المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : Arab , Trollbane , Alliance

Skippy
04-04-2008, 09:17 AM
Hello Guys J
There is like 5 or 6 Arab at Trollbane Realm ( Allaince Side )
We are starting a new ARAB Guild ( I think we going for PvE )
Since we don’t have many arabs at Trollbane , it would be cool if some of u guys transfer Here J
If u have any questions , feel free to ask me

moonglade
04-04-2008, 12:36 PM
السلام عليكم

يعطيكم العافيه بس انتو سيرفر pvp ؟

Skippy
04-04-2008, 06:35 PM
Yea!
PvP Realm J
And in case you are wondering the PvE progress here, there is like 10-15 guilds who cleared BT.
We planning to do a PvE Guild J to go Karazhan and etc.

moonglade
05-04-2008, 12:16 AM
yah nice but i cant com i am in pve realm :(

but i can lvl
good luck in guild

بو محمد الحربي
05-04-2008, 03:33 AM
i play at shattered hand realm , same battlegroup ( ally ) , we got lot of arabs at the realm and thats why i wanna quit , my advice dont search for arabian members

Deadhero
05-04-2008, 09:01 AM
i play at shattered hand realm , same battlegroup ( ally ) , we got lot of arabs at the realm and thats why i wanna quit , my advice dont search for arabian members

والله انك صادق العرب ما يجي من وراهم غير المشاكل انا في سيرفر kul tiras والعرب هناك انواع الدلاخه وحراميه وسبام واخلاقهم سياحيه مع الناس انا اذا عرفت واحد عربي ابتعد عنه قدر المستطاع

Deadhero
05-04-2008, 09:07 AM

والله انك صادق العرب ما يجي من وراهم غير المشاكل انا في سيرفر kul tiras والعرب هناك انواع الدلاخه وحراميه وسبام واخلاقهم سياحيه مع الناس انا اذا عرفت واحد عربي ابتعد عنه قدر المستطاع

Deadhero
05-04-2008, 09:08 AM

Deadhero
05-04-2008, 09:13 AM
كمبيوتري كا نعلق وطلع كل هذي الردود :S

playstataion
13-04-2008, 03:50 AM
والله العظيم فهمنا عليك وصلت الفكرة خلاص :D:D

جالب الحظ
16-04-2008, 04:30 AM
والله شوف مو كل اصابعك زي بعض
انا مخواي شباب من الكويت والله رجال
افضل من الاجانب بمية مرة كمان انت كاتب الرد اكثر من ثلاث مرات على فكرة

oOalex10Oo
16-04-2008, 05:09 AM
بالنسبة للعرب انا الاينس في Grim Batol والله بالعكس اعرف عرب كثير عيال حلال
بيني وبينك اصابعك ماهي سوا يعني اشوف الأجانب في منهم ياخي لسانهم وصخ وتكرههم
وفي منهم الزين .. نفس الشي العرب