المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بليز طلب إستشارة من أحلى خبراء

rouaa2007
21-08-2008, 12:31 AM
السلام عليكم يا جماعة انا بنت وعاوزة نظام رياضة واكل ينفع اعمله فى البيت علشان النحافة وزنى 45 وطولى 165 و عندى 25 سنه :33:كنت بلعب رياضة فى جيم بس للاسف بطلت لان الجيم بتاع الفتيات قفل وانا بإنتظار مساعدكم

kaim
21-08-2008, 12:38 AM
بالعكس انتي نحيفة مرة من وزنك وطولك

rouaa2007
21-08-2008, 12:44 AM
بالعكس انتي نحيفة مرة من وزنك وطولك
شكرا على الرد بس انا عاوزة اتخلص من النحافة مش انحف بزيادة بس وكنت فى الجيم بحاول ازود وزنى وبس

cono
21-08-2008, 04:22 PM
لازم تقسمي اكلك لست وجبات باليوم يعني وجبه كل ثلاث ساعات مثلا... يفضل انه الاكل يكون غني بالبروتين وخالي من الدهون مثل الستيك, دجاج, خضروات, جبنه, و كتري من الحليب قليل الدسم..نظمي جدول غذائك على هالاساس...+ تمارين الحديد ممكن تساعد+ و ممكن تشتري مكمل غذائي يساعد على زيادة الوزن

rouaa2007
21-08-2008, 08:54 PM
لازم تقسمي اكلك لست وجبات باليوم يعني وجبه كل ثلاث ساعات مثلا... يفضل انه الاكل يكون غني بالبروتين وخالي من الدهون مثل الستيك, دجاج, خضروات, جبنه, و كتري من الحليب قليل الدسم..نظمي جدول غذائك على هالاساس...+ تمارين الحديد ممكن تساعد+ و ممكن تشتري مكمل غذائي يساعد على زيادة الوزن

شكرا على ردك وكلك ذوق بس انا كنت عاوزة تمارين اقدر امارسها فى البيت و يا ريت الاقى مع اى حد افاده وشكرا

rouaa2007
21-08-2008, 09:01 PM

شكرا على اهتمامك وردك وكلك ذوق بس انا حابة اعرف تمارين ينفع اعملها فى البيت والف شكر