المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بروتين موضيعي في العضلة؟؟؟؟؟؟؟؟؟

juc
31-08-2008, 06:23 PM
السلام عليكم
اخواني انا عندي مشكلة .... كل جسمي تمام الحمد لله لكن عضلة الباي عندي صغيرة
فقال لي المدرب انو يريد ياعطيني بروتين موضيعي في العضلة(بروتين و ليس هرمون )
ما صحة هذا الكلام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Sultan Sam
31-08-2008, 07:55 PM
هلا اخوي

وشلون يعني بروتين موضعي ؟ ممكن توضح وش قالك المدرب تماماً

يعني انا اعرف ان البروتين المعتاد عليه اللي تاخذه قبل التمارين وبعد احيانا

بس ممكن تكون ابره , بس ياريت تسأل وش هي بالظبط عشان نفيدك فيها اخوي

تحيآآآآتي

faredrocky
31-08-2008, 10:49 PM
حسب معلوماتى ده بروتين بيتاخد بأبره فى العضله و بيكبر حجم العضله اللى بيتاخد فيها عندك مثلا جون سينا واخد موضعى فى دراعه لان دراعه اكبر من جسمه يعنى مش متناسق مع جسمه بس ده كل اللى انا اعرفه

faredrocky
31-08-2008, 10:50 PM
حسب معلوماتى ده بروتين بيتاخد بأبره فى العضله و بيكبر حجم العضله اللى بيتاخد فيها عندك مثلا جون سينا واخد موضعى فى دراعه لان دراعه اكبر من جسمه يعنى مش متناسق مع جسمه بس ده كل اللى انا اعرفه

faredrocky
31-08-2008, 10:52 PM

Krato0oS
02-09-2008, 06:02 PM
انا الي اعرفه انه هرمونات :) مافي شي اسمه بروتين موضعي اتذكر قبل سنه تقريبا واحد من اصدقائي المدرب قاله نفس الكلام وقاله انه بروتين صافي ويروح للعضله على طول .. بعد فتره اكتشف ان هرمونات لما راح وعاتب المدرب المدرب رد عليه وقاله اهوا طبعا مافي شي يخلو من هرمونات يعني فيه شوي هرمونات لوووول شوفو النصب

faredrocky
02-09-2008, 07:57 PM
بجد ربنا ينتقم من المدرب ده بس انا بقوول برده يسأل عن المحتوى يعنى يجيب الاسم و نشوف المحتويات من موقع بدى بلدنج عشان نطمن

superman1991n
04-09-2008, 08:14 AM
ايه يا جماعة الكلام الغريب ده مفيش حاجة اسمها بروتين فى العضل

juc
06-09-2008, 09:03 PM
و الله يا اخوان هو قال ابر و اكدلي انو مش هرمون
بس لو كان هرمون؟؟؟؟؟
هل الهرمون مضر ارجو الاجابة يا اخوان؟؟؟؟

faredrocky
07-09-2008, 04:52 AM
هل الهرمون مضر ارجو الاجابة يا اخوان؟؟؟؟
مفيش حد خد هرمون ولا هياخد هرمون الا و هينضر سواء بعد اخد الهرمون مباشره اعرف ناس بتتعب من اول حقنه او بعد فتره طويله او قصيره
خدها كلمه منى الهرمون ده زى القمار بترمى فلوسك يا اما تكسب يا اما تخسر و طالما هو ليه اضرار اذن فهو حراااااااااااااااااااااااام شرعا انا مليش دعوه بقه مسموح بيعه فى المملكه ليه انا قلت لك و خلصت ضميرى غير ان الهرمون لو بطلت تلعب و لو لفتره قصيره جدا تلاقى جسمك رجع تانى بسرعه كبييييره جدا طبعا الكابتن بتاعك مش هيقولك الكلام ده عشان تشترى من عنده

faredrocky
07-09-2008, 04:53 AM
و ياريت تسألى الكابتن بتاعك اسم الحقنه دى ايه بالضبط و مكوناتها هو مش عايز يقول ولا ايه