 275 جنيه فلو كل الاسعار هناك كده تبقا رائعه المهم :

يعنى كونديشن زيرو موجوده وهي احسن من كاونتر استرايك سورس صح ؟

اوك دي ان شاء الله اجيبها بس مستني نصيحتك اجيبها ولا اجيب هاف لايف 2 لانى قدامي اساسي اجيب ان شاء الله واو علشان حلعبها باذن الله معاك وتعلمهانى :D <<< ورطك

ولعبة rome total war يارب تكون موجوده مع النسخه الجديده طبعا غير كروت لعبة واو فقدامي كده لعبة كمان ومش عارف اجيبها هاف لايف 2 ولا كاونتر سترايك ياريت تنصحنى ايه الافضل اونلاين بحكم تجربتك

وعموما ساعات قليلة واروح لانى مش عارف انام بصراحه من الحماس بعد صلاة الجمعة بشوية حروح فياريت ياباشا معلش تحملنى شوية في الاسائلة

A_Tiger101us
23-09-2005, 02:48 PM
اجاوبك ياعم

كوندشن زيرو دى لعب فردى انت و فريقك ضد الكومبيوتر
بييجى معاها كاونتر ستريك 1.6 << اللى فى محلات النت لو تعرفها لكن مع تحديثات كتيره
او تشترى هاف لايف 2 بييجى معاها كاونتر سورس ( افضل اصدار من لعبة كاونتر فى نظرى )
عموما لو بتهتم بان جرافيكس اللعبه يكون رهيب خدلك هاف لايف 2 و كاونتر سورس جرافيكسها ولا احلى
اما لو عاوز تلعب اى حاجه فخد كاونتر العاديه 1.6 <<< بكرهها GRRRRRRRRRRR
لعبة روم توتال وور اعتقد الاصدار الجديد لسه منزلش
لكن عموما هى اضافة add on للاصدار القديم على حد علمى
فاشترى الاصدار القديم ( المالتى بلاير رهييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييب << خصوصا لما تلعب ضد واحد مبيعرفش يلعبها P: )
سلاموز

و مبروك ياعم الكالم لعبه دول عقبل ما اجيب واو فى العيد ان شاء الله

cizer_shnider
23-09-2005, 10:28 PM
باركووووووووووولي

روحت فيرجن ياجماااعه فظييييييع خرافي لم اري في حياتى معرض ميديا والعاب زيه في حياتى ولاول مرة في مصر انصحكم بالذهاب فورا والاسعار خرافيه لانها الرسميه ومافيهاش اي تجاوز او نصب خطير بمعنى الكلمة

الخبر السئ لم اجد هاف لايف 2 ولا WOW للاسف ولا حتى Rome Total War ولكن وعدونى بانها فعلا في الطريق لانها انتهت بسبب الاقبال الكثير عليها المهم ياجماعه في العاب كثير جدا جدا جدا جدا هناك رائعه تستحق الشراء فعلا بسرعه

عن نفسي اشتريت فقط اليوم lord of the ring battle of middle earth وسعرها بالظبط 284 جنيه ولعبة medal of honor pacifi assult وسعرها مفجأه ب 90 جنيه فقط شئ غريب
وساذهب قريبا لشراء العاب اخري زي جنرالز وباتلفيلد 2 وواو وهاف لايف تو بس يارب تنزل

جوفي تلعب معايا لورد اوف ذا رينج ؟ :D

يلا عايزين مصريين يروحو يشترو بسرعه ويشاركونا عايزين ندخل السيرفرات العالميه

A_Tiger101us
23-09-2005, 11:13 PM
زعلتنى و الله بخصوص ان واو مش موجوده اليومين دول
بس باذن الله تكون نزلت على العيد
ييييييييييي مش قادر استنى

GOFY_K
24-09-2005, 08:08 PM
السلام عليكم
فعلا هاف لايف 2 و WOW مش موجودين ؟؟ غريبه فعلا ده انا يوم الافتتاح كنت شايف تقريبا صفين كاملين للعبتين دول بالذات معقوله لحقوا يخلصوا بسرعه ديه :06:
واضح ان مصر كلها كانت منتظره المحل ده يفتح :wow:
بس هما قالولك ان اللعب فى الطريق ؟ لانى لسه النهارده كنت عايز اشترى كارت WOW تانى
فعلا انت زعلتنى جدا بس انا كنت عايز لعب مش موجوده عندهم قالولى ان ممكن يجبوها من فرع تانىمن الخارج خلال يومين .

و على فكره كونتر سورس هى اروع لعبه FPS على الاطلاق :biggthump و هى افضل اصدار من كونتر.

اتمنى ان تصل الكروت سريعا جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :أفكر:

A_Tiger101us
24-09-2005, 08:57 PM
خبر سعيد
واحد صاحبى فى السعوديه كنت ساعدته شهر 6 اللى فات فى حاجات ببعض الالعاب و ما شفته من بعدها
مادرى خير اللهم اجعله خير جه يكلمنى امبارح بيقولى انت عنوانك ايه
قلتله ليه السؤال ؟؟
بيقولى اشتريتلك سورس و عاوز ابعتهالك ...........
ارزاق ^^ << اللى يعمل خير فى حد ربنا مبينسهوش ^^
لكن واو باذن الله هشتريها فى العيد
معرفش سمعتو عن لعبة كال ولا لا لكنى مسحتها و مسحت كل الى كان ليه علاقه بيها للابد و بجهز نفسى لواو و بدات اقرا الجايدز بتاعها ^^

cizer_shnider
25-09-2005, 12:00 AM
جوفي هما فعلا قالولي حيجيبوها تانى باذن الله وخلي بالك الظاهر في كولكشن جيمز جايه جديد كمان قريب لان الارفف بقربت تخلص على فكره من عندهم وبعد اسبوع باذن الله حروح تانى اجيب شوية جيمز ويارب الاقي واو وهاف لايف علشان حجيب لعب كتير قبل ماتخلص وان شاء الله تلاقي الكروت بس ياريت ياجوفي انا وانت بقا لو حد فينا راح وشاف حاجه يقول للتانى

جوفي استئذنك ممكن الماسنجر ياباشا عايز العب معاك باتل اوف ميدل ايرث ونتفق على الى يروح فيرجن ويلاقي حاجه يقولها للتانى
على فكره لعبة ميدل اوف اونور حلوة والله مش زي الناس ماهي فاكره ورخيصة جدا والسيرفرات طريقة لعبها حلوة اوى برضة يعنى ممكن تشتروها مؤقتا على بال ماترجع هاف لايف 2

وماتنسوش المفجأه قريبا ايدج اوف امباير 3 حتنزل عندهم باذن الله قريب برضه علشان نلعب مع بعض ياشباب

عموما يا جوفي النك نيم بتاعى في لعبة باتل cizer

تايجر بااشا مبروك على اللعبة بس نصيحة ياريت بجد تروح فيرجن حتلاقي العاب كتير ماتتسابش انا شكلي حلغي موضوع جنوط العربيه واروح للمحل ب 5000 جنيه :D

والله حفلس

يلا شباب ربنا معاكم

New Horizon
25-09-2005, 12:47 AM
ربنا يخلي التورنت إلي بنزل منه الألعاب.....

عارفيين أنا عمري ما اشتريت ولا لعبة أصلي لأن الكوبي موجود ولكن للعب على النت فهذا موضوع ثاني
لأني لم ألعب على النت في حياتي "سوى هذه الأيام ألعب HALO على النت عشان مش محتاجة نسخة
أصلية".......

بس يا شباب بالراحة على المحل وشراء الألعاب ومتشتروش عمال على بطال عشان بعض الألعاب
مالهاش داعي انك تشتريها أصلي أو انك تلعبها أساسا.....

على العموم لو لقيتوا Splinter Cell 3 تبقوا تقولولي عشان أشتريها لأني زهقت ونفسي ألعبها....

وشكرا

A_Tiger101us
25-09-2005, 01:02 AM
الف شكر ياعم الحج على الاخبار اللى تفرح بجد ^^
و عموما انا ان شاء الله مش هيعدى العيد على قبل ما اكون رحت و جبت واو + اشتراك شهرين او يمكن اكتر
مش هوفر مليم من العديات هههههههههه

cizer_shnider
25-09-2005, 01:08 AM
عقاص انت في مصر ؟

على فكره سبلنتر سيل 3 مليااااااااااانه هناك بس روح الحق هاتها قبل ماتخلص +_+ الضغط كثير
وعلي فكره احنا مش بنشتري العاب عمال على بطال فقط الالعاب الى تستاهل خصوصا علشان الاونلاين ولعبة واو ماينفع الا اصلي والله اتبهدلنا طول عمرنا في منسوخ وقرف الحمد لله كذا الواحد اتطمن على ايدج اوف امباير 3 وانريل 2007 ....الخ

عموما شباب انا رايح قريب ان شاء الله ثانى وحبقا اقولكم كل الاخبار واسجل كل الى موجود هناك لو عايزين كمان اصورلكم ركن البي سي جيمز مستعد ^^

تايجر ماتستناش للعيد اول ماتلاقيها متوفره هاتها بسرعه لان الضغط عليها كبير تصدق قسما بالله كان فيه معايا ناس امبارح عمالين يدورو معايا على اللعبة وكان ناقص يعملو مظاهره وجه الكاونتر بنفسه عمل اوردر لينا كلنا تديهم رقم تليفونك وعنوانك واسمك ويتصلو بيك اول ماتتوفر بس انا مش حستنى يتصلو حروح تانى برضه علشان عايز شوية جيمز

ونصيحه ياشباب طريقة بستخدمها اشترو اللعبه الاصلية بعد ماتجربوها منسوخه من التورنت مثلا ولما تعجبكو وتلاقو انها رهيبة وتستاهل اشتريها على طول اصلي وعلى فكره الطريقة دي الامريكان والاوروبيين بيستخدموها

سي يا شباب والله معاكم

مع تحيات مندوب فيرجن ^^

A_Tiger101us
25-09-2005, 01:10 AM
ربنا يخلي التورنت إلي بنزل منه الألعاب.....

عارفيين أنا عمري ما اشتريت ولا لعبة أصلي لأن الكوبي موجود ولكن للعب على النت فهذا موضوع ثاني
لأني لم ألعب على النت في حياتي "سوى هذه الأيام ألعب HALO على النت عشان مش محتاجة نسخة
أصلية".......

بس يا شباب بالراحة على المحل وشراء الألعاب ومتشتروش عمال على بطال عشان بعض الألعاب
مالهاش داعي انك تشتريها أصلي أو انك تلعبها أساسا.....

على العموم لو لقيتوا Splinter Cell 3 تبقوا تقولولي عشان أشتريها لأني زهقت ونفسي ألعبها....

وشكرا

اول مره اعرف الحقايق المؤلمه دى :(
انت لا تشترى اصلى !!!! :afraid:
عموما فى نظرى كل الالعاب لا تستحق ان تشتريها اصلى الا الاونلاين منها او ان المالتى بلاير بتاعها اكتر من رهيب ........ << واو و كاونتر سورس و باتل فيلد 2 و اكيد aoe 3 اونلاين :ciao: و الخ الخ لكن عموما دلو اللى فى نظرى يستحقو انى اكافح عشان اجيبهم اونلاين

A_Tiger101us
25-09-2005, 01:13 AM
لو كان بايدى كنت رحت قبل العيد لكن انا مش معايا ولا مليم مش عاوز اروح احنس نفسى هناك ههههههههه
لو تقدر تجيبلنا الاخبار اول باول ياريت ^^ كل يوم الساعه 10 الصبح ههههههه << مراسل اخبار هو ععععععع
لكن عموما لو تقدر تصورلنا حته من المحل صور خلى الواحد يتفرج ^^

New Horizon
25-09-2005, 01:18 AM
عقاص انت في مصر ؟

على فكره سبلنتر سيل 3 مليااااااااااانه هناك بس روح الحق هاتها قبل ماتخلص +_+ الضغط كثير
وعلي فكره احنا مش بنشتري العاب عمال على بطال فقط الالعاب الى تستاهل خصوصا علشان الاونلاين ولعبة واو ماينفع الا اصلي والله اتبهدلنا طول عمرنا في منسوخ وقرف الحمد لله كذا الواحد اتطمن على ايدج اوف امباير 3 وانريل 2007 ....الخ

عموما شباب انا رايح قريب ان شاء الله ثانى وحبقا اقولكم كل الاخبار واسجل كل الى موجود هناك لو عايزين كمان اصورلكم ركن البي سي جيمز مستعد ^^

تايجر ماتستناش للعيد اول ماتلاقيها متوفره هاتها بسرعه لان الضغط عليها كبير تصدق قسما بالله كان فيه معايا ناس امبارح عمالين يدورو معايا على اللعبة وكان ناقص يعملو مظاهره وجه الكاونتر بنفسه عمل اوردر لينا كلنا تديهم رقم تليفونك وعنوانك واسمك ويتصلو بيك اول ماتتوفر بس انا مش حستنى يتصلو حروح تانى برضه علشان عايز شوية جيمز

ونصيحه ياشباب طريقة بستخدمها اشترو اللعبه الاصلية بعد ماتجربوها منسوخه من التورنت مثلا ولما تعجبكو وتلاقو انها رهيبة وتستاهل اشتريها على طول اصلي وعلى فكره الطريقة دي الامريكان والاوروبيين بيستخدموها

سي يا شباب والله معاكم

مع تحيات مندوب فيرجن ^^
ماشاء الله بقيت المندوب للشركة دلوقتي.....
على العموم بيبعوا XBOX ولا لأ لأني بصراحة مشتاق ونفس ألعب بيه وسبت الـXBOX بتاعي أوخي في السعودية وأنا جاي....

ولو نمرة تلفون المحل موجودة ياريت لو تحطهلنا عشان نستفيد ونفيد الباقيين....

وشكرا

A_Tiger101us
25-09-2005, 01:26 AM

هه احنا فى مصر بقانا عشر سنين بنعمل الطريقه دى لكن بدون امل اننا نجيب الاصلى ههههه شفت بقى اننا احنا اللى مبتكرين الطريقه ^^
على فكره الطريقه دى فاشله مع لعبه زى واو ...... جايلد وورز ..... اى لعبه اونلاين فقط متنفعش معاها
<< اقدر اجيب واو و معاها سيرفر مضروب لكن المشكله لو كانا لسيرفر رخم و غبى و ثقيل هيكرهك فى اللعبه اصلا فعشان كدا اللعبه دى لو كان انطباعك عنها كويس من الاول جبها اصليه عشان ترتاح ..

GOFY_K
25-09-2005, 04:05 AM
السلام عليكم

اخى شنيدر انت كده فعلا طمنتنى جدا على كروت WOW لانى بصراحه مش متخيل لو الكرت ده خلص هعمل ايه :11: ممكن يحصلى حاجه :bigeyes:
و حلوه عملوا مظاهره فى المحل بس اللى شوفته يوم الافتتاح مكنش مظاهره ده كان طوفان و الله العظيم
يعنى انا دخلت اتفرج بس على الركن اللى فيه هاف لايف 2 و واو فعلا >>>>>>>>> اعصار :31:

اخى العزيز دكتور احنا مش بنشترى اى لعبه اصلى غير بعض فحص و تفحيص عن العبه و قراءت كل مواضيعها فى المنتدى زى مثلا واو و باتلفيلد 2 دول العب الى تستاهل تشتريها اصلى ;) و لو لعبه مش متوفره كوبى فى مصر زى مثلا Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory انا اعتقد ان مفيش حد فى مصر كلـــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــــــــــــــــــا عندو العبه ديه كوبى و اقدر يكسر الحمايه بتاعتها و يشغلها و انا عن نفسى كنت رايح و اول لعبه كنت بفكر اشتريها هى ديه والحمد لله لقيتها و اشتريتها علطول و بالمناسبه هى متوفره هناك .
و العاب الـ XBOX موجوده كتير بس للاسف معرفش ايه الموجود لكن انا شوفت لعب لكن بصراحه مليش فى XBOX

و للاسف انا معرفش رقم المحل :(

اخى شنيدر انا اسمى فى لعبة لورد اوف ذارينج KILLALL و ايميلى : M_YUSEF@HOTMAIL.COM (M_YUSEF@HOTMAIL.COM)
ياريت نتكلم قبلها لانى دخلت اجرب الاون لاين مفهمتش حاجه و طلعت علطول

ســــــــــــــلام :ciao:

cizer_shnider
25-09-2005, 04:13 AM
دكتور الاكس بوكس موجود هناك بكثرة الجهاز معه اربع العاب اصلية باندل ديد اور الايف طبعا تعرفه لكن الالعاب كمية معقوله ولكن ليست بالكثيرة جدا لكن البي سي والبلاي ستيشن حتلاقي طوفان العاب لكن ممكن تريح نفسك على الاكس بوكس بالعاب من التورنت انا عندي اكتر من200 لعبة اكس بوكس عن طريق التورنت برضه عادي يعني لكن الجهاز اطمن موجود بكثره

بالنسبة لرقم التليفون للاسف مش معايا دلوقت خالص لكن وعد باذن الله اجيبهولكم اول ماروح واسالك كمان عن سعر الاكس بوكس لو تحب

سبلنتر سيل مليانه جدا على البي سي هناك بس مافكرت اجيبها لانها عندي علي الاكس بوكس بجرافيك رائع ومستحيل تشتغل على جهازي حاليا انا مهتم بالاستراتجي على البي سي بس اي سؤال تحبو تسئلونى قبل ماروح علشان افيدكم باذن الله

جوفي انا كمان والله متبهدل مافهمتش نظام الاونلاين انا لعبت مع ناس عادي لكن المشكلة ان البروفايل بتاعى زي ماهو مافيهوش اي تجديد ومش فاهم التسجيل ازاي مع انى مسجل في موقع الشركة ومسجل في اللعبة لكن الغريب الاحصائيات مش شغاله مع انى خسرت مرة وكسبت مرة ومش فاهم في ايه

عموما ساضيفك الان ياباشا

cizer_shnider
28-09-2005, 02:22 PM
اخر الاخبار

امبارح روحت فيرجن ياشباب لن تصدقو ان معظم الالعاب خلصت كاننا في طابور جمعية اهليه ولا بيوزعو لحمه +__+

المهم لسه لعبة باتلفيلد 2 موجوده بكثرة

سعر الاكس بوكس بالظبط 1909 طبعا السعر شكله غريب مش فاهم ليه يعنى ال 9 +__+ ومعاه اربع العاب اصليه مع العلم ان الجهاز غير معدل بمود شيب ولا يشغل الالعاب الاصلية

سعر البلاي ستيشن بورتيبل 1999 ههههههه يعنى تقدرو تقولو 2000 جنيه سعر غريب والله مصيبة

العاب الاكس بوكس ليست متوفرة بالكثير للاسف بعكس البلاي ستيشن مالياان العاب والبي سي والبلاي ستيشن بورتيبل ماليان العاب له وافلام ايضا كثيرة جدا

يوجد لعبة كونديشن زيرو اخر نسخة ولعبة وار كرافت 3 اخر نسخه ايضا يبدو ان الالعاب في طريقها للاختفاء من هناك ولكن هناك امل في وجود شحنه جديدة

ارقام التليفونات للاسف غير متوفرة لكن باذن الله احاول انى اساعدكم في كل مرة اروح اقولكم اخر الاخبار وياريت ياجوفي او اي حد يروح يساعدنا برضه باخر الاخبار

بالتوفيق

A_Tiger101us
29-09-2005, 08:28 PM
للرفع << الموضوع هيبقى قديم لو سبناه فتره طويله بدون ردود جديده + سيتم اغلاق الرد عليه نظرا لقدمه

m_m_m35
29-09-2005, 08:52 PM
2000 جنيه هو السعر الرسمي للـ psp = 300 $ (انا الحين بامريكا)

cizer_shnider
30-09-2005, 01:06 AM
حبيب قلبي لو السعر بالدولار اضرب 300 في 5.7 حتلاقي السعر المفروض تقريبا 1750 بس انا ماعتقدش ان ده سعره الرسمي بصراحه غالي جدا ده اغلي من الكونسولز !!!!!!!!!!!!!!! لا وكمان قريب جدا من سعر الكونسولز النكست جنريشن زي البلاي ستيشن 3 والاكس بوكس 360 مع العلم ان الاكس بوكس فيه منه باكيدج رخيصه حتنزل ب 299 دولار فقط .... حقيقة حرام دفع فلوس في جهاز زي ده الا لما يرخص

المهم ياشباب انا عرفت ليه الاسعار في فيرجن ارخص من النصابين الى بره لو لاقيت لعب اصلية بره مثلا

فاكرين لما حصل اتفاقية بين مصر وامريكا على ان التجارة بينهم تبقا حره بدون جمارك ؟ :D

علشان كده حتلاقو معظم الاشياء هناك بسعرها الرسمي في اميركا وبالنسبة لسعر الاكس بوكس لو تعتقدو انه غالي ده علشان معاه 5 العاب اصلية 1 لعبة مع الجهاز ديد اور الايف لانه باندل واربعه مضافة من فيرجن

ياريت بقا حد يبقا يساعدنا لما يروح ويقولنا اخر الاخبار

صباحكم زي الفل وعلى فكره ياعقاص انا عرفت انك ساكن جمبي في المعادي اتاريها منوره :D

see ya

m_m_m35
30-09-2005, 05:29 AM
http://www.ebgames.com/ebx/categories/products/deptpage.asp?web_dept=psp&web_sub_dept=Hardware

سعر ال psp بامريكا حاليا

salemslove
30-09-2005, 04:30 PM
so how much the games costs in VIRGIN
??
for example battlefield 2
how much it costs in VIRGIN STORES in starts center

cizer_shnider
30-09-2005, 07:08 PM
باتل فيلد 2 على ما اتذكر يا سالم كانت ب 205 جنيه على ما اتذكر لكن انا حروح احتمال بكره ان شاءالله واتاكدلك بس انا فاكر ان سعرها كان كده وعموما معظم الاسعار هناك رخيصة مش غاليه يعنى

A_Tiger101us
30-09-2005, 07:14 PM
العيد هيييييييجى امته بقا

cizer_shnider
01-10-2005, 01:38 PM
ههههههههههههههه على فكره انا اشتريت كرت شاشة وماذر بورد جديده ورامات وباور سبلاي مخصوص علشان الالعاب دي ههههه
شفت الجنان ؟

المهم حبيت اقولكم انى امبارح روحت شركة تانيه اسمها فري تيك كان عرفنى عليها في السابق الاستاذ جوفي وسالت على واو لكن مش موجوده وقالولي انها حتيجي احتمال ان شاء الله يوم الاحد لان اللعبة عليها ضغط كبير جدا جدا غير متوقع والتوكيل الاساسي في مصر الى بيوزعها على الشركات دي خلصت من عنده اللعبه ولسه حيجيب منها دفعه تانيه هي والكروت لكن المتوفر حاليا في فيرجن وفري تيك هي وار كرافت 3 فقط

اي معلومات جديده حقولهالكم ان شاء الله واي حد عنده معلومات يبقا يقولنا الله يخليكم

sherif771
17-11-2005, 01:22 PM
يا جماعة الموضوع دة رااااااائع ممكن أى حد يشوف هناك فى لعبة Guild wars ولا
و السعر كمان لو سمحتم ولو المحل لة رقم تليفون يااا ريت عشن انا حاجى من أسكندرية:02:

دستوفسكى
18-11-2005, 04:57 PM
السلام عليكم

سؤال يا جماعه

هو انا هروح فيرجن هشترى اللعبه وارجع بيتنا العبها وشكرا

طيب طالما الموضوع كده .. يبقى ايه حكاية كروت الشحن اللى اتكلمتوا عليها دى يا شباب ؟ :06:

دستو:ciao:

cizer_shnider
18-11-2005, 04:59 PM
ياخي الكروت دي بتاعت لعبة اسمها World war craft ده موضوع تانى خالص انت خلطت الامور

دستوفسكى
18-11-2005, 05:06 PM
سورى :p

الف شكر على الافاده

لكن عندى سؤال تانى بقى طالما الخدمه هنا ممتازه ;)

هلاقى هناك الالعاب الكلاسيكيه القديمه
زى باد داى اون زى ميدل واى bad day on the midel way

والون ان زى دارك وسيسنم شوك واى هاف نو موس اند اى مست سكريم

ولا ايه ؟

يا ريت تفيد دونى يا جماعه

دستو :ciao:

sherif771
18-11-2005, 09:16 PM
يا جماعة الموضوع دة رااااااائع ممكن أى حد يشوف هناك فى لعبة Guild wars ولا
و السعر كمان لو سمحتم ولو المحل لة رقم تليفون يااا ريت عشن انا حاجى من أسكندرية:02:

ياجماعة انا مستنى أى رد من يومين:( :( :31: :02: :blackeye: :bigeyes: :sad2:

Anis2003
19-11-2005, 12:21 PM
السلام عليكم

أخي هل يوجد موقع أو بريد الكتروني للمحل

لاني و بكل تأكيد أشتري برنس 3 أصلية
فهل لديك معلومة عن وقت نزول الالعاب للمحل بعد صدورها بالخارج
يعني مثلا بعد كم يوم

cizer_shnider
19-11-2005, 01:37 PM
والله انا ليا فترة ماروحتش المحل بس اخر مرة روحت مكنتش لعبة جيلد وور موجوده لكن عموما اذا رحت باذن الله حقولكم الاخبار
اما اخي انيس عن موضوع الاصلي فكل الالعاب هناك اصلية فقط لاغير لانه توكيل امريكي عالمي وكل العاب البلاي ستيشن 2 والبلاي ستيشن المحمول والبي سي اصلية لكن هي المشكلة فقط في التوفر السريع للالعاب وباذن الله كما اسلفت ذكرا اذا روحت قريبا حقولكم الاخبار

cizer_shnider
19-11-2005, 01:40 PM
اه نسيت

بالنسبة للتليفون او الايميل فياشباب لازم تعرفوا انه ماركت كبير ومستحيل يعطوا للناس تليفون خاص وهم فقط عايزين زيارات حتى يكون لديك دافع للشراء اما موضوع الايميل والتليفون فهو غير متوفر للاسف لكن ممكن تدخلوا على موقع الشركة العالمي وتحاولوا عل وعسي
لكن الحل الامثل كما حدث معي هناك هو انك اذا اردت لعبة معينة وغير متوفرة فلك ان تطلبها منهم يحضروها لكم من اي فرع لهم بالعالم في مدة قصيرة كانك بالظبط بتشتري من النت بس المهم تروح تسجل طلبك هناك واسمك وهذا افضل مارايته من خدمه

Anis2003
19-11-2005, 01:53 PM
:) مشكور أخي و ان شاء الله سأنتظر نزول البرنس 3 لانها تستحق ان تشترى اصلية

Anis2003
02-12-2005, 02:59 PM
أخي العزيز

أرجوا منك و بكل احترام

الاهتمام بهذا الطلب

أرجوا منك ان تعلمني بفور وصل لعبة

Prince of Persia 3

للمحل و ان تعلمني بذلك على
Anis2003lazio@hotmail.com

أرجوك أخي الاهتمام أنا مقيم بليبيا و سأرسل أحد أصدقائي للمحل
فور و صول اللعبة

سلام

severMJ
03-12-2005, 01:43 AM
عسل جدا! انا هروح اتفرج ومش هشتري حاجة! ويهمني ال ps2 اكتر!

severMJ
03-12-2005, 01:51 AM
ويعجبني الناس اللي بتفهم ! اللي عاوزة تجيب halflife2 لعبة خرافية فعلا!قعدت عليها لما خلصتها!
وكل ماواحد صاحبي يقولي انها وحشة بابقى هنط في كرشه!
والناس اللي متابعة التورنت اكيد عرفم ان في باتش جديد نزلها free عبارة عن خريطة جديدة! وبيقولوا انهم زودوا حاجة جديدة في مستوى الجرافيك حاجة كده اسمها.. حاجة dynamic ... مش فاكر!
وبيقولوا عاوزين يشوفوا التعليقات عشان يعملوها بعد كده في جزء جديد ( قشطة يا ريس :biggthump )
واللي عنده كارت شاشة محترم (زيي:p ) هيستمتعم فعلا بالجرافيك!

severMJ
03-12-2005, 01:55 AM
اخر حاجة ! اخ gofy انا فعلا شغلت splijnter cell 3 بالكراكات;) !وماشي فيها اهه! وواحد صاحبي خلصها!.

GOFY_K
03-12-2005, 09:20 AM
السلام عليكم
اخى سرفر اهلا بيك فى الموضوع و اعتذر اعتذار شديد جدا لتغيبى عن الموضوع هذه الفتره لكن و الله ظروف شغل طويله.

المهم انا ملاحظ ان فى ناس كثيره طلبت تليفون المحل و انا كنت لسه هناك من 4 ايام و لقيت حاجات جديده تماما لسه واصله من اسبوع
و ده تليفون المحل : 4802244
و إن شاء الله هروح النهارده كمان و اجيب اخر الاخبار

ســــــــــلام

ClaCK
04-12-2005, 04:52 PM
كروت شحن واو نزلت ولا لأ يا رجاله ؟؟

ClaCK
04-12-2005, 05:20 PM
حاجه غريبه جدا , الناس فى virgin ناس صعبه جدا :vereymad:

اتصلت بيهم دلوقتى من الرقم الى كتبه جوفى , رد عليا واحد لطيف قوى وقالى لحظه هوصلك بيهم , بدايه ممتازه :afraid:

وصلنى بواحد معندهوش ياما ارحمينى , س : بسال على لعبه واو والبرى بيد كاردز , ج : للاسف لا اللعبه موجوده ولا الكاردز موجوده , س : طيب ممكن أسأل اللعبه هتبقى موجوده امتى . ج : مش عارف صراحه ابقى اتصل كمان اسبوع كده وشوف , س : طيب بكام اللعبه وكارت الشحن , ج : والله مش عارف , س : ( الراجل بدا يزهق وشويه كمان كان هيشتم :02: ) طيب اخر سعر لكارت الشحن واللعبه , ج : رد بزهق اللعبه اخر سعر ليها 280 جنيه شوفوا النصب :bigeyes: ..

رحت اتصلت بألفا ماركت فى المعادى ,ردت عليا واحده مش عارفه أى حاجه فى أى حاجه , وصلتنى بالبيج بوص بتاعهم , ها ياباشا لعبه واو موجوده , ج :موجوده طبعا اصليه بـ 157 جنيه , سألته كروت الشحن اخبارها ايه قالى كروت ايه انا معرفش انت بتتكلم عن ايه ..

طيب دلوقتى انا تايه مش عارف اروح فين واجى منين ؟؟

Anis2003
05-12-2005, 12:21 AM
ما آخر أخبار البرنس الجديدة

هل وصلت

kuwaitiTooth
05-12-2005, 03:57 PM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
أنا طالب ادرس بمصر
شباب بغيت منكم طلب
أنا أبي لعبة Football Manager 2006
دورتها بفيرجن قبل 4 أيام و ما حصلتها :31: :31:
ما لقيت الا Total club manager :o :o
فمنو منكم يعرف وين ألاقيها بمصر :06: :06:
مع العلم أنها نازله بالكويت :biggthump :biggthump

و جزاك الله ألف خير
مع السلامة
:ciao: :ciao:

الطائر الاخضر
06-12-2005, 05:42 AM
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اولا ممكن اعرف ازاى اشغل الالعاب بتاعت البلاى ستيشن 2 على الكمبيوتر علما انى عايز اعرف ايه هى المواصفات اللى تخلى الالعاب البلاى ستيشن تشتغل على الكمبيوتر
و الى الامام دائما
و انا اسف ممكن سوال تانى
هو الالعاب اللى بجيبها من على برامج المشركات زى

www.bearshare.com (http://www.bearshare.com)

وهل الالعاب دى لما تنزل كامله و الكراكات بتاعتها معاها
هل الالعاب دى بتبقى اصليه و لا لا

sherif771
06-12-2005, 09:57 AM
clack انتة بجد لقيت WOW ب157 فى ألفا ماركت!!!!!!!!!
انا حروح ألفا ماركت أسكندرية يمكن:ciao: ألقيها
clack ممكن أطلب منك طلب رزل :أفكر: :06:
ممكن تسأل البيج بوس ألى كلمتة ممكن يوصلوها الى أسكندرية مع فرق مصاريف الشحن و الحجات دى
دة أذا ملقتهاش عندى:afraid:
انا رايح أنهردة:ciao: :reporter:

GOFY_K
06-12-2005, 09:58 AM
السلام عليكم

اخى العزيز كلاك و الله انا مش عارف ايه اخرتها مع الناس ديه برضو ؟! انا كنت لسه هناك اول امبارح و لقيت العاب كثيره جديده نزلت و لما سألت قالولى ان ديه نص الشحنه اللى جت بس و النص التانى
محجوز فى الجمارك و ليه ياعم محجوز . اصل فى مشاكل مع المصنفات ؟!
اموت و اعرف ايه علاقة المصنفات بالعب و خصوصا العبه المنحوسه اللى تقريبا مصر كلها مستنيها wow ديه بالذات اللى المصنفات مش نازلها من زور؟!
و الله حرام انا ناقص على الكارت بتاعى 14 يوم يعنى لو ملقيتش كروت يبقى و الله ظلم :02: :02:

على العموم يا شباب ارجوكم اى جديد عرفونا علطووووووول

GOFY_K
06-12-2005, 10:00 AM
على فكره يا جماعه فى حاجه اسمها الكاش يو ممكن نلعب بيها واو هى زى الكريديت كارد لكن بصراحه
معرفش عنها حاجه ممكن اى حد عندو معلومه عنها يقولنا
ارجووووووووووووكم

ClaCK
06-12-2005, 02:44 PM
شريف أنا رايح بكره الفا ماركت وهشوف ايه القصه بالظبط

أزاى اللعبه بـ 157 بس والراجل كمان فاكرنى بهزر معاه , بيقولى هى غاليه علشان اصليه :D

كنت هقوله ربنا يهديك بس اجلتها لما اروح واشوف بنفسى :bigeyes:

.. .. ..

محمود جوفى , الكاش يو مش مضمون وطريقته مش مظبوطه ومش مضمونه ومش معروفه للجميع

كمان لازم تشترى بطاقه كاش يو فى الاول بـ 67 جنيه :(

كمان ليه اللف والدوران , نروح البنك الاهلى ونعمل ماستر كارد ونريح دماغنا

بس حضر 500 دولار :ciao:

Anis2003
07-12-2005, 12:49 AM
هل البرنس 3 نزلت مع البضاعة الجديدة

ClaCK
07-12-2005, 12:57 AM
معاك رقم التليفون , اتصل وشوف ..

انا هروح بكره اشوف الـ wow الى بـ 157 دى عامله ازاى وشكلها ايه ..

حاسس انها هتكون warcraft 3 ..

ClaCK
07-12-2005, 12:58 AM
بالمناسبه أى واحد ( يعرف ) طريقه كاش يو يقول ..

ازاى نحول الفلوس الى بكاش يو لكريديت يا ناس يا هو ..

ClaCK
07-12-2005, 01:47 PM
أهلا بالجميع , قضيت 3 ساعات اليوم ( بحثا ) عن اللعبه والكاردز :196: !

وشوفوا العجب العجاب

( ألفا ماركت ) فيها العاب كثيره , معظمها من عام 2000 و 2001 :biggthump

صدق أو لا تصدق , وجدت لعبه Warcraft 2 :afraid:

.. .. ..

طيب ( فيرجين ) :11:

لاقيت العاب جديده حلوه , بس واو مفيش لا دلوقتى ولا حتى كمان اسبوع

قالى أن الشحنه الجايه قبل السنه الجديده :33:

طيب والسعر يا رجاله , قالى سعر اللعبه هيرتفع لحد 300 لـ 350 جنيه

دا غير كارد الشحن :02: إلى هيرتفع هو كمان

.. .. ..

:196: :196: :196:

طيب .. الحل دلوقتى فى ايد الجميع

مفيش غير كاش يو , المضمون لحد دلوقتى على حسب ما سمعت

كده مشكله الناس الى عندها اللعبه انحلت :p

67 جنيه تمن الكارت + 201 جنيه تمن اشتراك شهرين فى واو

والناس الى زى حالاتى عاوزين يشتروا اللعبه يخبطوا دماغهم فى الحيط :ciao:

sherif771
08-12-2005, 11:18 AM
يا جماعة هدوا نفسكم أنتوا مش عرفبن أنتوا فين ولا أية
.
.
.
.
.
:mad22: :196: :afraid: أنتم أكيد أكيد فى مصر:afraid: :196: :mad22:
بس انا لقيت طريقة تانية خالص
Master card internet
This card is for online shoping ONLY
u can charge it with min.50$ max. 200$
u can make it from bank masr
حل أخر :
بطاقة الآنترنت المدفوعة مقدما
و هى ككرت الشحن لاتحتاج الى حساب فى البنك أو ضمنات أجتماعية :biggthump
و كل شهر يبعتوا الفتورة على ال email
بنك مصر برضة :33:
انا مبعملش دعاية:wow: :bigeyes: :laughing:
و لمزيد من العلومات أتصل ب 090000346564455
ههههههههههه
لا بجد الينك دة فى كل البطاقات المتاحة من البنك خشوا شوفوا و أتأكدوا
http://www.banquemisr.com.eg/index1_a.asp?id=138

ClaCK
08-12-2005, 02:05 PM
شريف باشا ايه الحلاوه دى , إنت جبت اللعبه منين :afraid:

كمان حلو موضوع الماستر ده , بس أقدر اشترى اللعبه اونلاين ولا لأ ..

sherif771
09-12-2005, 05:24 AM
دى سيرفرات مضروبة:أفكر: clack
طبعا ممكن

ClaCK
09-12-2005, 12:15 PM
قلت كده برضه لأنك كنت بتسأل على اللعبه :biggthump

أنا زهقت بقا من السيرفرات المضروبه :bigeyes:

تبقى تلعب واخر حلاوه يجى صاحب السيرفر ويقفله كده فجأه :p

تخسر الشغل كله :33:

وبصراحه واو تجنن , على المضروب كنت بقعد 7 ساعات يوميا :196: :196:

على فكره الباتش الجديد فيه التالنت شغال , والـ PVP كمان شغال :09:

:ciao:

ClaCK
10-12-2005, 08:43 PM
اللعبه وكارت الشحن موجودين دلوقتى فى فيرجين

يا تلحقوا يا متلحقوش

انا رايح بكرررررررره

ClaCK
12-12-2005, 04:48 AM
كله تمام وليفل 9 :biggthump

GOFY_K
12-12-2005, 02:05 PM
السلام عليكم

كلاك باشا يـــــــــــــــــــــــا بطل الف الف الف الف الف شكر على خبر العمر بصراحه خبر روعه
انا اليوم اشتريت 4 كروت بالتمام و الكمال علشان انا بتوقع اى حركة نداله من فيرجين تانى :D

المهم بقى ياباشا دلوقتى انت دخلت عالم الادمان الابدى WoW انا بصراحه نفسى العب مع اى حد مصرى من زمـــــــــــــــان ممكن اطلب منك تنضم للسرفر اللى انا فيه؟

انا بلعب فى سرفر اسمه Dreanor و هو طبعا فى النسخه الاوروبيه و بصراحه الاتينسى بتاعه ممتاز جدا معى و انا مش بلعب فى اى سرفر غيره و عندى فيه warrior lvl 60 nightelf و كام شخصيه لكن لسه لفلاتهم صغيره لكن انا بدأت من 3 ايام بشخصيه جديده و هى ديه هتكون شخصيتى الرئيسيه التانيه و هى rogue lvl 18 human

و انا كمان عندى جايلد ممتاز و فيه حوالى 57 عضو و 19 عضو لفل 60
و كويس ان انا لحقتك قبل ما تدخل سرفر تانى و تلفل فيه و تخسر الشخصيه
اتمنى منك قبول دعوتى مع الشكر

ClaCK
12-12-2005, 05:22 PM
أوكيز محمود :biggthump

بس هبدأ رسمى العب يوم 31 ديسمبر علشان أكون خلصت اول 3 امتحانات :vereymad:

بعد كده العيد وبعد كده يبقى فاضل ماده واحده ( تمام ) سهله قوى :laughing:

سلام وما تحرمنا من زيارتك يا محمود بيك :ciao:

ClaCK
12-12-2005, 05:24 PM
اهـ نسيت :D