المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : AOE3 نزلت ياشباب خبر روعة

cizer_shnider
09-10-2005, 02:43 AM
مبروك اللعبة نزلت ياشباب بس تورنت :D

انا الان بحملها انا اسف انى بحمسكم على الفاضي لكن حبيت اخبركم علشان لو حبيتو تدورو وتعرفو انا عموما بحملها الان ولولا القوانين كنت عطيتكم الملف لكن للاسف لا استطيع فقط عليكم البحث وستجدونها ومبروك اللعبة :)

Q8iBoy
09-10-2005, 04:23 AM
اخوي متأكد انه اللعبة نزلت ؟ :bigeyes:

اللعبة موعد صدورها 18/10 .. يعني حتى مومعقول انه فيه نسخ تسربت للعبة من الحين وحطوها بالنت :33:

ياريت حجم اللعبة بس والوصلة اذا تقدر (على الخاص ) اكون شاكر لك :)

cizer_shnider
09-10-2005, 04:28 AM
ههههههههه اخي والله بحملها الحين فعلا :D

الحجم المبدأي الان قبل فك الملفات 1.88 جيجا لكن حجم الايزو ماعرفهوش لسه لانى اللعبة مازالت في التحميل

لكن لما اخلصها باذن الله اقولك حجمها بالظبط واذا كانت كاملة مع تاكدي بذلك لان الالعاب المتسربة كثيره والدليل على ذلك انى انتهيت اليوم من تحميل لعبة Black & white 2 وانا بلعبها الحين ولكنها للاسف لعبة كافرة بكل معنى الكلمة +__+ بس فكرتها حلوة والجرافيك رائع والاسلوب خطير

ماطول عليك لكن عموما باذن الله العبة كاملة زي العاب كثير متسربه

GOFY_K
09-10-2005, 07:09 AM
السلام عليكم

شكرا اخى شنيدر على الخبر الجميل و انا ايضا بدأت الان تحميلها و هى فعلا نفس المساحه اللى انت قولت عليها و الاكيد انها على 3 اسطوانات :D

و اسمها

Age.Of.Empires.III-RELOADED

و اعتقد ان المجوعه ديه مش بتعمل حاجه اى كلام الا اذا كانت موثوقه 100%

و انا اذكر ان نزلت لبعة empire earth 2 قبل موعد نزولها الرسمى بـ 4 ايام تقريبا و من نفس المجموعه........اتمنى ان تكون النسخه الكامله فأنا بانتظارها بفارغ الصبر :D

بو بسام
09-10-2005, 01:14 PM
خبر جميل بس تكفون عطوني وصلة التحميل وأكون لكم شاكر

New Horizon
09-10-2005, 08:41 PM
اللعبة نزلت فعلا وقاعد أحملها......

وشكرا على الخبر....

RxPRoRx
10-10-2005, 12:02 AM
اهلا سيزر :)

نصيحة يا شباب , إلي ماجرب الديمو لا ينزلها إلا إذا لعب الديمو :D للأسف الافكار مكررة ( بس الرسوم شي ثاني ;) ) وبسرعة ينمل منها :p

شكرا سيزر على الخبر

cizer_shnider
10-10-2005, 12:23 AM
انا بلعب اللعبة من العصر تقريبا ياشباب كاملة فعلا وخطييييرة سارعو بتحميلها وفعلا يا جوفي كلامك مظبوط ده من فريق ريلودد وده افضل فريق حراميه العاب :D

اللعبة ممتازة يا R انا لعبت كل النسخ بصراحه دي مختلفة عن الاجزاء السابقة يمكن الاسلوب قريب من السابق بس القصة خطيرة ومتغير فيها الرسوم والمؤثرات رائعة اللعبه ياشباب ماتتفوت بصراحه خطيرة ومبروك على الي بيحملها وانتظر ارائكم بعد التجربة

على فكره اللعبة ثلاث اسطوانات فعلا والباسورد موجود ياجماعه مع اللعبة بس مش حتلاقوه في الاسطوانه حتلاقيه في الانفو nfo افتحوه عن طريق برنامج الباد وحتلاقو البسورد فيها

THE-FABLED
10-10-2005, 12:44 AM
السلام عليكم

انا لعبت الديمو و كان رائع جدا

رسالة من المشرف:
ممنوع طلبات الالعاب

على فكره لعبهAOE3 أنا شفتها كاملة عند واحد خبير ببوق الألعاب من اسبوعين او ثلاثة ...ما اذكر

XTech
10-10-2005, 06:47 AM
هلا بالشباب الصراحة لعبة روعة و إن شاء الله بشتريها

SuperNight
10-10-2005, 07:02 AM
اي والله صحيح كلامك

صدمة

كيف تسربت باقي 8 ايام على موعد صدورها ههههههههههههه
المهم كيف اللعب اونلاين احد جرب واشتغل معاه؟؟

عاد انا ناوي اشتريها اصلي هاللعبه تسوى

RobVanDam
10-10-2005, 11:14 AM
فعلا هذا خبر حلو لكن انا في قريت في منتديات انهم خاصية من خواص التحكم بالجنود غير موجودة في هذا الاصدار واسمها Formation فمادري عاد اذا بتكون هذي الخاصية موجودة في الاصدار الأصلي ولا لا

SuperNight
10-10-2005, 10:25 PM
فعلا مثل ماتوقعت

اللعبه رائعة ومختلفة جدا عن الديمو
لعب ال campaign

ممتع بالفعل

والخيارات في الاوبشن سهله ومرتبه

وايضا طريقة انشاء الخرائط جمييله بالفعل

راح نستمتع باللعبه انشاءالله :)

باءع الانيمي
11-10-2005, 07:03 AM
السلام عليكم

يا جماعه انا حصلت ملف التوورنت الا في اللعبه لكن كنت خايف انزل اللعبه وما تشتغل فاذا حد من الشباب نزل اللعبه ولعبها يقولي عشان انزلها واحطها في موقعي تنزلي مباشر :biggthump

وشكرا

SuperNight
11-10-2005, 09:31 AM
اللعبه شغاله بس multiplayer لازم اصلي

yasss55
11-10-2005, 02:09 PM
جاري الإمتصاص بالتورنت

cizer_shnider
11-10-2005, 02:23 PM
شغالة اللعبة زي الحلاوة :D

thaer89
11-10-2005, 07:17 PM
مشكورين كثير حدا يبعت وصلات على خاص خصوصا ولة في وصلة مباشرة

A_Tiger101us
11-10-2005, 11:19 PM
يا جماعه انا نزلت نسخة ريلودد
عندى الاسطوانات التلاثه لكن الاسطوانه التالثه فيها ملفات ناقصه
الصور مرفقه و ياريت اللى عنده باقى الملفات الناقصه يضغطهم و يرفعهم على الموقع دا و يدينى الوصله
http://www.twa9ef.com/

cizer_shnider
11-10-2005, 11:24 PM
صعب اوي ان حد ممكن يعملك ابلود لملفات كبيره +__+

عندي ليك فكره حلوة اوى اوى واسهل
شوف ياسيدي

نزل الملف تانى تمام ؟

وبعدين اعمل دونلود بس بدل ماتخلي الملف يعمل دونلود خليه يعمل Resume وقبل ماتعمله حدد الاول مكان اللعبة الاولانيه علشان البرنامج بتاع التورنت يعمل Resume على نفس مكان اللعبة وحينزلك بس الملفات الى ناقصة

A_Tiger101us
12-10-2005, 12:55 AM
>< حاليا بننقل الديسل لخط تانى ..... مقدرش اعمل حاجه دلوقتى
عموما هشوف تانى
على فكره الاجزاء اللى ناقصها مش كبيره
كل واحد منهم حوالى 14 ميجا
يعنى لو حطيت كل واحد فى ملف مضغوط و رفعته مش هياخد منك دقايق ...

A_Tiger101us
12-10-2005, 01:41 AM
مش نافع خالص احملها تانى
ركبنا الخط تانى و جيت اجرب لكن الداونلود مبيعديش ال 0.02 على التورنت
مش نافع انزلها تانى
ياريت تساعدنى بالملفات الناقصه ><
معلش لو كنت بثقل عليك شوى

cizer_shnider
12-10-2005, 01:52 AM
0.2 ؟؟؟؟؟؟؟ ازاي انت سرعتك كام ؟؟ مستحيل لان السيدرز عليها كتير جدا جدا واكيد بيكون التحميل ممتاز

ثانيا انا من عيونى اساعدك والله انا مقصدش بس المشكلة ان 14 ميجا للملف الواحد مش سهل انى اعملها ابلود ياغالي خصوصا انى بحمل اصلا دلوقت جيمز كتير على البلاي ستيشن والاكس بوكس والبي سي يعنى جهازي مش بيبطل تحميل خالص ولو عملت ابلود للملفات بتاعتك مش حخلص خصوصا ان الابلود مختلف عن الدونلود السرعة بتبقا اقل بكتير انا سرعتى مثلا 2 ميجا بعمل دونلود على 240 كيلوبايت في الثانيه الابلود بقا بيبقا 60 كيلو بايت في الثانيه ولما اعملك ابلود التورنت حيبوظ علشان الى بيكونن ابلوده ضعيف على التورنت بيطردوه على طول +__+ لو كان ملف واحد كنت عملتهولك والله

بوص عندي ليك فكره ممتازة

تعرف موقع تورنت رياكتور ؟ ادخل عليه في قسم البي سي حتلاقي اللعبة والسيدرز حيكونو كتير بس نصيحة اعمل ريزيوم علشان تخلص بسرعه بدل ماتحمل اللعبه من الاول او اعمل سيرش على جوجل على الملف ده AgeOfEmpireIII.Reloded torrent

A_Tiger101us
12-10-2005, 02:13 AM
512 و معايا اتنين فى الشبكه نايمين دلوقتى يعنى مفيش حد شغال غيرى
الدانولود العادى بيوصل عندى ل60 كيلو
موقع رياكتور عارفه و رحته ملقتش اللعهب فيه اصلا و علمتلها بحث و رحت لفيت الالعاب ملقتهاش من كتر التفحيص وا لتفحص فى الشاشه عينى وجعتنى و مش لاقى اللعبه كمان المشكله مش ملكشة انى اخلى الداونلود يكمل فوق الملفات الاصليه
لكن المشكله انى فكيت اول اسطوانه و تانى اسطوانه و باقى التالثه و مسحت الملفات اللى كانت تحتوى على اول و تانى اسطوانه يعنى خلاص غيرت كل حاجه فى الملف
فقط باقيلى ثالث اسطوانه افك ملفاتها ..
يعنى مش هينفع اعمل تكميل للداونلود
عموما خلاص ..
يعنى مش عارف اجيب فيفا ولا عارف اصطب ايج ولا عارف العب اوفردوس
و الله حرام اللى بيحصل دا

cizer_shnider
12-10-2005, 04:27 AM
لا ماتقلقش انا معاك للاخر

الموضوع بسيط فيه طريقه تانيه ياحبيب قلبي

افتح ملف اللعبة على البرنامج التورنت حتلاقيه بيحطلك كل الملفات واقدامها اشارة (صح) تمام ؟

الغي كل الملفات الى انت نزلتها واختار بس الملفات الى نقصاك وحملها وحتلاقي الملف نزل معاك زي الحلاوة

وبعدين قولي الملف عندك ولا لا ؟؟ وانا احاول اجيبهولك بس قولي انت الاول

ثانيا للاسف انا افتكرت حاجه نسيت اقولك عليها في الرد الى فات

قسما بالله ياغالي انا مسحت ملفات اللعبة ونسختها على سي دي يعنى حتى لو حبيت ابعتهالك مش حينفع لانها اتمسحت خالص :( فسامحنى والله

المهم انا معاك للاخر ان شاء الله وحخليك تحملها بس المهم قولي الملف عندك وانا حفهمك تعمل ايه

A_Tiger101us
12-10-2005, 05:00 AM
الف الف شكر يا عم الحج ^^
خلاص ابن عمى كملنى من شويه و قالى انه بينزل فى الاسطوانه الثالثه من عنده هو و فاضلها شوى و تخلص ... مش مستاهله انزلها من عندى تانى
ان شاء الله المره دى يكون كامله
و الف شكر على مساعداتك ^^

MoaeD
16-10-2005, 07:53 PM
http://www.mybittorrent.com/bittorrent_Games/Age_Of_Empires_III-RELOADED,33702344.html

بالتوفيق~