المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تم التأكيد : Ubisoft تعمل على لعبة FPS خاصة بالـ Revolution

SNYMA
14-11-2005, 09:13 PM

According to Spanish site MeriStation, Ubisoft has confirmed a title for Nintendo’s next-generation console, code-named the Nintendo Revolution.

Apparently, the new game in question is a first-person shooter which has been appointed to Ubisoft’s Canadian division, the studio behind many titles such as Splinter Cell and Beyond Good & Evil. The shooter was said to be in the same style as Doom.

MeriStation said that the first details, as well as a visual demonstration, will arrive during E3 2006.

Revolution Report will have more information on Ubisoft’s new Revolution title as it becomes available.

Update: According to GamesAreFun.com, both Ubisoft Montreal and Paris are apparently in development of first-person shooters for Nintendo's next console. Revolution Report is working to get word directly from Ubisoft in regards to these game announcements and will make notice if further developments come forth.

اللعبة ستايلها مشابه للعبة DOOM
يبدو إنه الريفلوشن سيصبح ملك ألعاب التصويب في الجيل الجديد
إحتمال نشوف توافد كبير من شركات تصميم ألعاب الـ FPS يمكن فالف :D

Emirates
14-11-2005, 09:26 PM
يا سلاااام

والله خبر يبشر بالخير خصوصا الكنترول الخاص بالريفو محطم في المنظور الاول

ونتمنى المزيد والمزيد من الدعم

:biggthump

hussien-11
14-11-2005, 09:28 PM
و الله الخبر ممتاز فعلا ، أتوقع انه ننتندو ترغب بتغيير الفكرة السائدة عن أجهزتها و انها للأطفال ، لهيك اللعبة بتكون بستايل دووم ، و الله أعلم ..
شكرا DC :)

smigle
15-11-2005, 07:32 AM
بداية في غاية الروعه لجهاز مبشر بالخير.

أنا كنت متوقع ان الجهاز راح ياخذ فتره لحد ما تقتنع فيه شركات الطرف الثالث، لكن والحمد لله، وخاصةً شركة يوبي سوفت اللي كنت متوق منها دعم أكبر لمايكروسوفت.

وأن شاء الله نشوف العجب في E3 2006

Snake Fang
15-11-2005, 12:12 PM
ننتظر المزيد عنها ^_^
شكرآ DC ^^

THE_MATRIX
15-11-2005, 03:28 PM
منتظرين كونامي و كابكوم و نامكو و و و و :D ..
ان شاء الله تكون اللعبة متميزة و مرعبة :) ..

وبالفعل ننتظر E3 2006 ان شاء الله نشوف الشركات تتزاحف على الرفلوشن ^^..

لكن ما اعتقد انها تهزم الـ XBOX 360 من ناحية العاب التصويب :) ..
لكن ان شاء الله تتغلب على جميع الاجهزة في البلات فورم و الأدفنجر :) ..

(falco)
15-11-2005, 06:22 PM
مااحب التوصيب لكن التحكم بيخلني احبها غصبا عني بتكون روعة
شكرا دي سي

Valkyrie
16-11-2005, 12:22 PM
انا مثلك فالكو ما أداني التصويب ولا أحبه

شكرا دي سي على الخبر

Valkyrie
16-11-2005, 12:25 PM
انا مثلك فالكو ما أداني التصويب ولا أحبه

شكرا دي سي على الخبر