المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الشبكة جيت wow منسوخه تصبيره لحد العيد ... هل هناك سيرفرات مضروبه العبها عليها

A_Tiger101us
10-10-2005, 07:47 PM
السلام عليكم
جبتها منسوخه لانى ما قدرت استحمل كل شوى واحد يجيبها و اتذل هههههه :09:
بجيبها اصليه بعد العيد باذن الله لكن ادعو الاقيها اروربيه عشان كل اصحابى فى الاوروبى كمان عشان البنج لا يعلى كتير
المفروض ان فى احدى الاسطوانات بيكون فيها سيرفرات و طريقةا لدخول لكن ما لقيتها موجود :31:
المهم
من فتره طويله كان فى واحد شارح طريقه للعب هاللعبه على سيرفر مضروب
<< اظن blackjack << بيتبلى عليه هع هع :09:
اصلا انا كنت فقط جايبها اشوف الintro تبعها و امسحها تانى << لا يا شيخ هع هع :09:
لكن الانترو هبلنى و جننى رهيييييييييييييييييييييييييبه اللعبه رهييييييييييييييييييييييييييييييييبه :vereymad:
ياريت اللى عنده اى فكره يفيدنى
:ciao:

Goal
11-10-2005, 07:38 PM
وعليكم السلام

والله ما اقدر افيدك اسف ما اعرف

وشكرا سلام

BlackJack
11-10-2005, 08:13 PM
السلام عليكم

مرحبا اخوي A_Tiger101us , ايه انا كتبت قبل فتره طريقه دخول للسيرفرات المضروبه بس باقولك شي ...

اولا السيرفرات المضروبه لما تلعب فيها ماكانك تلعب WOW بل تلعب لعبه ممله وسيئه للغااااااايه , انا جربة السيرفرات المضروبه قبل فتره طويله وماكان فيها لا مهمات ولا instance ولا شي , يعني بس تمشي بالشخصيه حقتك وتقتل وحوش لحالك , لان اكثر السيرفرات تكون فاضيه واذا كانت مليانه تكون لاق فضيع مستحيل تلعب فيه

صراحه حاولت وقت كتابتة الموضوع ارجع للمواقع الي كان فيها قائمه بالسيرفرات المضروبه لقيتها كلها قفلت من نفسها او قفلتها شركه blizzard بالمحاميين حقينهم :) , باكمل بحث وباردلك في الموضوع هذا انشالله اذا لقيت

تحياتي

cizer_shnider
11-10-2005, 08:30 PM
انا جربت مرة سيرفر روسي بس كان زفت وللاسف مسحت اللعبة لانى اعتقدت انها لا تشجع للاسف بسبب السيرفر المضروب

عموما جرب مش حتخسر لكن عمرك ماحتحس بمتعتها على اي سيرفر مضروب

A_Tiger101us
11-10-2005, 10:12 PM
وعليكم السلام

والله ما اقدر افيدك اسف ما اعرف

وشكرا سلام
مشكور اخى ^^
---------

السلام عليكم

مرحبا اخوي A_Tiger101us , ايه انا كتبت قبل فتره طريقه دخول للسيرفرات المضروبه بس باقولك شي ...

اولا السيرفرات المضروبه لما تلعب فيها ماكانك تلعب WOW بل تلعب لعبه ممله وسيئه للغااااااايه , انا جربة السيرفرات المضروبه قبل فتره طويله وماكان فيها لا مهمات ولا instance ولا شي , يعني بس تمشي بالشخصيه حقتك وتقتل وحوش لحالك , لان اكثر السيرفرات تكون فاضيه واذا كانت مليانه تكون لاق فضيع مستحيل تلعب فيه

صراحه حاولت وقت كتابتة الموضوع ارجع للمواقع الي كان فيها قائمه بالسيرفرات المضروبه لقيتها كلها قفلت من نفسها او قفلتها شركه blizzard بالمحاميين حقينهم :) , باكمل بحث وباردلك في الموضوع هذا انشالله اذا لقيت

تحياتي

وعليكم السلام اخى ^^
وا لله انا عارف كل هذا و عارف ان اللعبه راح تكون فاشله لو على سيرفر مضروب
انا كل اللى اطلبه انى اجربها
انا من المستحيل اضيع وقتى و فى نفس الوقت ما استمتع + ما بلعب مع اصحابى اللى هنا فى المنتدى فى سيرفر zender و الخ الخ
انا فقط اريد تجربتها ... وزى ما قلت الintro بتاعها هبلنى ... و الله هتجنن عشان اشم ريحة اللعبه الاصليه P: النهارده قبل بكره .. لكن ما فى امل اشوفها قبل ما العيد يخلص و انا كدا ممكن يحصلى حاجه لو معرفتش على الاقل اجربها يوم و ميهمش لو حتى السير فر كان مهجور او انا الوحيد فيه انا بس عاوز اجربها ^^
كمان احتماليات ان كل معلومات شخصيتى تختفى لو حصلت مشكله فى السيرفر مثلا اللى عامل السيرفر ممكن يغير رايه و يمسح ملفات السيرفر فجاه بدل ما يعمله backup يقوم عامله delete لول
بانتظارك اخى ^^
اه كنت بنسى
هذا موقع عطيهولى صاحبى اللى عطانى اسطواانت اللعبه
www.blizzhackers.com (http://www.blizzhackers.com)
--------

انا جربت مرة سيرفر روسي بس كان زفت وللاسف مسحت اللعبة لانى اعتقدت انها لا تشجع للاسف بسبب السيرفر المضروب

عموما جرب مش حتخسر لكن عمرك ماحتحس بمتعتها على اي سيرفر مضروب

اقرا ما سبق
لكن بقولك ايه
ممكن تسألى فى المحل فيرحن ان كنت اقدر احجز مثلا نسخه من دلوقتى
لانها هتبقى صدمه ليا لما اجمع الفلوس و اجى اروح اشتريها و يقولى كمان شهر ....
او حتى ممكن تسالى ان كانت هتبقى متوفره بعد العيد
الف شكر

cizer_shnider
11-10-2005, 10:40 PM
طيب اقولك صدمة من دلوقت علشان ماتزعلش بعدين

في خبر شبه مؤكد او اشاعة لاقدر الله ممكن تتاكد

وهي انى روحت موزع اسمه FreeTech في سوق العصر مول رقم واحد وهما بيجيبو دايما من التوكيل وسالتهم متاخره ليه قالولي ان التوكيل مابقاش يجيبها كتير لكن ان شاء الله حيجبها لكن المصيبة بقا ان في احتمالية ان الكروت ماتبقاش متوفرة وماتنزلش تانى :(

لحد دلوقت ده الى اتقالي ومكنتش عايز اقول علشان ماصدمكمش بس ربنا يسهل ان شاء الله وترجع الكروت واللعبة

cizer_shnider
11-10-2005, 10:42 PM
عموما انا حبقا اروح فيرجن تانى ان شاء الله بس مكسل دلوقت علشان عندي جيمز عايز اخلصها الاول لكن حروح قبل العيد طبعا ماتقلقش ان شاء الله وابقا اقولك ويارب تلاقيها

بوص عموما نصيحة لو مالعبتش قبل كده وار كرافت 3 والاكسبنش باك بتاعها العبهم رهيبة وحتصبرك لحد ماتحصل على واو خصوصا انها حتفهمك حاجات كتير اوى في القصه علشان لما تلعب واو تبقا فاهم وعارف حتختار شخصية ايه على اي اساس وانت بتحبها بجد لعبة خرافه وندمان انى مالعبتهاش من زمان وفرحان انى بلعبها دلوقت علشان لما اجيب واو ابقا فاهم شغلي

A_Tiger101us
11-10-2005, 10:47 PM
:bigeyes: :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes:
< الصدمه
انا عارف انا حظى مع كل حاجه حلوه كدا .......
و عندى احساس عجيب ان الحكايه مش هتتصلح ولا هتنزل تانى و ان نزلت مش هتنزل الكروت
واضح انى هوفر فلوسى و اجيبلى كارت شاشه عدل و خلاص ><
عموما ياريت تسال تانى وقت ما تحب عشان انا هبدا اتجنن من دلوقتى :31:
سلاموز

cizer_shnider
11-10-2005, 11:22 PM
لا ماتقلقش ياحبيب قلبي حسال تانى والله علشان انا عايزها زيك لكن عموما ماتزعلش نفسك خيرها في غيرها ياسيدي ان شاء الله تتعوض ماتقلقش وعموما لسه بدري على العيد وخلي فلوسك معاك ولو لاقدر الله ماحصلش نصيب لحد بعد العيد وفر فلوسك وهاتلك هاردوير كويس وبرضه اعمل حسابك ووفر شوية فلوس للعبه لو ظهرت فجأه

عموما ماتفقدش الامل خصوصا مادام فيه اقبال عليها وناس كتير بتسال عليها وعلى الكروت ماعتقدش ان التوكيل مش عايز يكسب يعنى وزي ماقلتك دي اشاعة

A_Tiger101us
12-10-2005, 12:39 AM
ربنا يسمع منك
عموما كدا كدا فلوسى مش هتكفى كارت احلامى اللى هو 6600gt يعنى كدا كدا الفلوس مش هتتصرف ..

cizer_shnider
12-10-2005, 02:03 AM
ياخي انت متشائم ليه :D وبعدين خلي همتك اعلي من كده ياراجل كرت احلام ايه بس وبعدين لازم تعرف ان الكروت كل يوم في النازل وبترخص بسرعة الصاروخ ومايغركش النصب الى في السوق المصري بالكتير ان شاء الله شهر وحتلاقي الكروت نزلت الارض اصبر بس شوية وبعدين عايز افهمك حاجه مهمة اوى ياغالي يمكن مش واخد بالك منها

انا لفيت مصر كلها على الكرت ده علشان اجيبه AGP مفيش غير PCI-E يعنى ياباشا حتحتاج تغير جهازك كله

بوص يابن الحلال كده كده جهازك ماينفعش مع كرت زي ده حتي لو لاقيته AGP حتعوز باور سبلاي غالي وبصراحه انا كان عندي نفس جهازك وصدقنى مايستهلش ومش حيطلع الكرت مع رامات SDRAM اي قوة نصيحة اعمل زيي وفر فلوسك وابدأ من الصفر حبه حبه بدل الاستعجال كده كده الكروت بيطلع منها جديد يعنى مانتش خسران حاجه لو اتأنيت شوية في الكرت وهاتلك بروسيسور جديد احسن مع مذربورد محترمه ورامات جديده ..الخ يعنى جدد جهازك احسن بدل ماتصرف فلوسك على كرت غالي وماتشوفش اي فرق في الجيمز صدقنى حتحس باحباط وبحزن شديد

A_Tiger101us
12-10-2005, 02:06 AM
دا لو كان فى سيوله ماديه
كمان اذا كان اصلا محلات الكوبميوتر عندنا فى طنطا فيهم مهندسين كوميبورت ميعرفوش اى حاجه فى اجزاء الهاردوير الجديده
كل خبرتهم يصلح مشكله تقنيه يلحم حاجه معرفش ايه
لكن اجى اكمله على كارت شاشه او ماذر بورد محترم من بتوع الايام يفتحلى بقه و يقولى هه !

cizer_shnider
12-10-2005, 04:42 AM
احسن ناس طنطا ياباشا بس ربنا يعينك سوق الكمبيوتر عندكم ضايع +__+

على فكرة انا معترض على الكلمة الى انت كاتبه في محل الاقامة لان مصر دلوقت فيها كل شئ من التقنيات الجديده في الكمبيوتر فوق ماتتصور بس انت مشكلتك ساكن بعيد لكن لو تيجي سوق الكمبيوتر حتشوف بنفسك كل الحاجات الى بتشوفها في الصور دي وفي المواقع موجوده بلا استثناء المشكلة الوحيدة بس هي الاسعار لكن صدقنى كل حاجه متوفرة زي كل بلاد العالم

عموما شوف نصيحة لو مالقتش واو اسمع منى بلاش ترمي فلوسك بقا على اي لعبة تانيه قوية جهازك مش حيشغلها زي ماتتخيل وكمان اي كرت قوى تجيبه مش حتحس بيه ولا حتشوف قوته الحقيقية على جهازك وحيبقا رمي فلوس على الفاضي

انا والله بقالي اسبوع بجمع اجهزة لاصحابي ولسه اول امبارح مجمع جهاز متوسط لواحد صاحبى ورخيص جدا ومش ناقصه غير رامة حلوة وكرت شاشة كويس بس هو مالوش في الجيمز انت بس بعد العيد حوش فلوسك وقولي ميزانيتك وانا عارف كل اسعار السوق لانى يوميا تقريبا بروح مول الكمبيوتر وعارف كل اسعار كل القطع سواء التابعة لانتل او ل AMD وكروت الشاشة والرامات بانواعاها ..الخ يعنى ان شاء الله ححاول اساعدك علشان لما تحب تشتري جهاز تنزل القاهره جاهز بفلوسك وتستلم جهازك على طول

A_Tiger101us
12-10-2005, 04:50 AM
ربنا يسمع منك ....
انا زى ما قلت من قبل
مش هقدر اطور اى حاجه فى الجهاز قبل ما اخلص السنه الدراسيه دى بعدها اقدر اجيب اللى انا عاوزه و انزل معاك نجيب كل حاجه
على فكره انت مش عندى على الايميل
sociacioux@hotmail.com

A_Tiger101us
12-10-2005, 05:06 AM
بخصوص محل الاقامه .. كتبته بسبب اللى بيحصل بخصوص واو .. يعنى فيها ايه لما مصر تكون زى بقيت الدول العربيه اللى عندهم كل الالعاب فى اى وقت و فى اى مكان و لا فى كلام فاضى بان اللعبه مش موجوده و لا مفيش احتماليات انها متنزلش اصلا ولا الكلام الفاضى اللى بيحصل عندنا دا ...
عموما هغيرها عشان خاطرك انت فقط لكن للعلم انى مش شايف انها غلط ابدا ...
النهارده كنت عمال اتخانق مع ابن خالتى فى الامارات على الايميل و بقوله ابعتلى تذكره ياعم عاوز اجى عندكو شويه انا اتخنقت من مصر .... ههههههههههههه هناك ممكن اشترى واو و مية كرت شحن و انا مستريح لكن هنا كل شوى مشكله جديده تظهر
عموما انا خلاص فعلا بدات افكر فى انى احوش عشان الهاردويرز فقط فى حالة ان فعلا كروت شحن واو مش هتنزل يعنى يوم اتكاد من الحكايه دى هطنشها و طبعا بيكون فاتنى نص عمرى لكن ما باليد حيله
><

GOFY_K
12-10-2005, 06:59 AM
السلام عليكم

يا تايجر باشا نصحيتى ليك يا باشا انك متجربش السرفرات المضروبه ديه ابداااااااا لان لى تجربه كبيره جدا معاها قبل الكروت ما تنزل مصر تقريبا فى شهر 3 اللى فات و للاسف كرهتنى فى العبه و كانت بتعمل كراش تقريبا مره كل 10 دقائق و كذه مره الاقى الشخصيه بتاعتى اتحذفت و ابدأ من المستوى الاول و العذر الـ ايه بنفرمت السرفر ؟؟!!!

اما لو عايز تلعب بس او تشوف اللعبه عامله ازاى يبقى ممكن تبحث على جوجل اكيد هتلاقى كتير :)

و نصحتى لكل واحد بدأ العبه جديد يدخل يقرأ كويس كل شخصيه و عيوبها و مميزاتها و يدخل سرفر الاعبين نسبتهم HIGH لان انا فى الاول ملعبت اصلى دخلت سرفر مش فاكر اسمه ايه و للاسف كان LOW يعنى ميكملش 2000 لاعب تقريبا و زهقت من العب الى ان دخلت سرف ZENEDAR و عرفت معنى العب الجميل و لهذا السبب و صلت لفل 32 فى شهر تقريبا . و هيه نفخه و اوصل 33 :D
بس نخلص من الاصلاحات الاسبوعيه الممله :vereymad:

الخلاصه اهم حاجه تقرأ كويس قبل الدخول :ciao: و يا راب اشوفك انت و سيزر إن شاء قريب جدااااا

( يا جماعه فى فيرجين اللى انتوا عايزينوا ممكن تطلوبوه من فروعهم فى اى مكان فى و هما يجيبوا العبه و انتوا هتدفعوا ذيادة الشحن بس يعنى لو مفيش لعبه هنا ممكن تتطلبها وانت قاعد مع المندوب و هو يجبهالك من فرع فى اى مكان فى العالم المهم هيجبها يعنى هيجبها إن شاء الله )

rogue
12-10-2005, 07:14 AM
مشكلتك صعبه اسف أخوي

A_Tiger101us
12-10-2005, 03:03 PM
ياااااااه يا جوووووووفى
ريحت قلبى و الله
ربنا يسمع منك بجد يارب
ييجى بس وقتها و نشوف كل دا نافع ولا لا
للعلم انى قريت كل مواضيع واو فى المنتدى هنا و مختار شخصيتى من زمان و هى ال undead warrier

Flanteus
13-10-2005, 01:14 AM
ياااااااه يا جوووووووفى
ريحت قلبى و الله
ربنا يسمع منك بجد يارب
ييجى بس وقتها و نشوف كل دا نافع ولا لا
للعلم انى قريت كل مواضيع واو فى المنتدى هنا و مختار شخصيتى من زمان و هى ال undead warrier

السلام عليكم :biggthump

كيف الحال .. :biggthump

انشاء الله يا احمد انك تلعبها .. وانا راح اكون في انتظارك كمان :biggthump !!

وعلى فكرة مفيش حاقة اسمها مستحيل !!

انا احيانا اذا ما لقيت حاجة في السوق أطلب من صاحب المحل انه يجيبها ليا !! وفعلا تجيني اللعبة اللي طلبتها ولو بعد حين :biggthump

انت ذكرتني بنفسي لمن كنت متجنن على لعبة فف11 .. اول ما نزلت وكنت بأحلم اني ألعبها :) !!

لكن هل حصل .. لا !!

انا نفسي ابتعدت عنها لسبب واحد فقط :) !!

هو اني لو شغلتها على الجهاز ده ... عمري راح يضيع كله !! :)

لا انا بتكلم من جد .. واو و فف11 ..+ اني أحد أكثر العشاق والمهوسيين تماما بهذه السلسلة ( وار كرفت وفاينل فانتسي ) ..

على جهاز واحد ... يعني حياتي انتهت :196: !!

لهذا السبب واو جاتني اول واكتفيت بها والحمد لله :)

ولو أقول لك كيف جاتني راح تستغرب تماما !! :D

انا كنت في حالي وفي أمان الله أحلم ( مثلك الآن ) بجهاز قوي وسرعة اتصال وانه تكون عندي واو أو فف ...

وفي يوم من الأيام طرق أحدهم الباب وقال لي خذ هذه

انا وجهي صار كذا :blackeye: !!

لعبة واو + جهاز جديد !!

والفضل هذا كله يعود الى الله سبحانه وتعالى ثم صديقي العزيز اللي ساعدني في الحصول عليهم :biggthump

لهذا السبب استرخي واطمئن ولا تستعجل !! واحمد ربك على اللي انت فيه !!

وصدقني راح تلاقي نفسك بكرة .. قاعد تقول :

باركولي وصلت ليفل 40 وقدرت ألبس أقوى نوع من الدروع :biggthump .. بس الى الآن محتار هل أستخدم الـ 2Hand Sword ولا الـ Polearm :33: ؟؟ بس عاوز 70 قولد عشان الماونت :blackeye: !

( يعني انك متعمق في اللعبة وبدأت تطفش كمان :09: ) ..

Flanteus
13-10-2005, 01:16 AM
وبهذه المناسبة أقدملك عرض يوضح لك معاناة الشعب اللي راح تختاره وبالكلاس اللي راح تختاره أيضا ..

وهو عرض قصصي درامي مذهل مصمم كاملا عن طريق واو !!

لكي تعطيك انطباع آخر مختلف تماما .. عما ستراه في واو وانها ليست مجرد لعبة للقتال والتلفيل بل وراءها قصص خالدة حصلت في الاجزاء السابقة :)

http://www.warcraftfiles.net/download.php?file=Without.wmv

فقط للتوضيح .. هناك نوعين من الأنديد ..
أنديد أصلي شرير ومتوحش جاي من كوكب الجحيم ليفتك بالعالم كله !!
أنديد متحول وهم كانوا اناس مثلي ومثلك :09: .. ولكنهم ماتوا وذبحوا من قبل الأنديد الأشرار وتحول ( بعضهم ) الى أنديد مثلهم يخدمونهم ويلبون اوامرهم :( !!

فظهرت طائفة من الأنديد المتحولين تسمي نفسها الـ Forsaken أي المنبوذين !

وهذا هو شعب الأنديد اللي حتلعب بيه ... فاذا لقيت نفسك في اللعبة بتقتل أنديد تاني اعرف انه من الانديد الأشرار :biggthump

هذا توضيح بسيط عشان تفهم أكثر عن شعبك وعشان تفهم العرض كمان ;)

( اتمنى انك مشفتوش قبل كدا :09: ) ..

وبالتوفيق لك ان شاء الله :biggthump

سلام

cizer_shnider
13-10-2005, 01:41 AM
اللعبة اسطورية فعلا والله

يكفى انى مصبر نفسي وبلعب واركرافت 3 واقسم بالله انى لم اري روعة قصصية في حياتى كهذه القصص المحبوكة وكنت اعتقد انى لن اري اي حبكة قصصية مثل لعبة جاد اوف وور مثلا او اونيموشا 3 او هالو 2 علما انى من محبى الكونسولز جيمز لكنى فعلا اقتنعت انى عمري ضاع هباءً لانى لم اجرب وار كرفت من زمان وانى الان متحمس جدا لواو بقوة ولكن باذن الله تتفك الازمة وتتوفر اللعبة

تايجر على فكره عايز اقولك حاجه أمل

انا اعرف واحد بيتاجر عن طريق كردت كارد يجيبلك الى انت عايزه من الانترنت سواء جيمز او هارد ويير انا عموما اعرفه شخصيا لكن مش عايز استعجل واتعامل معاه الا لما اتاكد من فيرجن لكن لو مفيش امل حتعامل معاه ولو تحب انك كمان تتعامل معاه حخليه يقابلك على الماسنجر ان شاء الله

شوف ياغالي ماتياسش كل حاجه سهله باذن الله

Flanteus
13-10-2005, 01:56 AM
اللعبة اسطورية فعلا والله

يكفى انى مصبر نفسي وبلعب واركرافت 3 واقسم بالله انى لم اري روعة قصصية في حياتى كهذه القصص المحبوكة وكنت اعتقد انى لن اري اي حبكة قصصية مثل لعبة جاد اوف وور مثلا او اونيموشا 3 او هالو 2 علما انى من محبى الكونسولز جيمز لكنى فعلا اقتنعت انى عمري ضاع هباءً لانى لم اجرب وار كرفت من زمان وانى الان متحمس جدا لواو بقوة ولكن باذن الله تتفك الازمة وتتوفر اللعبة

انا اعرف واحد بيتاجر عن طريق كردت كارد يجيبلك الى انت عايزه من الانترنت سواء جيمز او هارد ويير انا عموما اعرفه شخصيا لكن مش عايز استعجل واتعامل معاه الا لما اتاكد من فيرجن لكن لو مفيش امل حتعامل معاه ولو تحب انك كمان تتعامل معاه حخليه يقابلك على الماسنجر ان شاء الله

والله اني حاسس بمعاناتكم .. :)

لكن باذن واحد أحد .. راح تلعبوها . وقولوا فلنطس ما قال ;) !!

على العموم والله ذكرتني بنفسي أخ سيزر .. انا ما عرفت لعبة وار كرفت الا في عام 2003 شهر 6 !
وكان عندي صديقين دايما يتكلمون عنها .. حتى جربتها في يوم من الأيام وانسحرت بها لقوتها الأسطورية :biggthump !!

وجلست أقول يا ريتني عرفتها من زمان .. مثلك تماما والله :D

وصرت لدرجة اني احفظ جمل بعض الشخصيات العظيمة مثل الـ Prophet لمن حذر البشر من شر قد اقترب :196: ..

ولكن لم ينصتوا اليه وقال بعديها بالحرف الواحد ..

The Warning has been Given !!
بصوت متاجج حزين .. وكانه عارف ايه اللي راح يحصل لهم .. وانهم راح يتلعنوا ويصيروا أنديد :) !!

هذه احدى اللحظات التاريخية التي حصلت في اللعبة واللي بسببها ظهر شعب كامل :) !!

لهذا السبب القليل من لاعبي واو الآن هم اللي يهتمون للقصة اما الباقي فقط يبغى يضيع عمره في التلفيل وتجميع الأسلحة :blackeye: ..

وكما قلت سابقا أنا ألعب اللعبة ومتعتي متعتين :D

متعة اللعبة بحد ذاتها .. + متعة القصة والأماكن وربطها بالأجزاء السابقة :biggthump

سلام ;)

A_Tiger101us
13-10-2005, 03:05 AM
السلام عليكم :biggthump

كيف الحال ..

انشاء الله يا احمد انك تلعبها .. وانا راح اكون في انتظارك كمان !!

وعلى فكرة مفيش حاقة اسمها مستحيل !!

انا احيانا اذا ما لقيت حاجة في السوق أطلب من صاحب المحل انه يجيبها ليا !! وفعلا تجيني اللعبة اللي طلبتها ولو بعد حين

انت ذكرتني بنفسي لمن كنت متجنن على لعبة فف11 .. اول ما نزلت وكنت بأحلم اني ألعبها !!

لكن هل حصل .. لا !!

انا نفسي ابتعدت عنها لسبب واحد فقط !!

هو اني لو شغلتها على الجهاز ده ... عمري راح يضيع كله !!

لا انا بتكلم من جد .. واو و فف11 ..+ اني أحد أكثر العشاق والمهوسيين تماما بهذه السلسلة ( وار كرفت وفاينل فانتسي ) ..

على جهاز واحد ... يعني حياتي انتهت !!

لهذا السبب واو جاتني اول واكتفيت بها والحمد لله

ولو أقول لك كيف جاتني راح تستغرب تماما !!

انا كنت في حالي وفي أمان الله أحلم ( مثلك الآن ) بجهاز قوي وسرعة اتصال وانه تكون عندي واو أو فف ...

وفي يوم من الأيام طرق أحدهم الباب وقال لي خذ هذه

انا وجهي صار كذا :blackeye: !!

لعبة واو + جهاز جديد !!

والفضل هذا كله يعود الى الله سبحانه وتعالى ثم صديقي العزيز اللي ساعدني في الحصول عليهم :biggthump

لهذا السبب استرخي واطمئن ولا تستعجل !! واحمد ربك على اللي انت فيه !!

وصدقني راح تلاقي نفسك بكرة .. قاعد تقول :

باركولي وصلت ليفل 40 وقدرت ألبس أقوى نوع من الدروع :biggthump .. بس الى الآن محتار هل أستخدم الـ 2Hand Sword ولا الـ Polearm :33: ؟؟ بس عاوز 70 قولد عشان الماونت :blackeye: !

( يعني انك متعمق في اللعبة وبدأت تطفش كمان :09: ) ..
اقسم بالله وحشتنى
و الله احمد ربنا انى كتبت هالموضوع عشان ترد فيه
و الله لو كنت ادرى انى هشوفك كنت نزلت الموضوع من زمان
و الف مبروك و بس عشان ربنا يحبك حققلك اللى تبغاه
انا كانت مشكلتى هى الديسل
الان عندى ديسل و باقى اللعبه اللى تستحق انها تتلعب عليه
ان شاء الله يوما ما قريب ادخل و العب ضدك و بهدلك ( المشكله انى هبقى hord زيك هههههههه )
----------

وبهذه المناسبة أقدملك عرض يوضح لك معاناة الشعب اللي راح تختاره وبالكلاس اللي راح تختاره أيضا ..

وهو عرض قصصي درامي مذهل مصمم كاملا عن طريق واو !!

لكي تعطيك انطباع آخر مختلف تماما .. عما ستراه في واو وانها ليست مجرد لعبة للقتال والتلفيل بل وراءها قصص خالدة حصلت في الاجزاء السابقة

http://www.warcraftfiles.net/downlo...ile=Without.wmv (http://www.warcraftfiles.net/download.php?file=Without.wmv)

فقط للتوضيح .. هناك نوعين من الأنديد ..
أنديد أصلي شرير ومتوحش جاي من كوكب الجحيم ليفتك بالعالم كله !!
أنديد متحول وهم كانوا اناس مثلي ومثلك :09: .. ولكنهم ماتوا وذبحوا من قبل الأنديد الأشرار وتحول ( بعضهم ) الى أنديد مثلهم يخدمونهم ويلبون اوامرهم :( !!

فظهرت طائفة من الأنديد المتحولين تسمي نفسها الـ Forsaken أي المنبوذين !

وهذا هو شعب الأنديد اللي حتلعب بيه ... فاذا لقيت نفسك في اللعبة بتقتل أنديد تاني اعرف انه من الانديد الأشرار

هذا توضيح بسيط عشان تفهم أكثر عن شعبك وعشان تفهم العرض كمان

( اتمنى انك مشفتوش قبل كدا :09: ) ..

وبالتوفيق لك ان شاء الله

سلام

انا متركتش شى عن اللعبه اتقال هنا فى المنتدى هنا الا وقريته حتى لفيت كل صفحات الموضايع
و شفت معظم الفيديوهات فى موضوع فيديوهات واو
و هالفيديو تبع الانديد عندى حاطه جنب قلبى اشوف كل يوم بقالى شهر :biggthump
و لهذا السبب اخترت الانديد
-----------

يا سيدى كان يكفى تقول كدا من الاول انا و الله اللى كان فارق معايا حكاية البطايق انما على اللعبه نفسها اقدر اجيبها قبل العيد حتى لكن ما اقدر اسافر فى رمضان
و ان شاء الله خير و نلعب مع بعض
---------------

متعة اللعبة بحد ذاتها .. + متعة القصة والأماكن وربطها بالأجزاء السابقة :biggthump

فلنطس مبروك على اللفل 40 و هسبقك 60 :09: لكن اقول اختار ال2handed فى كل الالعاب السلاح دا محبوب جدا ;) ( ترانى خبير اسلحة واو لول )
اما بخصوص الاجزاء السابقه فالصراحه انا معرفش عناه حاجه غير اسمها .. فلو تقدر تفضى نفسك ساعه تقولى المختصر المفيد اكون شاكر لك مع العلم انى مستمع جيد جدا :p
انا الصراحه عجبتنى اللعبه من حاجتين
كل مافى اللعبه مثلا يبقى عندك حيوان و تركب حصان و الخ الخ من حاجات تكاد تقارب الحقيقه ( مع العلم ان اللعبه معظم قصتها sciense fiction ( يا جماد على الانجلش انت يا تايجر هههههههه )
ثانى حاجه الفيديو بتاع الانديد الرهيب
و كان فى ملف فيديو اسمه rougecraft eposide 3 حاولت انزله فوق السبع مرات و كل مره اعمل ستوب للداولنود و اجى اكمله الاقيهم غيرو حجم الملف ...
عموما يكفى قوى يعنى انك احد خبراء هاللعبه ( عارف هتيجى تقول انا اعرف القليل فى عالم واو الكبير :09: ) لكن فى نظرى انت تعرف اكتر منى اكيد يعنى لانك بتلعب اللعبه من زمان لول كمان فاهم القصه
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب العب معاك قريب فى واو انت و كل الشله فى المنتدى و سيزر و هرفى و جوفى و جوكر و مشاهير واو كلهم فى المنتدى و و و ...
يارب

A_Tiger101us
13-10-2005, 03:08 AM
و ياريت متقطعش كتير كدا عن المنتدى
<< هقرفك اسئله جوها للعبه مش هخليك تعرف تلفل فاحنسلك تبقى تدخل المنتدى كل فتره هههههههههههههههههههه
--------
لكن لحظه لحظه
سيزر هى النسخه اللى بتتباع فى فيرجن هى الاروربيه صح ؟؟
عشان سيرفر zender و كدا
لان الامريكيه هيبقى الاج فيها عالى جدا لانها بعيده