المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : [X360] مطوروا Game Republic يجتمعون لتطوير مشروع الجهاز الحصري !

SNYMA
16-06-2006, 09:20 PM
من موقع IGN ...

June 13, 2006 - It's been known for some time now that Game Republic, the developer of Genji, is hard at work on a second Xbox 360 title, this one promising more international appeal than its first game for the system, the disappointing Every Party. Today, company president Yoshiki Okamoto provided an update on the project via his blog.

In an entry flagged as 6/13, Okamoto stated that his company had a meeting earlier in the day to discuss this "Xbox 360 (http://xbox360.ign.com/articles/712/712542p1.html#) Project." The team fine tuned the game's maps and had discussions about the movement of the stage bosses. Okamoto believes that his team has worked extremely hard, and has produced a game whose visuals can rival the best works from other companies. He expects to be able to have a playable build ready in the near future.

Sadly, Okamoto left the game's title and genre a mystery. At least we know it has maps, bosses and good visuals

الفريق هذا من بعد مهزلة Genji 2 مو متوقع منه شي كبير :28:
لكن الفقرة الأخيرة ممكن تغير نظرتنا عن المشروع الجديد
للتذكير فقط المشروع حصري و من نشر Microsoft :)

xnnx
16-06-2006, 09:51 PM
من جد طلعت فضيحة Genji 2 لعبة بطيئة + جرافيكس ضعيف = فاشلة
بس انشالة يبيضون الوجة مع ال360 مع اني ما اعتقد

باب الالعاب
16-06-2006, 10:30 PM
انشاء الله نشوف جرافيكس قوي لان ال 360 قوي من ناحية الجرافيكس

zanykhalid
17-06-2006, 02:32 PM
انا اقلكم من الحين العبه بتكون رعب مثل ريسدنت ايفل او احسن لاني قريت عن okamotoفي مجلة اكس بوكس world وهوه قايل يعمل على لعبة رعب وبيدهش الناس في العبه

SNYMA
17-06-2006, 02:57 PM
انا اقلكم من الحين العبه بتكون رعب مثل ريسدنت ايفل او احسن لاني قريت عن okamotoفي مجلة اكس بوكس world وهوه قايل يعمل على لعبة رعب وبيدهش الناس في العبه
أوكاموتو على فكرة ما أفصح عن نوع اللعبة أو إسمها و هذا مكتوب بالإقتباس اللي أنا وضعته في بداية الموضوع.

Emirates
17-06-2006, 04:04 PM
اتوقع ايضا تكون رعب هههههههه عندي احسااااس من اوكاموتووو

واتوقع يكون مشروع كبير

تسلم اخوي سامي

HAMAD 11
17-06-2006, 05:14 PM
الفريق هذا من بعد مهزلة Genji 2 مو متوقع منه شي كبير :28:

الحين هي اللعبة نزلت ؟ :09:
على اي اساس بنيت كلامك :)

واتوقع تكون لعبة رعب مثل ما قالوا الاخوة ^^
مشكور اخوي سامي

SNYMA
17-06-2006, 06:10 PM
الحين هي اللعبة نزلت ؟ :09:
على اي اساس بنيت كلامك :)

أظن إنك توافقني إنه أسوأ لعبة تم عرضها في مؤتمر سوني هي Genji 2
حتى إنه كثير من المنتديات الأجنبية يسخرون من اللعبة بشكل كبير :)

Winter_wolf
17-06-2006, 06:23 PM
حتى إنه كثير من المنتديات الأجنبية يسخرون من اللعبة بشكل كبير :)
ATTACK ITS WEAK POI...etc LOL =D

ننتظر ونشوف ان شاء الله ماتكون Genji2..اقصد ان شاء الله ماتكون FLOP :D