المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : Prince of Persia Warrior Within

marble
16-08-2006, 11:56 PM
بسم الله الرحمن الرحيم.
دلوقتي يا جماعة زي ما الكل عارف ان اللعبة دي ليها نهايتين صح ؟
طيب انا دلوقتي خلصت اللعبة على النهاية اللي فيها الأمير يقتل (Empress of time) و يجي العملاق الأسود (Dahaka) و ياخدها و ياخد حاجة زي المادلية من على صدر الأمير و بعدين يجي فيلم النهاية و يكون الأمير لوحده على مركب سؤالي دلوقتي ازاي اجيب النهاية الثانية اللي في اللعبة علشان .
ملاحظة :في افتتاحية الجزء الثالث بنشوف الأمير مع Empress of time اللي اسمها Kailina
فبالتأكيد النهاية الثانية في الجزء الثاني مرتبطة بها علشان كده ياريت حد يعرفني اجيب النهاية الثانية منين .
و بالمناسبة انا في رأي الشخصي ان الجزء الثاني افضل من الثالث بمراحل لحاجة الوحيدة اللي عجبتني في الجزء الثالث هي تحول الأمير لنصفه المظلم .

HDR
17-08-2006, 01:38 AM
أنا ختمت اللعبة مرتين ... مرة الاولى على PS2 ... وكانت النهاية الثانية التي تريدها ....و لكن بعدها لعبت على البي سي للأستمتاع بالجرافيكس فقط لاأكثر ... وكانت النهاية الاولى مثلك تماما ... المهم ... الفرق الذي أذكره أنني عندما لعبت أولا على PS2 أخذت مستوى الصعوبة Normal ... أما عندما لعبتها على البي سي أخذت مستوى الصعوبة Easy ... والله أعلم وبالتوفيق ...

hisoka_san
17-08-2006, 06:45 PM
لازم تجمع تطويرات الـHealth كلها عشان تقدر تلاقي سيف الماء وتحارك الداهاكا...

dr.game
18-08-2006, 01:39 PM
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

تحتاج لجمع كل تطويرات الحياة وعددها 8 تقريباً اذا لم أكن
مخطأ... استخدم أي حل للعبة من أجل معرفة مكان كل تطوير
وبعد حصولك على كل تطويرات سترى النهاية الثانية...

بالتوفيق:)

marble
20-08-2006, 09:00 AM
ياجماعة شاكرين مهللين:kiss: :bigok: بس ياريت حد يدلني على الحل الكامل للعبة علشان كل الحلول اللي لقيتها كانت بتنتهي لما الأمير بيحارب Empress of time في اول مرة فياريت حد يؤلي اجيبه منين " حتى لو كان انجليزي "

HDR
20-08-2006, 02:01 PM
زر الموقع ...
www.gamefaqs.com (http://www.gamefaqs.com)
لديهم أكثر من حلول ....وبالتوفيق...