المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الشبكة اكوونت لفل 45 في كال اون لاين للبيع

الانيـق.
14-06-2006, 02:24 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
إخواني الاعزاء انا احد مدمنين لعبه كال اون لاين ولعبت اللعبه لمده طويله حول سنه :أفكر:
لكن صراحة في الفترة الاخيره صرت اعاني من لاق زائد جداً في جميع الالعاب خاصة كال :02:
قررت اني ابيع اكوونتي العزيز ahmad3
الاكوونت فيه شخصيتين
ahmad3 فارس لفل 45 معاه بار وشوي او بارين :33:
moon14 ارشر لفل 22

ahmad3 للبيع و moon14 هديه فوق البيعة :09:
طبعا نقاطه تمام ومعاه 5 نقاط سكيل
والاكوونت مو عضويه ذهبيه يعني تقدر تاخذ الاكوونت وتخليه عضويه ذهبيه يصير بايميلك واسمك وكل شيء :biggthump

للجادين فقط مراسلتي على الايميل او الماسنجر والاتفاق على السعر وعلى طريقة الدفع

no noob no scammer
والسلام عليكم

A_Tiger101us
14-06-2006, 03:34 PM
omg
بجد يا انيق
يعد كل الايام دى تبيع نفسك
طيب ادينى الاكونت ببلاش ^^ ففى الاخر و الاول ان الاكونت يبقى فى يد القريب احسن من البعيد .. بحيث ان لو دخلت نت الكهربا يوما ما ترجع للعبه و اكونتك بيكون جاهز و مستعد لك .. نا لو اخدته هخلى حد من صحابى يدخل بشخصيتى الاساسيه اللى هى لفل 35 و اعملهم بارتى و الفل بالانيق و اساعد شخصيتى الاساسيه فى التلفيل و فى الاخر الاكونت بيظل موجود متى اردت العوده و بكل تاكيد لن اقوم بتفعيله اى انه سيظل اكونت عادى و ليس جولدن يعنى متى اردت تفعيله تفعله .. انا اقتراحى يعنى انى اخده اساعد بيه شخصيتى الاساسيه فى التلفيل فى الدنجن او شى و على مصاريف علاجه و ادواته كمان و اكسسواراته بحيث انك يوم ترجع تشوف ادواتك وين حطيتها و تردها لنفسك و تجلدن الاكونت و فى نفس الوقت تكون أديت ليا خدمه عمرى ما هنسهالك لانى مش لاقى حد يساعدنى فى التلفيل او يساعدنى عموما فى اللعبه .. نصير مطنش و هوتمان مبيدخلش و رنجو مطنش و فهد سابها و قناص مختفى و سهوم راح واو و كلاود كذلك .. مالى احد فى الدنيا :S ..
لول مجرد اقتراح و فى حالة جالك اى عروض شراء بسحب اقتراحى
و نصيحتى لك لا تبيع الاكونت قبل ما تاخد الفلوس او المقابل اولا .. لا تغلط مثل غلطتى مع اللى ربنا يسامحه و الله يرحمه لو كان فعلا ميت .. عمر الزعابى :@

A_Tiger101us
14-06-2006, 03:34 PM
omg
بجد يا انيق
طيب ادينى الاكونت ببلاش ^^ ففى الاخر و الاول ان الاكونت يبقى فى يد القريب احسن من البعيد .. بحيث ان لو دخلت نت الكهربا يوما ما ترجع للعبه و اكونتك بيكون جاهز و مستعد لك .. نا لو اخدته هخلى حد من صحابى يدخل بشخصيتى الاساسيه اللى هى لفل 35 و اعملهم بارتى و الفل بالانيق و اساعد شخصيتى الاساسيه فى التلفيل و فى الاخر الاكونت بيظل موجود متى اردت العوده و بكل تاكيد لن اقوم بتفعيله اى انه سيظل اكونت عادى و ليس جولدن يعنى متى اردت تفعيله تفعله .. انا اقتراحى يعنى انى اخده اساعد بيه شخصيتى الاساسيه فى التلفيل فى الدنجن او شى و على مصاريف علاجه و ادواته كمان و اكسسواراته بحيث انك يوم ترجع تشوف ادواتك وين حطيتها و تردها لنفسك و تجلدن الاكونت و فى نفس الوقت تكون أديت ليا خدمه عمرى ما هنسهالك لانى مش لاقى حد يساعدنى فى التلفيل او يساعدنى عموما فى اللعبه .. نصير مطنش و هوتمان مبيدخلش و رنجو مطنش و فهد سابها و قناص مختفى و سهوم راح واو و كلاود كذلك .. مالى احد فى الدنيا :S ..
و نصيحتى لك لا تبيع الاكونت قبل ما تاخد الفلوس او المقابل اولا .. لا تغلط مثل غلطتى مع اللى ربنا يسامحه و الله يرحمه لو كان فعلا ميت .. عمر الزعابى :@

الانيـق.
15-06-2006, 09:39 PM
هلا تايقر
اعذرني انا قررت ابيع الاكونت ما اقدر اعطيك :/
واشكرك على المساعدة لكن انا خلاص ببيع الاكونت بإذن الله :أفكر:
اللي يبغى الاكوونت لايتردد في مراسلتي

F4bry
15-06-2006, 10:02 PM
الله يوفقك .. ^^
طيب اذا بعته .. وين بتلعب ..
انا اقولك شوف اذا احد بيبدله باكونت في واو ... بدل علطول ... ولا بيبدل في جايلد وارس .. بدل

MaGn.ae
15-06-2006, 10:36 PM
omg
بجد يا انيق

هههههههههههههههههههه

عمر الزعـــابي :bigeyes: :bigeyes:

أبشــرك هو لسى حية ويرزق كمان .. وبيكلمني كل يوم في الـ ام اس ان ..

عاوز تؤلوا حاجه .. انا تحت امرك يا سيدي :D

ولو عاوز اجيبلك مفوخوه ما عنديش مانع دانتـا تأمر يا tiger :biggthump

A_Tiger101us
16-06-2006, 06:11 PM
هههههههههههههههههههه

عمر الزعـــابي :bigeyes: :bigeyes:

أبشــرك هو لسى حية ويرزق كمان .. وبيكلمني كل يوم في الـ ام اس ان ..

عاوز تؤلوا حاجه .. انا تحت امرك يا سيدي :D

ولو عاوز اجيبلك مفوخوه ما عنديش مانع دانتـا تأمر يا tiger :biggthump

كنت عارف ان الحقير دا لم يمت
قوله يرسلى فلوس الاكونت اللى انا بعتهوله و الا لن اكف عن الدعاء عليه ما حييت !! الكلب السافل المنحط ياخد الاكونت و يماطل شهوور فى الدفع و فى الاخر يخلى واحد صاحبه يوهمنا انه مات رغم انى كنت متاكد انه ما مات ولا نيله .. لو سمحت هاتلى ايميله الجديد او اديه ايميلى و خليه يضيفنى ..
لو ما اخدت فلوسى و حقى اقسم بالله اخلى امى و هى رايحه تحج هالسنه ان شاء الله تدعى عليه !
---------

هلا تايقر
اعذرني انا قررت ابيع الاكونت ما اقدر اعطيك :/
واشكرك على المساعدة لكن انا خلاص ببيع الاكونت بإذن الله :أفكر:
اللي يبغى الاكوونت لايتردد في مراسلتي

ما بقولك تعطينى الاكونت .. اقصد خلينى العب فيه لحد ما تشوفله بيعه .. فقط ادخل عليه و اعمل بارتى مع شخصيتى اللى لفل 35 و الفل شوى و الميدسن و كل شى على و لو على الادوات خدها لحد ما تيجى تبيع الاكونت ..
..

MaGn.ae
16-06-2006, 09:33 PM
كنت عارف ان الحقير دا لم يمت
قوله يرسلى فلوس الاكونت اللى انا بعتهوله و الا لن اكف عن الدعاء عليه ما حييت !! الكلب السافل المنحط ياخد الاكونت و يماطل شهوور فى الدفع و فى الاخر يخلى واحد صاحبه يوهمنا انه مات رغم انى كنت متاكد انه ما مات ولا نيله .. لو سمحت هاتلى ايميله الجديد او اديه ايميلى و خليه يضيفنى ..
لو ما اخدت فلوسى و حقى اقسم بالله اخلى امى و هى رايحه تحج هالسنه ان شاء الله تدعى عليه !
---------

ما بقولك تعطينى الاكونت .. اقصد خلينى العب فيه لحد ما تشوفله بيعه .. فقط ادخل عليه و اعمل بارتى مع شخصيتى اللى لفل 35 و الفل شوى و الميدسن و كل شى على و لو على الادوات خدها لحد ما تيجى تبيع الاكونت ..
..

الله الله .. عاد مرة وحدة دعـــاء ..

يا اخوي مب زين تدعي بالشر على اخوك المسلم .. حتى لو كان نذل :D

خلاص ان شاء الله انا بــحاول قد ما اقدر اني ارجع المياه لمجــاريها :)

A_Tiger101us
16-06-2006, 10:09 PM
عارف ان الدعاء على مسلم اخر حرام لكنه اكل حقى
فى شهر 12 اللى فات بعته لفل 48 نايت فى اللعبه دى و كل فتره يقولى ببعتلك الفلوس و يماطل و ظلينا على هذا الحال حتى شهر 3 و هذه الفلوس كنت هشترك بيها فى ديسل اللى هو حلم حياتى من زمان .. بعدها بدات انفعل فارسلتله رساله مضمونها انى هدعى عليه طول عمره و بعدها بيومين بالضبط واحد صاحبه يوهمنا انه مات و انا كنت متاكد انه خلى صحبه بعمل كدا عشان يخلينى ابطل ادعى عليه لكنى لم و لن افعل .. هدعى عليه طالما حييت لحد ما يدينى حقى و فلوسى !
حاول معه و خليه يكلمنى احسنله و احسنلى ..

F4bry
16-06-2006, 11:11 PM
هذا موضوع بيع لفل 45 ... مو موضوع عمر الزعابي -__-

Sympathy
16-06-2006, 11:53 PM
يا تايقـر في شي اسمه " رقي بالطرح " أنا أدري انه مالي شغـل بالموضوع بس شنو "كلب؟" بدون على الأقل ما تقول حتى "عزكم الله" .. الله يهـديك بس .. و عـدل كلام Cloud Strife .. الريــّال فاتح الموضوع عشان يبيع أكاونته.

الانيـق.
17-06-2006, 04:48 AM
لاحول تايقر انت وراي وراي؟!!
ياخي سو موضوع بعيد عني وسب في عمر الزعابي الين تقول امين

في احد يبغى يشتري الاكوونت ؟!!
ترى ما بدعي عليه اذا سرقني xD
لاني ما راح اعطيه الايدي بدون عربون :/
بس لاتخاون بإذن الله ما راح اسرق احد :)
لاتترددون في مراسلتي

A_Tiger101us
17-06-2006, 05:01 AM
خلينى اوضح لك اللى عانيته
من سنة 99 و انا دايل اب .. وصلت سنة 2005 و اكتشفت وجود الديسل و مميزاته .. دخلت فى شبكة حجمها 2 ميجا مكونه من 12 شخص و الله يلعن هذه شبكه .. دخلت شبكه اخرى حجمها 512 و بها اربع اشخاص و كان العن من الاولى .. مواصفات الشبكتين : لا يمكن عمل داونلود الا ان قطعت النت عن البقيه .. مستحيل العب اونلاين الا نادرا .. التصفح ابطأ من الدايل اب .. لا يمكن فتح الماسنجر من بطء السرعه .. فقررت اجيب ديسل لوحدى و لكن برجع للنقطه دى بعدين ..
تعبت 4 شهور فى الاكونت .. معاناة دايل اب و شبكة بطيئه طول هذه الفتره
ففكرت انى ابيع الاكونت مقابل حوالى 90 دولار عشان ااقدر اركب ديسل اللى هو حلم حياتى من اكتر من سنتين و يبقى يتعوض ال 4 شهور مادام عندى ديسل ااقدر الفل بسرعه شخصيه جديده ..
عرضت اكونتى للبيع عشان اجيب الديسل و الملاك الطاهر " عمر " يطلب الاكونت على اساس انه بيشتريه
وافقت و وعدنى بانى استلم الفلوس فى خلال اسبوعين
كل كام اسبوع اكلمه بخصوص الفلوس و يتحججلى بحجج واهيه .. مره ما عرف يبعت الفلوس عشان هى بالدولار و حسابنا بالبنك جنيه مصرى فخلاص اتفقت معه على انه يحول الفلوس للجنيه المصرى و يبعتها .. قام قالى انه بيتكلف فلوس اكتر عشان يحول الفلوس للجنيه فقلت مافى مشكله
عطيته ارقام تلفونات ناس قرايبى فى الامارات على اساس انه يكلمهم و يعطيهم فلوسى و انا بتصرف و اخدها منهم و لكن لم يسمع احد منهم اى مكالمه منه
انتظرت من شهر 12 حتى شهر 3 و لكن لم احصل منه على حقى ..
بعدها راسلته على ايميله اللى كان عندى و بدات اتخانق معه و ادعى عليه و بعدها بيومين فقط يطلع واحد صاحبه يقول انه توفى فى حادثه و كلام فاضى ..
قلت مافى مشكله و قلت لصاحبه هذا مادمت تعرف عمر عز المعرفه و تعرف اهله خلاص خلى حد منهم يكلمنى .. عطانى ايميل واحد و اعتقد انه كان عمر بنفسه لكن بيستهبل و يقول انه اخوه .. اتفقت معه انه يعطينى فلوسى لانها دين على اخوه المزعوم انه متوفى !! .. و لم اره من يومها ..
بعدها بفتره بدات افكر اسرق و بدات افكاره قذره تطلع فى دماغى عشان اجيب فلوس الديسل اللى الملاك الطاهر اكل حقى فيها و طنشنى .. لدرجة انى بدات ابيع اشياء املكها مثل العجله بتاعتى و الهارد ال40 جيجا و حاجات تانيه عشان اجيب فلوس الديسل .. و الحمدلله اخيرا تمكنت من جمع المبلغ و دفعت فلوس الاشتراك من ثلاث اسابيع و منتظر يتركب ..
لكن ماذا عن مالى و حقى اللى ما اخدته من الملاك الطاهر !! بعد كل ما عانيته لا اخد حقى بكل بساطه
خلانى ابيع حاجات املكها عشان اعوض الفلوس اللى ما شفتها اصلا ..
لا و الف لا ..
اقسم بالله انى لن اكف عن الدعاء عليه لحد ما اخد فلوسى و حقى .. حسبى الله و نعم الوكيل ..
و اسف لو كنت خرجت عن اصل الموضوع لكن كان لازم اقول الكلام دا و كان لازم حد يقراه

A_Tiger101us
17-06-2006, 05:02 AM
لاحول تايقر انت وراي وراي؟!!
ياخي سو موضوع بعيد عني وسب في عمر الزعابي الين تقول امين

في احد يبغى يشتري الاكوونت ؟!!
ترى ما بدعي عليه اذا سرقني xD
لاني ما راح اعطيه الايدي بدون عربون :/
بس لاتخاون بإذن الله ما راح اسرق احد :)
لاتترددون في مراسلتي
اعذرنى انيقو .. المره الجايه بكلمهم رسايل خاصه ان شاء الله ..

عمود ارتكاز
17-06-2006, 05:47 AM
من جدك انت ، بالله في أحد بيشتري ، من زين اللعبة أصلا
انت لو تقولي اشتر اللعبة الفلانية أصلية أقولك معصي لو إنها بـ 50 ريال
تبيني أشتري يوزر !!

A_Tiger101us
17-06-2006, 06:38 PM
من جدك انت ، بالله في أحد بيشتري ، من زين اللعبة أصلا
انت لو تقولي اشتر اللعبة الفلانية أصلية أقولك معصي لو إنها بـ 50 ريال
تبيني أشتري يوزر !!
اخى مع احترامى لك لكن الانيق لم يوجه لك الكلام !! و لم يحدد اسمك لكى تقول هذا الكلام .. لا تريد شيئا من هذا الموضوع اذن لا تشارك فيه !!!!!!

Romance KiLLeR
18-06-2006, 06:35 AM
مشكله اللي ما عنده اسلوب يتعامل فيه مع الناس