المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : Gates Hints At New Xbox Control System

الـسـنـافـي
07-06-2007, 12:22 PM
As detailed by technology website All Things Digital (http://d5.allthingsd.com/20070530/d5-gates-jobs-interview/), Gates was taking part in a live conversation with Apple founder Steve Jobs, when Gates began to discuss the use of 3D online interfaces and the increasing role of the PC as a home media and communications center.

He ended his comments by saying, "And as we get natural input, that will cause a change... Software is doing vision and so, you know, imagine a game machine where you're just going to pick up the bat and swing it or the tennis racket and swing it."
As the similarities behind his concept and that of the Wii were pointed out, Gates responded: "No, that's not it. You can't pick up your tennis racket. And swing it."
"You can't sit there with your friends and do those natural things. That's a 3D positional device. This is video recognition," he added.

لا تعليق .....

my Anime
07-06-2007, 12:43 PM
وش اللي لا تعليق ترجم الخبر ولا لا تحط مواضيع ترى المنتدى منتدى عربي

mk88
07-06-2007, 12:54 PM
بيل غيتس يقول انه رح يصدر جهاز توصله با pc وتلعب فيه مثل النيتندو wii يعني جهاز يحس على حركة ايدك
هيك فهمت من الموضوع اللغة الانكليزية عندي ضعيفة شوي
وشكرا

ramizak
12-06-2007, 12:11 AM
الترجمة

"

حسب تفصيل موقع التكنولوجيا المختص all technology وإثناء حوار حي بوجود بيل غايتس ومؤسس apple ستيف جوب، بدا غايتس يناقش استخدامات "وسائل التواصل الحية ثلاثية الابعاد" ودور الحاسب المتزايد كمركز اتصالات ووسائل متعددة في المنزل (والترجمة ممكن تختلف هنا حسب المعنى).

وقد ختم حديثه قائل
"وعندما نصل الى وسائل ادخال ردات فعل طبيعية يأتي الفرق.... البرنامج يكون الرؤية، تعلموا ما أقول، تخيلوا ان تمسك بامضرب التنس وتلوح به"

وعندما قيل له اليس هذا ما فعلته ال wii قال لا، ال wii لا تمكنك من اخذ مضرب التنس والتلويح به، ال wii تعطيك نظام مسح للتعرف على نقطة في عالم ثلاثي الابعاد، انا اتكلم عن "نظام التقاط فيديو مرئي" اي جهاز يستشعر الاجسام (الاضافة الاخيرة تفسير من عندي)

والمعنى ببطن غايتس

xbox empire
12-06-2007, 04:43 PM
هذا شو يخصه بالاكس بوكس