المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : المغامرة و الحركة God of War III. في معرض gdc?

ليون كندي99
02-03-2007, 03:28 PM
في مقابله اجريت مع مصمم العبه قال ان الجزء ثالث لااريد الستعجال به سوف يدرس امكانية
الجهاز لكي يعطيه افضل المكانيات في الجهاز كل من اشتراء الجزء ثاني سوفه يتحمس لشراء
الجز الثالث توقعات ان نرها في العرض
We’ve known that for quite some time that God of War (http://www.psu.com/node/8359#) III, the third instalment of the critically acclaimed God of War series will be making its way onto PlayStation 3, but it seems Sony Santa Monica has been advised by the Gods themselves not to rush Kratos to War for his PlayStation 3 debut.

In a recent interview with GameDaily, Corey Barlog (GoW II's director) explained:

"All the people who bought the first game were PS2 owners, so we wanted to stay with that especially because... I want to make the PS3 version of this game, absolutely, but I don't want to make it quickly. I don't want to quickly rush it out the door and be like, 'Oh my gosh, we need to get this out!' because we probably would have pushed ourselves to make it around the launch window and I think we would have sacrificed something by trying to take what we had and shoving it in there as quickly as possible."

We will have to wait and see what the mighty Kratos has in store for the PS3 and its owners. Could we see a sneak peak of God of War III at GDC? Start praying to Athena now, and keep your browsers firmly pointed to PSU for further updates on God of War III.
المصدرhttp://www.psu.com/node/8359:footinmouth:

MuDDooR
02-03-2007, 03:56 PM
اللعبة GOW الصراحه من الألعاب الي تخليك اتحس بقيمة ps2 صح...ولا أنا غلطان ^^"
ومشكور اخوي على جهدك الطيب ^^
ســــــــــــــــــــــــــــلام

Hydrogen
02-03-2007, 04:12 PM
مشكور عالخبر
ولكن عندي سؤال هل حتكون عالps2 او ps3 ؟

hamad_007
02-03-2007, 05:03 PM
اللعبة توها نازلة على البلاي ستيشن2
الحين بعرضون الجزء الثالث بهالسرعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و المصدر مصدر اشاعات كالعادة

ولكن عندي سؤال هل حتكون عالps2 او ps3 ؟

على الPS3 .

EQUILIBRIUM
02-03-2007, 05:38 PM
ما اعتقد ابدا ..
بس اكيد اللعبة ستصدر في نهايات 2008 او بدايات 2009 (مجرد توقعات)..شكرا اخي الكريم^^

joker_zambrotta
02-03-2007, 10:33 PM
نحن الان في2007 واللعبه مانزلت واعتقد اذا تم مشروع الجزء الثالث فلن يرى النور الى2010

v.a.n.n
02-03-2007, 10:38 PM
أستعجال من الشركة ،،، الأول ينتظرون
الجزء الثاني ،، و يشوفون تأثيره
و أعتقد الجزء الثالث يصدر بعد سنتين
على أقل تقدير

The Ace Overlord
03-03-2007, 02:45 AM
اذا كان كلامهم صحيح ... بنشوف حرب قويه بين اقوى العاب البي اس بشكل عام
god of war - metal gear - final fantasy - gran turismo - GTA
وغيرها الكثير
يعني البلاي ستيشن 3 راح يرتفع مستواه بشكل كبير امام منافسيه بعد صدور تلك الالعاب
و هههههه .... يمكن ترجع التعصبات

Ninja.Gaiden
03-03-2007, 11:50 AM
>>>>اكيد بعد مدة طويلة...اتوقع 2010...

HUMAED
03-03-2007, 03:41 PM
GOD OF WAR : 2005
GOD F WAR II: 2007
الجزء الثالث أتوقع يصدر في 2009 ..
---
على فكرة ..المطورين وعدوا بالجزء الثالث اذا نجح الجزء الثاني ..
يعني موب اكيد يكون فيه جزء ثالث..+ المصدر مصدر اشاعات ..