المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حكاية الربع جنية

agent1001
08-12-2007, 01:16 AM
:oيحكى أن رجل رأى ربع جنيها مصرى .... إيه ده:wow: هو انا هاقول الحكاية بالفصحة ولا ايه

اسمع يا عم :Dمره واحد لقى ربع جنيه فا قعد يفكر اعمل بيه ايه اعمل بيه ايه اشرب بيه عصير:ponder: ولا اركب بيه اتوبيس
لو ركبت اتوبيس يبقى قدامى حل من الاتنين يا اقف يا اقعد لو وقفت مافيش مشكله اما لو قعدت يبقى قدامى حل من الاتنين يا تقعد جنبى وحده ست حلو يا تقعد جنبى واحده وحشه لو قعدت جنبى واحده وحشه مافيش مشكله اما لو قعدت جنبى واحدهيبقى قدامى حل من الاتنين ممكن اعاكسها او ما اعاكسهاش لو ما عكستهاش يبقى مافيش مشكلة لكن لو عاكستها يبقى قدامى حل من الاتنين يا اتجوزها يا ماتجوزهاش لو ما اتجوزتهاش يبقى مافيش مشكله لكن لو اتجوزتها يبقى قدامى حل من الاتنين يا اخلف ولد يا اخلف بنت لو خلفت بنت مافيش مشكلهلكن لو خلفت ولد يبقى فى حل من الاتنين يا يبقى ولد كويس ويكبر ويكون من المتفوقين يا اما يكون ولد فاشل ويطلع عاق ليا لو طلع ولد كويس مافيش مشكله لكن لو طلع عاق ليا ممكن اختلف معاه فا يموتنى ...... ايه يموتنى لا يا عم انا اروح اشرب عصير احسن:01::D:01:
انتهت
لو ما عجبتكمش مافيش مشكله لو عجبيتكم يبقى قدامكوا حل من الاتنين يا..... يا......:biggthump

White Whale
08-12-2007, 07:07 PM
هههههههههههههههههههههه

حكاية طريفه وحلوه :D

شكرا يا اخي agent1001 على القصة

ابنة الحرية
20-01-2008, 06:40 PM
ههههههههههههههههههه.
حلوه القصه دى جداا.
انا لو مكن الراجل ده احط الربع جنيه فى البنك:dunno:
ابنة الحريه.