المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هل سمعتو عن total overdose او جربتها ياريت تكتب رايك فيها هنا

A_Tiger101us
12-10-2005, 01:45 AM
السلام عليكم
جبت لعبة total overdose و لسه هجربها حالا اهو
و اللعبه واخدا رانك وحش فى المواقع بتاعت الالعاب
عموما اللعبه حسب ما فهمت من ابن عمى انها عصابات و كدا يعنى قريبه من افكار سان اندرياس لكن اللعبه ملهاش علاقه بالطبيعه اللى فى سان اندرياس يعنى حركات اللعبه ماتركس و كده يعنى
الصراحه متحمس للعبه هجربها و اقولكم رايي
ياريت اللى جربها يقول رايه فيها ايه اللى عجبه و ايه اللى معجبوش و الخ الخ
و الشاطر يعمل تقرير عنها ^^

cizer_shnider
12-10-2005, 01:54 AM
لعبتها على الاكس بوكس بصراحه ماعجبتنيش خالص خالص خالص سهله جدا وتافهه جدا ده راي الشخصي +__+

A_Tiger101us
12-10-2005, 02:09 AM
الظاهر ولا لعبه راضيه تشتغل معايا
الاول فيفا مش عارف اجيبها من ابن عمى
الثانى aoe3 عاوز ملفات ناقصلها
الثالث العبه دى لما اكون حاطط السى دى تقولى انت بتستخدم درايفر وهمى لازم تقفله الاول
اقفله تقولى دخل السى دى
و مش لاقيلها كراك و بقالى ساعتين غال على الجوجل مش لاقى حاجه مفيده
انا اتخنقت ><
عموما انا مقدرش احكم عليها الا لما اجربها

Visa Card
12-10-2005, 02:25 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
اخوي اللعبه بصراحة خليط ما بين ساندريز + ماكس باين وللتنزيل لازم يتوفر عندك برنامجين :

الكحول 120% + Virtual CD Hide

واي مساعدة انا مستعد .

A_Tiger101us
12-10-2005, 02:52 AM
مشكور اخى
انا استخدم الdaemon tool و هو شغال عادى و بسيط جدا
لكن الكراك غير موجود فى الاسطوانه ....

Visa Card
12-10-2005, 03:00 AM
انت الظاهر جديد على تشغيل الألعاب بدون كراك !

انت جهز اللي قلتلك عنه وفالك طيب :D

A_Tiger101us
12-10-2005, 03:18 AM
ولا جديد ولا حاجه انا شغال على الالعاب من سنة 96 ايام العاب الدوس ههههههههه << شعر بالاهانه من قولك جديد على الالعاب خهخخخخخخخ << امزح لا تزعل ^^
عارف انى اقدر اشغل اللعبه لو دخلت الاسطاونه اقدر ادخل على اللعبه عادى لكن هذه اللعبه بالذات معانده
لما احاول افتحها تجيلى رساله تقول emulater detected
please deactivate virtual drive and emulation software
و لو قفلت السى دى الوهمى يقولى دخل السى دى ....
ما بينفع احرق الاسطوانه لانها دى فى دى و انا عندى دى فى دى روم فقط و سى دى رايتر ... << انا استعمل النيرو و اكره الكحول ...
اكيد انا محتاج الكراك .... و لكنه غير موجود فى الاسطوانه
بحثت لساعات على جوجل بدون فايده

Visa Card
12-10-2005, 03:24 AM
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ..... الحين فهمت آسفين وحقك علينا .

بس صراحة كسرت خاطري:02:

لأني عانيت حتى شغلت اللعبه بالغصب على العموم اللعبة باقي ما نزل الكراك حقها واللي منا يحصله الأول لايبخل على الثاني:D

Baraa
12-10-2005, 03:41 AM
أذكر فقط , أن كل ما يتعلق بالكراكات ممنوع ..
لذلك لا يسمح بوضع أو طلب أي كراك ..
-------------------------------------------------------------

BeaUnkill
12-10-2005, 03:57 AM
شاهدت Gameplay للعبة ، تبدو رائعة حقيقة ً ، لكن الحكم النهائي يصدر بعد التجربة ..

A_Tiger101us
12-10-2005, 04:01 AM
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ..... الحين فهمت آسفين وحقك علينا .

بس صراحة كسرت خاطري:02:

لأني عانيت حتى شغلت اللعبه بالغصب على العموم اللعبة باقي ما نزل الكراك حقها واللي منا يحصله الأول لايبخل على الثاني:D
حصل خير بشوفلها حل عند ابن عمى
مشكور اخى ^^
---------

أذكر فقط , أن كل ما يتعلق بالكراكات ممنوع ..
لذلك لا يسمح بوضع أو طلب أي كراك ..

^^ لا تخاف انا ما طلبت الكراك انا فقط فتحت الموضوع للتحدث عن اللعبه مش اكتر ^^ كمان انا فقط ذكرت مشكله تواجهنى فى تشغيل اللعبه !
كمان انا من امتى بخالف شروط منتدى العاب البى سى O:< << نظرة الغضب عندى هههه << زعل الولد خخخخخخخخ
مشكور اخى على التذكير D:
--------

شاهدت Gameplay للعبة ، تبدو رائعة حقيقة ً ، لكن الحكم النهائي يصدر بعد التجربة ..

بانتظارك اخى و ان شاء الله على ما تكون جربتها اكون سبقت ..
مشكرو ^^

cizer_shnider
12-10-2005, 04:24 AM
ياعمي للاسف دلوقت في طرق كثيرة للعب المنسوخه وفي للاسف دلوقت حاجه اسمها هايد درايف وتقعد تقفل في الدرايفات وتدخل على اللعبة وتعمل براوز من عليها وتختار مكان الملف ...........الخ موااااااااااال وهذا الاسلوب متبع مع بعض الشركات زي Ubisoft افراطا في حماية العابها

عموما اقرأ ملف ال Nfo الى بينزل مع التورنت حتفهم اللعبة تشتغل ازاي بس بصراحه عن نفسي لما بلاقي لعبة محتاجه برامج كتير انا بلغيها علشان بتهنجلى جهازي خصوصا العاب ماتستاهلش زي دي وتعبانه بروح منزلها على البلاي ستيشن او الاكس بوكس واريح دماغي بدل مابهدل جهازي على الفاضي

احسن العاب منسوخه وسهله حتبقا من EA و Microsoft مابيتبعوش الطرق الصعبه دي :D

Baraa
12-10-2005, 04:33 AM
لا تخاف انا ما طلبت الكراك انا فقط فتحت الموضوع للتحدث عن اللعبه مش اكتر ^^ كمان انا فقط ذكرت مشكله تواجهنى فى تشغيل اللعبه !
كمان انا من امتى بخالف شروط منتدى العاب البى سى

أنا لا أقصدك أخي Tiger ..
بل أقصد الأخ الذي قال :

لأني عانيت حتى شغلت اللعبه بالغصب على العموم اللعبة باقي ما نزل الكراك حقها واللي منا يحصله الأول لايبخل على الثاني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

A_Tiger101us
12-10-2005, 04:55 AM
ياعمي للاسف دلوقت في طرق كثيرة للعب المنسوخه وفي للاسف دلوقت حاجه اسمها هايد درايف وتقعد تقفل في الدرايفات وتدخل على اللعبة وتعمل براوز من عليها وتختار مكان الملف ...........الخ موااااااااااال وهذا الاسلوب متبع مع بعض الشركات زي Ubisoft افراطا في حماية العابها

عموما اقرأ ملف ال Nfo الى بينزل مع التورنت حتفهم اللعبة تشتغل ازاي بس بصراحه عن نفسي لما بلاقي لعبة محتاجه برامج كتير انا بلغيها علشان بتهنجلى جهازي خصوصا العاب ماتستاهلش زي دي وتعبانه بروح منزلها على البلاي ستيشن او الاكس بوكس واريح دماغي بدل مابهدل جهازي على الفاضي

احسن العاب منسوخه وسهله حتبقا من EA و Microsoft مابيتبعوش الطرق الصعبه دي :D

ريحتنى الصراحه
شغال مساعدات معايا ان شاء الله اردهالك يوما ما << ههههههههههه عارف انك مش منتظر مقابل :D
------------

أنا لا أقصدك أخي Tiger ..
بل أقصد الأخ الذي قال :

عارف لكن كنت اختبرك بس :D << بيستهبل هههههههههههههههههههههههههههههه