المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : fifa 2006 نزلت كامله خلاص فما رايكم بها كاملة ( بعيدا عن الديمو )

A_Tiger101us
09-10-2005, 02:35 AM
السلام عليكم
اخيرا fifa 2006 نزلت كامله و بتصلنى بكره ان شاء الله ( لول لا تخافو مو اصليه بتوصلنى من ابن عمى بس خخخخخ بالسياره :09: ههههههههههه )
المهم
لو فى حد جربها فيكم كاملة و ليس ديمو ياريت يحط رؤيته بخصوص اللعبه و ياريت المقارنه بين فيفا2006 و ويننج اليفن الاخيره مادرى اى جزء اظن 9 خخخخخخخخ :09:
لكن اللى يبى يدخل يقول ويننج اليفن افضل من فيفا بدون اى تعليق او اسباب فارجو الا يرد على الموضوع :biggthump
يي مش قادر انتظر لبكره عشان اجربها كامله
يييييييييييي مش قاااادر
:ciao:
و اكيد بانتظار تقرير لاحد خبراء الالعاب الكتيرين عندنا بالمنتدى الرائع هذا بخصوص اللعبه ^^
:vereymad: go go fifa2006

cizer_shnider
09-10-2005, 02:48 AM
انا بلعبها من فترة على الاكس بوكس وبصراحه مش عاجبانى معلش سامحنى انا مش متعصب لويننج اليفن والله بس بصراحه بحبها على البلاي ستيشن 2 ولا اجد فيفا مثلها ابدا عذرا :)

cizer_shnider
09-10-2005, 02:49 AM
بالنسبة للمقارنة عن نفسي اري اللعب اكثر واقعيه على الويننج اليفن اكثر من فيفا بكثير وده راي شخصي

A_Tiger101us
09-10-2005, 03:13 AM
عادى انا توقعت ان 90% من اعضاء المنتدى يكرهوها و انا اعتبر 9% من ال10% الباقيه اللى بتحب اللعبه دى
كل ما يدخل شخص الموضوع و يقول لماذا يحب فيفا او عموما ينصر فيفا شوى على ويننج اليفن بينقصنى نسبة مئويه واحده ^^ و هو بياخدها ....

GOFY_K
09-10-2005, 03:50 AM
السلام عليكم

و الله مش عارف اقول ايه ؟؟!! انا لسه منزلها النهارده لكن للاسف معجبتنيش خالص

التحكم صعب و اشكال الاعبين من قريب بصراحه حاجه غريبه احس انهم من الصلصال فى مسلسل الاطفال قصص الانبياء :p

و الاهم من كل ده الانسيابيه معدومه تماما .

ده رأى الاولى ممكن اجربها اكثر و اقول رأى ثانى مره ......... المهم انا قفلت علطول العبه و دخلت على Winning Eleven 8 :D

و فى انتظار الاسطوره القادمه

Pro Evolution Soccer 5 (http://www.gamespot.com/pc/sports/proevolutionsoccer5/index.html?sid=6128424)

ســـــــــــــــــلام :ciao:

dungeon
09-10-2005, 05:50 AM
من الصلصال فى مسلسل الاطفال قصص الانبياء :p

ههههههههههههههههههههه

احسنت الوصف

انا كنت اظن فيفا ماتت بعد PES 4 ... بس لا والله الظاهر انها مازالت تصارع الموت :D

على فكرة اخي GOFY بما انك جربت FIFA 06 هل مازال نظام الفاولات والضربات الركنية هو نفسه ذلك النظام( الغبي) المتبع في FIFA 2005 ... ام حدث تغيير ملحوظ :33: ؟

GOFY_K
09-10-2005, 06:01 AM
السلام عليكم

اخى العزيز انا مجربتش غير الكورنر و كان غريب شويه و هو نفس السهم الاحمر الذى توجه به و شريط قوة الكره لكن للاسف ايضا احس العب بطيئ جدا و احس الاعبين فى اقدمهم شكاير رمل ؟!!
يا جماعه كفايه كده انا خربت العبه خالص :09: المهم راى بقية الاخوه :)

dungeon
09-10-2005, 07:06 AM
السلام عليكم

اخى العزيز انا مجربتش غير الكورنر و كان غريب شويه و هو نفس السهم الاحمر الذى توجه به و شريط قوة الكره

اها اذا ً هو نفس النظام السخيف .... بس خلاص شكرا :D

A_Tiger101us
09-10-2005, 12:01 PM
O:<
<< نظرة الغضب بتاعتى
انا عجربها النهارده و اثبتلكم انها جميله
كمان نظام فيفا 2005 جميل جدا و لو كانت زييها يبقى احسن
الشى الوحيد اللى قارفنى فى فيفا 2005 هو الcareer الغبى
عقبال ما اكون خلصته و اروح لفريق احلامى يكون كل اللاعبين ماتو او تركو الفريق او اعتزلو
يعنى مثلا لو رحت الارسنال بعد لعب فى الcareer كام سنه الاقى ان نص الاعبين المعروفين اختفو
كمان من امته الاعبين بيعتزلو فى سن ال35 سنه .. اللى اعرفه انه 40
المهم بقولكم لما اجربها

DMDSYSTEMS
10-10-2005, 02:02 AM
أخ تايجر ... لقيت واحد يقف بصفك
لأني بصراحة لعبت الفيفا من أول إصدار لآخر إصدار ... إلي وصلني قبل أسبوع تقريباً
ورغم إني نزلت الويننج إليفن 8 ولعبتها بس في فرق وما في مجال للمقارنة بينهم يعني إلي بيتعود على نمط معين بيرتاحله وأنا مرتاح للفيفا أكثر على كل بالنسبة للإصدار 2006 أعتقد إنها روعة مع بعض العيوب إلي لم تكن موجودة في 2005 مثل السيطرة شوي أصعب أما بالنسبة للحركات فالإصدار الجديد في شوي أكشن بزيادة يعني حركات أحلى وتشويق ... والمشكلة الوحيدة بنظري هي صعوبة التحكم ...
وما بعرف بركن قدرنا عن قريب نلعبها على النت ...

A_Tiger101us
10-10-2005, 02:10 AM
الحمدلله
انا للاسف ما عرفت احصل اللعبه اليوم لان ابن عمى سيارته مافيها بنزين << لول لا عمى كان فى البيت مكنش ينفع اروح و معايا العده ( الهارد ) عشان اخد اللعبه خخخخخخخخ
ان شاء الله بجيبها بكره بالليل

panzer
10-10-2005, 03:52 PM
السلام عليكم

O:<

الشى الوحيد اللى قارفنى فى فيفا 2005 هو الcareer الغبى
عقبال ما اكون خلصته و اروح لفريق احلامى يكون كل اللاعبين ماتو او تركو الفريق او اعتزلو
يعنى مثلا لو رحت الارسنال بعد لعب فى الcareer كام سنه الاقى ان نص الاعبين المعروفين اختفو
كمان من امته الاعبين بيعتزلو فى سن ال35 سنه .. اللى اعرفه انه 40
المهم بقولكم لما اجربها

بالعكس هذا شي واقعي... كيف تصل الى عام 2020 وانت تلعب مع لاعبين كان اعمارهم 27 و 28 سنه في ال 2005

وكمان لا تزعل... لقد قامو بحل هذه المشكله... حيث ان اللاعب المعتزل ياتي بدلا منه لاعب ناشيء من نفس البلد ..صحيح ان مهارته اقل ولكن بعد عدة مواسم يصبح نسخة من الاعب المعتزل... مثلا.. اشتريت اللاعب كولير التشيكي ..وبعد كم موسم اعتزل... قام المدير الفني المسؤول عن اكتشاف المواهب بجلب لاعب جديد الى النادي وليحل محل كولير واسمه اوجفالوسي (من الاسم واضح انه تشيكي) وبعد عدة مواسم اصبح نسخة من كولير من ناحية المهارة... مع اختلاف بالشكل..حتى انه في احدى المباريات اصبح لديه شكل كولير وبدا المعلق ينادية باسم كولير مع انه فانيلته تحمل اسم اوجفالوسي (وهو احد الاخطاء في هذه النسخة)... اني اجد ان الكورير مود هو اجمل ما في الفيفا وواقعي الى حد كبير..قبل ايام اكملت هذا المود بعد لعب اكثر من 1000 مباراة ...اكثر من 90 ساعة لعب...
انا اعشق الفيفا... واجد ان نسخة 2005 هي افض ما انتجته شركة اليكترونيكس ارتس...ولكن للاسف اليوم ذهبت الى احد المحال المتخصصة ببيع الالعاب وقال انه لم يتم فتح كراك اللعبه وربما لن يتم فتحه الى الابد كما مع نيدفور سبيد الجديدة..حيث ان الشركة بدات بتطبيق نضام حماية جديد للالعاب المنتجة.

مع تحياتي

ocelot
10-10-2005, 04:06 PM
احلى مافي نظام الفيفا اهو نظام الون تج (one toch)
هذا احلى شي فيها لامتعه ولاشي خسرت 20 دينار على fifa 2005:12:
ومبروك مقدما للي جربوا اللعبه
كل واحد وذوقه
احم احم
w e 9:09:

A_Tiger101us
10-10-2005, 04:19 PM
السلام عليكم

بالعكس هذا شي واقعي... كيف تصل الى عام 2020 وانت تلعب مع لاعبين كان اعمارهم 27 و 28 سنه في ال 2005

وكمان لا تزعل... لقد قامو بحل هذه المشكله... حيث ان اللاعب المعتزل ياتي بدلا منه لاعب ناشيء من نفس البلد ..صحيح ان مهارته اقل ولكن بعد عدة مواسم يصبح نسخة من الاعب المعتزل... مثلا.. اشتريت اللاعب كولير التشيكي ..وبعد كم موسم اعتزل... قام المدير الفني المسؤول عن اكتشاف المواهب بجلب لاعب جديد الى النادي وليحل محل كولير واسمه اوجفالوسي (من الاسم واضح انه تشيكي) وبعد عدة مواسم اصبح نسخة من كولير من ناحية المهارة... مع اختلاف بالشكل..حتى انه في احدى المباريات اصبح لديه شكل كولير وبدا المعلق ينادية باسم كولير مع انه فانيلته تحمل اسم اوجفالوسي (وهو احد الاخطاء في هذه النسخة)... اني اجد ان الكورير مود هو اجمل ما في الفيفا وواقعي الى حد كبير..قبل ايام اكملت هذا المود بعد لعب اكثر من 1000 مباراة ...اكثر من 90 ساعة لعب...
انا اعشق الفيفا... واجد ان نسخة 2005 هي افض ما انتجته شركة اليكترونيكس ارتس...ولكن للاسف اليوم ذهبت الى احد المحال المتخصصة ببيع الالعاب وقال انه لم يتم فتح كراك اللعبه وربما لن يتم فتحه الى الابد كما مع نيدفور سبيد الجديدة..حيث ان الشركة بدات بتطبيق نضام حماية جديد للالعاب المنتجة.

مع تحياتي
اهلا بيك اخى
انا عموما لقيت حل لحكاية الcareer
لقيت باتش يسمحلى انى العب باى فريق فى هذا النظام ^^
كمان لقيت باتش يفتح عمل ريستارت لاى ماتش
اما بخصوص الكراك فانا نزلته من التورنت
حجمه 23 ميجا و لم اجربه لانى لسه هجيب اللعبه ان شاء الله اليوم بالليل
انا الصراحه افضل اصدار عجبنى من فيفا هو 2004 كان الارورع بجد ^^ لكن فيفا 2005 زى ما قال الاخ ocelot تتميز باللمسه الواحده
رهييييييييييييبه
ييييي عاوز اجربها بقى
اليوم بجيب aoe3 و اجيب معها فيفا2006 ان شاء الله
بقولك رايي لما اجرب

إيـاد
10-10-2005, 07:55 PM
المشكلة ان معجبين (ويننج إيلفين) يجزمون بأن الفيفا تصارع الموت ولا تسوى شئ امام الويننج ...!! , وهو على عكس الحقيقة تماماً .. فهنالك معجبين للفيفا وإن لم يكن في الشرق الأوسط في اوروبا وللعلم شركة EA SPORTS بشكل عام لا تنظر لرأي العرب ولا يهمها ان تعجبهم ام لا !! ... لانهم ومن مصلحتهم ان يغطوا رغبات شعوبهم الاوروبية والغربية .. لكن ربما يكون للصوت العربي بريق الصدد ... مثل المشاركة في تصويت في موقع EA GAMES او SPORTS ....
----------
بالعودة إلى موضوعنا فإن الفيفا لها اسلوبها الخاص وكذلك الويننج .. طبعاً انا أفضل الفيفا (وألعب الويننج )
بالنسبة لقصه ((انهم يشبهون الصلصال )) هادا اكتر شئ عجبني فيها ((مارأيكم ؟)) ... وعلى العموم كل واحد وله رأيه الذي يُحترم ...
وأكيد سيكون هنالك طابع خاص جديد في FIFA WORLD CUP 2006 GERMANY
ورمضان كريم

thaer89
10-10-2005, 09:40 PM
اخواني انا لعت فيفا من 1994 الى 2005 وراح العب فبفا 2006 وكمان لعبت ديمو ولكن عندما we7 سنة 2004 وقتها كانت فيفا 2004 نازله وما كان داخل عقلي انا وينغ الفين احسن بس لعبتها وطبعا عجبتني ولما نزلت فيفا 2005 و وينغ اليفين 8 تفوقت وينغ اليفين فاصبحت وينغ اليفين احسن بكثير

cizer_shnider
10-10-2005, 11:18 PM
على فكره انا اوافق كلام اياد مع انى فعلا اكره فيفا واعشق ويننج اليفن الا ان لولا انه يوجد عشاق لفيفا لما استمرت الشركة في اصدارها كل عام والا فلا اعتقد ان EA تحب ان تخسر وهذا دليل على ان اللعبة تربح دائما ومبروك على عشاقها الاصدار الجديد :)

A_Tiger101us
11-10-2005, 12:18 AM
المشكلة ان معجبين (ويننج إيلفين) يجزمون بأن الفيفا تصارع الموت ولا تسوى شئ امام الويننج ...!! , وهو على عكس الحقيقة تماماً .. فهنالك معجبين للفيفا وإن لم يكن في الشرق الأوسط في اوروبا وللعلم شركة EA SPORTS بشكل عام لا تنظر لرأي العرب ولا يهمها ان تعجبهم ام لا !! ... لانهم ومن مصلحتهم ان يغطوا رغبات شعوبهم الاوروبية والغربية .. لكن ربما يكون للصوت العربي بريق الصدد ... مثل المشاركة في تصويت في موقع EA GAMES او SPORTS ....
----------
بالعودة إلى موضوعنا فإن الفيفا لها اسلوبها الخاص وكذلك الويننج .. طبعاً انا أفضل الفيفا (وألعب الويننج )
بالنسبة لقصه ((انهم يشبهون الصلصال )) هادا اكتر شئ عجبني فيها ((مارأيكم ؟)) ... وعلى العموم كل واحد وله رأيه الذي يُحترم ...
وأكيد سيكون هنالك طابع خاص جديد في FIFA WORLD CUP 2006 GERMANY
ورمضان كريم
اخى
الصراحه انت كفيت ووفيت ردك
و الله كلامك كله صحيح
+ انا جربت ويننج اليفن 8 و ما عجبنى التحكمات بها ( بجانب صور الاعبين المشوهه )
كل شخص له تفضيلاته الخاصه
مشكور جدا اخى ^^
----------

اخواني انا لعت فيفا من 1994 الى 2005 وراح العب فبفا 2006 وكمان لعبت ديمو ولكن عندما we7 سنة 2004 وقتها كانت فيفا 2004 نازله وما كان داخل عقلي انا وينغ الفين احسن بس لعبتها وطبعا عجبتني ولما نزلت فيفا 2005 و وينغ اليفين 8 تفوقت وينغ اليفين فاصبحت وينغ اليفين احسن بكثير

خخخ اجى و اقول
go go fifa ^^
مشكور اخى
--------

على فكره انا اوافق كلام اياد مع انى فعلا اكره فيفا واعشق ويننج اليفن الا ان لولا انه يوجد عشاق لفيفا لما استمرت الشركة في اصدارها كل عام والا فلا اعتقد ان EA تحب ان تخسر وهذا دليل على ان اللعبة تربح دائما ومبروك على عشاقها الاصدار الجديد :)

عين العقل ^^
يعنى صحيح ea هتعمل فيفا كل سنه ليه لو كانت عارفه انها هتخسر
:ciao:
يظهر ان الاصدار دا حظه نحس معايا
معرفتش اجيب اللعبه النهارده برضو لان ابن عمى مبيردش على الموبايل :12:

A_Tiger101us
16-10-2005, 11:39 PM
فيف2006 زباله
ساعود لافضل اصدار و هو 2005
ماشى فيفا2006 صلحت كتير من الاخطاء فى فيفا 2005
لكن تجيب معاها اخطاء اكتر هذا غير محتمل ابدا
صعوبةا لتحكم و كان الكوره ماشيه لوحدها
التهديف و انت تلعب على اسهل مود فى اللعبه اصعب من الworld class فى اى اصدار فيفا اخر
لا لالا
كمان ايش نظام الركنيات المعفن القذر دا .. رجعنا لفيفا 98 احنا ولا ايه
كمان مافى الزر اللى كنت تضغط عليه عشان تختار لاعب ترفعله الكره
الحركات مذهله بحق لكن لماذا اللعبه لا تاتى كامله لماذا اخطاء اسوأ من اللى قبلها لماذا ؟؟
هالاصدار اسوأ ما لعبته من اصدارات فيفا كلها ...
بانتظار فيفا 2007 !!!

عراقي وافتخر
20-10-2005, 12:32 AM
ألسلام عليكم
طبعا اليوم اني جبتها وهيه عباره عن6 سي ديات
لكن للاسف تفاجات من اللعبه جدا
طبعا للعبه مميزات ومن اهمها
ان تقدر تلعب بمنجر وتسميه بكيفك وهاي الاضافه حلوة جدا
ثاني شيئ الفرق الاضافيه هم اضافه حلوة
ثالث شيئ المعلومات الكامله عن الاعب والستايل الخاص باللعبه من الخارج ولااقصد بلعبه من تلعب
اقصد الستايل الخاص للفيفا

لكن نجي للمساوئ

الجرفك ابد مو حلو ابد . .
الجمهور مو مثل ماتوقعت . .
اللعبه مابيها اي حركات مميزه تخلينا نشوف شيئ حلو
اعتقد ان الفيفا ورد كب 2002 اجمل منها بهوايه مع انه هذيج سي دي وهاي 6سديات

واجمل نسخه للفيفا واني من ال98 لحد هسه كل النسخ عندي لكن اجمل نسخه هيه نسخه ال 2004 و ال2005

لكن ممكن الي يضيف جمال للفيفا 2006 اذا نزلت باتشات لمنتخبات عربيه وانديه وقتها ممكن تحس بالفرق شوي وتستمتع اما هيج فيه رح تخيب امال معجبينها وخصوصا بالشرق الاوسط

سلامي الكم
ولصاحب الموضوع الف شكر

A_Tiger101us
20-10-2005, 01:14 AM
و عليكم السلام اخى
بخصوص عمل اسم خاص بك للمانجر فهذا كان من فيفا 2005 موجود
الجرافيك اخى هذا الشى الوحيد الى بيميز فيفا عن ويننج اليفن
اشكال الاعبين واقعيه جدا جدا
اما فى وننج اليفن شوى و يكونو beasts لول
الجمهور الشى الوحيد اللى انعدل فيه هو صورتهم يعنى الجمهوش مش زى مثلا اى فيفا تانيه مجرد صوره مشوشه و خلاص
لكن هنا بيبقى باين كل شخص
اجمل اجزاء لعبتها كانت 98 و 2001 و 2004 و 2005
بانتظار 2007 لول
مشكور اخى ^^

kambaka
20-10-2005, 08:15 PM
شكرا جدا
اانا كنت مستنيها من زماااان

إيـاد
20-10-2005, 10:33 PM
يعني الاخ تايجر بعد ما جرب الإصدار الكامل من fifa 2006 لم تعجبه ... لكن هل الإصدار الكامل يشبه الديمو أم لا ؟
لأني لم أجرب النسخه الكاملة لحد الأن .. لأ اعرف لماذا !! ربما لأن الرسمية لم تنزل بعد.. على العموم لو كانت النسخه الكاملة مثل الديمو فبالتأكيد انا سأجيب بالتأييد الكامل لك اخي العزيز لأني ومن خلال اللعب في هذه اللعبه لاحظت ملاحظتك كلها .... واللعبه فعلا ضعيفة المستوى في كل شئ .. والفيفا 2005 أفضل بكثير ولكن ربما انت لاحظت هذا الشئ في الديمو لذلك عند كتابتك للموضوع قلت ((بعيداً عن الديمو)) ربما كنت تعتقد ان النسخه الكاملة افضل من الديمو لكن ...تصادمت وكانت شبه الديمو
على العموم .... ربما هنالك أسلوب جديد طرئ على الفيفا .. اسلوب مغاير تماماً عن إصدارات الفيفا السابقة .. ونحن حتى الان لم نعتاد عليه او بالأصح لم ناخد عليه .لانها جديدة ... لكننا نحن (محبي الفيفا) سنحاول مراراً اللعب في هذه النسخه من فيفا 2006 لعلنا نكتشف الأسلوب الامثل للتعامل مع هذا الإصدار ... ربما ..
--------------

A_Tiger101us
21-10-2005, 02:21 AM
انا عندى الكامله و جربت الديمو
الديمو معجبنيش
و الكامله صلحت عيوب 2005 و زادت عليها عيوب تانيه
انا ساظل مع 2005

AgogData
21-10-2005, 02:47 AM
انا نزلت الفيفا 2006 كاملة من النت و هي سيئة
ويننج اليفن افضل طبعا

AgogData
21-10-2005, 02:48 AM
و فيفا 2005 سيئة ايضا

A_Tiger101us
21-10-2005, 03:07 AM
grrrrrrr
ok thx
هههههههههههه

se7en7
21-10-2005, 01:38 PM
اخوي حرام عليك فيفا 2006 افضل جزء في السلسله كلها بدون شك
بعد تجربتي فيفا 2006 نسخة الاكس بوكس حقيقه شعرت بان اللعبة تطورت بشكل جذري للافضل
وان شاء الله تكون على كذا وافضل
و الان بأمكاني اسمي فيفا 2006 قاتلة وينينق اليفين 9

إيـاد
21-10-2005, 04:19 PM
نعم هذه الردود تدل على ان فيفا 2006 هي مرحلة إنتقاليه ما بين الإصدارات السابقه وهذه النسخه فهي تختلف تماماً بكل شئ .. لكنني إلى الان لم اجربها وإن شاء الله خلال الأسبوع القادم (السبت أو الأحد) حكون مجربها ... مع انني لأ أؤمن بالحكم على اللعبه من أول وهلة او أول مباراة او أول مشاهدة لها .. يجب ان نلعبها جيداً قبل ان نحكم عليها ..وأكيد اكيد اللعبه فيها كثير وكثير لم نكتشفه ... لانه انا قبل ما تنزل الفيفا نزلت فيديو عن لعب في الفيفا2006 واحراز اهداف لقيت انها سهله جداً .. معنى ذلك ان اللعبه تحتاج إلى تعود لكي يتم االأستمتاع بها كما كان في فيفا2005 ...

A_Tiger101us
21-10-2005, 06:50 PM
انا تغيرت نظرتى للعبه قليلا ^^
اليوم لعبت مع ابن عمى فى الشبكه ثلاث مباريات
<< هزمنى فى الثلاث مباريات فى ضربات الجزاء لان كلا منا مبتدا و انا دايما ينطرد منى لاعبين هههههههههه
و الله عجبتنى العب معه كتير
لكن هذا لا يعنى ان اللعب ضد الكومبويتر بهذه المتعه
...........
و على فكره التحكم هو اسؤا ما فى اللعبه
بطىء جدا يعنى لازم تضغط جامد على الزرار عشان يتحرك
لكن غير كدا اللعبه سيئه لان مافيها مساعدات رفع الكوره مثل اللى كانت موجوده فى 2005 و كمان نظام الركنيات الغبى اللى رجعنا لعصر 98

thaer89
21-10-2005, 11:02 PM
شو اخوي شفت ان فيفا 2006 مو هل فيفا
فيفا 2005 احين منها بس تبقي وينغ اليفين افضل منها بكثير وان متاكد وابصم بعشرة
يا اخي كل لعبة اخطاء وما لها داعي مثل تمريرات بينية وكمان تسديد سيئ للغاية وضع اهداف و كمان حراس يعني ما في كرة الا ويصدوها بس تبقى فيفا تميز بشغلة ان تهتم باحصاء خارجي مثل كم مبارة لعبت واديش حطيت فيهم هذا للتميز مضهر خارجي وكمان رسم لعبية زفت مو نافع اتوقع انهم مركزين على اكس بوكس 360 مو هاي فيفا على اجهزة عادية

BASHMOHANDIS
22-10-2005, 12:21 AM
اسمحلي اخوي انت اشقاعد تقارن تقارن فيفا 2006 مع PE5 صراحة اخوي ماتعرف تقارن

قارن فيفا مع اي لعبة كرة قدم غير PE4 لان لايمكن فيفا توصل حق هاللعبة فيفا نظام تافه وغبي

ولا يمكن مقارنته بال PE4

الظاهر انت ماتعرف تلعب PE4 فاتجهت لل فيفا لانها اسهل :)

BASHMOHANDIS
22-10-2005, 12:29 AM
اسمحلي اخوي انت اشقاعد تقارن تقارن فيفا 2006 مع PE5 صراحة اخوي ماتعرف تقارن

قارن فيفا مع اي لعبة كرة قدم غير PE4 لان لايمكن فيفا توصل حق هاللعبة فيفا نظام تافه وغبي

ولا يمكن مقارنته بال PE4

الظاهر انت ماتعرف تلعب PE4 فاتجهت لل فيفا لانها اسهل :)

gaksjoku
22-10-2005, 02:18 AM
من كلامك اخوي تايجر اتضح لي انك تحب لعبة الكرة اللي سهل تفوز فيها بمساعدة الكومبيوتر
وما دام ما عجبك نظام الكورنرات ب 2006 معناها بوضوح شديد انك تكره نظام كورنرات الوينينج ايلفين
اللي ما فيه اي مساعدة
وبعدين من كثرة غباء اللعبة اذا ضاعت هجمة الكورة لازم تكون قريبة من الهدف اي مستحيل تشوت كرة
وتروح بعيد عن الجول

واشكال الفيفا مثل ما قالوا صلصال
لا وصلصال رديء كمان

والشيء الوحيد الجميل في الفيفا هو نظام الكارير و الحسابات التي تظهر في المباراه كالبوسيشون
والحسابات خارج المباراة

A_Tiger101us
22-10-2005, 04:30 AM
اللى يقولو اشكال الاعبين فى فيفا اسوا
و الله هجيبلكم صوره لسوء و تخلف اشكال الاعبين فى ويننج اليفن
عشان لا قتولوى اشكال الاعبين معفنه
انتظرو

A_Tiger101us
22-10-2005, 05:01 AM
كمان انا قايل اول الموضوع

لوسمحت بلاش مقارنات مع ويننج اليفن
و هذين الصورتين يبينو بشاعة اشكال الاعبين فى برو ايفولوشن سوكر
لاحظ فى صورة البرو هتلاقى هنرى حاجه عباره عن خط طويييييييييل فوق عينيه
ياخى هو اصبح غوريلا ولا ايه
اما فى فيفا فكل الاشكال واقعيه جدا
و رغم كرهى لاصدار 2006 فهذا لا يعنى انى هسمح لحد انه يسبها ..

se7en7
23-10-2005, 03:14 AM
الاخوان الي يسبون في فيفا 2006
انتم جربتم فيفا 2006 والله اللعبه اختلفة 180 درجه عن الاجزاء السابقة
اصبحت افضل بل اروع ( اتكلم عن نسخة الاكس بوكس)
اللعبة اصبحة تنافس وينيق اليفين 9 وبقوه
مع العلم اني من محبي ومتعصبين للوينيق اليفين ولكن فيفا 2006 غير فكرتي واصبحت مدمن عليه اكثر من الوينيق اليفن9 والله على ما اقول شهيد

A_Tiger101us
23-10-2005, 04:08 AM
+ يكفى ان تقييم اللعبه بجيم سبوت 9 /10

WE Vll
23-10-2005, 04:22 AM
لعبة رائعة...

لكن مع ذلك لاتقارن بـPES5...

بصراحة اللعب أون لاين رهيب... وانصح الاخوة بتحميل الباتش الجديد..(للي يستخدمون جويستك)