المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لا يفوتكم ادخلوا كلكم وشوفوا جواد العلي

ابو صلوح
02-01-2002, 05:30 PM
لا يفوتكم شكل جواد العلي

02ماجد20
02-01-2002, 05:39 PM
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه

تبي الصراحه شكله بنت مرررررررره

لا وأملط بعد هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه

لاشنب ولاهم :(

بس الورده مركبه اللي في أذنه

يووووه

نسيت أن الصوره كلها مركبه تركيب ( جهنمي)

هاهاهاهاههاهاهاهاههاهاهاهاهاها:D :D :) :p;) ;)

02ماجد20
02-01-2002, 05:43 PM
من اللي يحب هالمغني الفاشل الفاشل الفاشل بمعنى الكلمه

وأغانيه زي وجهه حقه بنات :p ومدلع زي ماكتب في الصوره

بس الشرهه ميهب عليه

الشرهه على اللي حطه فنان

:غضب: :غضب: :غضب: :غضب: :D :D ;)

CTMELODY
02-01-2002, 05:49 PM
أنتوا شكلكم مطاوعة لعلمكم هذا اللي اسمه جواد ومو عاجبكم ترى أكبر نسبة مبيعات في الكويت و الامارات تسجلت باسمه .. وش عرفكم في الفن .. خبلان صحيح ..

02ماجد20
02-01-2002, 05:55 PM
يالعنه اللعنه على الخكري
يموت من قرصه النمله

بالله تسمي هذا فنان
أغانيه أسوأ أغاني سمعتها في حياتي

قسماً بالله أن أغاني السودانيين في قناه السودان :p أحسن من أغانيه
اللي يحطون خلفيه خضرا دايم

كلمات أغانيه زي وجهه والحانه بعد زي وجه الي حطه فنان

الفتى الشرقي
02-01-2002, 06:08 PM
انتوا ياليي جالسين تعيبون على جواد..والله حرام عليكم

أبغي أعرف ..هو شو ناقصه؟؟؟؟

صح أنه صوته يميل لصوت النساء ولكن حركاته مو جذي واللي يبغي دليل يشوف لقاءاته..صراحه حركاته أبدا مافيها شي..

ثانيا انتو اللي يالسين تعيبون عليه..يعني بس حكمتوا عليه لأنه مطرب؟؟؟

شو دراكم ..يمكن هو يكون عند الله أفضل منكم مو ب بمره وحده بمليون مره.

.وثاني شي هذا يكفيه انه مهندس كهربائي أعتقد هذا الشرف يكفيه,,,

وثاني شي لا تنسون انه راشد الماجد أعرب عن خوفه من انه جواد يغطي عليه...

ملاحظه:انا مو من جمهور جواد..بس انا لأني شفت انه مظلوم وكثيرين يتكلمون عليه بدون ما يعرفون شي عنه فدافعت عنه...وبصراحه أغنياته حلوه والشباب طايحين عايها وانا شخصيا اعجبتني أغنيه أحبك وانا استاهل.

شكرتــــــــــــــــــــم

02ماجد20
02-01-2002, 06:29 PM
ياشيخ تعال صفقني أنت أن كانك تستوعب كلمات الاغاني

أنت تحب أغانيه لأنها أغاني سريعه

بس أساس الاغنيه الكلمات

وأنت صراحه ماتعرف في الكلمات شي

;)

الفتى الشرقي
02-01-2002, 06:47 PM
انت تقول لي انه كلماته موب أوكي....

انت تدري انه جواد العلي أخذ جائزه أفضل كلمات أغنيه عن أغنيه انا استاهل في مهرجان عمان(في الأردن)

أعتقد الحين واضح منواللي يعرف ومنواللي ما يعرف في الكلمات شي

بعدين تعال قول لي ...شو فيها كلمات أغانيه....مو أحسن من كلمات فرقه ميامي اللي كل الناس طايحين عليهم والصراحه هو يتعامل مع شعرا أوكي من مثل:علي مساعد والسفار وغيرهم وغيرهم من الشعرا البارزين..

ثاني مره قبل ماتحكم على الناس باليي ماتعرفه...روح تأكد من اللي بتقوله

وبما انك انت تنتقد..هات البديل...

لأنه اللي ينتقد يجيب الدليل...هذا اللي صدق ناقد
..مو بس ناقد هدام..فالح ينقد وماعنه حل..

والمعذره إذا قسيت
وشكرتـــــــــــــــــــــم

02ماجد20
02-01-2002, 07:11 PM
تحملت أكون غلطان وأنا اللي معاي الحق

تحملت أكون اللي ظلم نفسه وهو ساكت

بس من قال أني أسمع فرقه ميامي ترا حتا هالاغاني ماأسمعها ولا أحبها

أنا ماأسمع الا أغاني سعوديه وأماراتيه بس

ولايكون زعلت من كلامي تراني بس أبي أحرك المنتدى شوي:p :D ;)

وأدور واحد أتناقش معه بس:p :D ;)

أنا آسف أن كنت زعلتك بشي أخوي

بس ملاحظه بسيطه : ياخي وش حببك بهالمغني :p :p

الفتى الشرقي
02-01-2002, 07:28 PM
السلام عليكم...

إلى الأخ ماجد أقول لك انه ما في داعي تعتذر لأنه لابد انه يكون الجدال في شوي من الجو الساخن....

ثاني شي..انت ما قلت شي يجرحني عشان تعتذر بس يمكن انت كنت قاسي بكلامك عن جواد....

أسمع بقول لك شي....
انا قلت لك انه انا مو من جمهور جواد....بس صراحه لأني شفت وايدين يرمسون عنه ويظلمونه بكلامهم...وخصوصا الصوره..بالرغم أنه ماعليه حركات مثل ماقلت....

بس أحب أذكرك بشي واحد....

إذا كنت طرف في الحوار فعليك ان تحترم وجهات النظر المخالفه لك...

بس أقول لك انت منو تسمع من المغنيين الإماراتيين..
انا عن نفسي أداني أسمع ميحد حمد ...وأداني أحلام..والأغاني اللي فيها ايقاع أماراتي..وأموت في عبد الله الرويشد....الخ ولا تنسون رباب اللي أعشق صوتها الجميل

وشكرتــــــــــــــــــــــــــــم

khaloodi007
02-01-2002, 07:34 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
صدقت وله دلوع وبس ذيك المره سمعت صوته بالرادي وهو يغني قلت لا حول ولا قوة الا بالله وش ذي المطربة الدلوعة هاهاهاهها:D

ابو صلوح
03-01-2002, 03:36 PM
والله ان الاخ ماجد صادق

الاغاني السودانيه احلى من اغانيه

بالله عليكم شوفوا الفرق بين هل اغاني الي تحت

الدلوعه جواد (http://songs.6arab.com/jawad..al-3eed.ram)

ابو صلوح
03-01-2002, 03:46 PM
الدلوعه جواد (http://5.6arab.com/jawad..a7ebbik.ram)

خالد عبدالرحمن (http://music.6arab.com/5aleed-3abdelra7man..wesh-tentether(7afla).ram)

محمد عبده (http://7.6arab.com/3abdo..shebeh-el-ree71.ram)

yara
03-01-2002, 03:47 PM
كتب العضو (02ماجد20)
يالعنه اللعنه على الخكري
يموت من قرصه النمله

بالله تسمي هذا فنان
أغانيه أسوأ أغاني سمعتها في حياتي

قسماً بالله أن أغاني السودانيين في قناه السودان :p أحسن من أغانيه
اللي يحطون خلفيه خضرا دايم

كلمات أغانيه زي وجهه والحانه بعد زي وجه الي حطه فنان

------------------------------------;) هههههههههههههههههههه ;)

addola
03-01-2002, 08:02 PM
شوي شوي على جواد العلي ترا الناس يقولون إني أشبهه بس أسمر شوي :)

ابو صلوح
10-01-2002, 04:00 PM
والله انك صادق ياانوس ;) ;)

acer2
10-01-2002, 05:24 PM
شوفوا جواد اصله فلسطيني

لاكن مو بنت

هذي الصوره من صجيه واللي سواها انسان حقير

وحاقد عليه وعلى نجاحاته

هنادي المنامه
10-01-2002, 05:36 PM
يا ناس الله يخليكم دعو الخلق للخالق وشكرا

اسومه
10-01-2002, 05:40 PM
اقول خلك ساكت جواد زين صوته وحط صوته بمخباتك يجيب الهم الغبي

Jet Li
10-01-2002, 06:15 PM
شكله طالع مخنث:غضب:

الشاب خالد
10-01-2002, 06:44 PM
إذا كان يعجبكم هذا الفنان فأنتوا وهو ماتعرفوا عن الفن شئ
هذا فن هذا
يالخكري دجاجة أمة
بس المشكله ما ورونا البقية السنتيانات والباقي

بس حلوة الصورة أنا بحفظها عندي للضروريات

هنادي المنامه
10-01-2002, 07:35 PM
ما فهمت هل تقصديني انا؟؟؟

BLACK TIGER
10-01-2002, 08:24 PM
أيش التخلف العقلي هذا:(
ماهو سعودي والا لا:غضب:

SPARDA
11-01-2002, 05:56 AM
كلكم فاشلين (مع احترامي لكم )
Why dont you lesen to( imenime) or (snoop dog) or (nelly) or (DR.dre)
ايش تبو باغاني الحب تراكم صغار وحتى انا ... والواحد مو ناقص هم

SECREM2002
11-01-2002, 11:34 AM
اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهها هااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههههههههههههههههههههه ههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااه هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاها هاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهههههههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههاهاهاها هااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهااهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههه هههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااا اااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااهههه اهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاها هااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاه اهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههه هههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه هاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههه هههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاها اهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههههههههههاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهههههههههاهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها هاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههههههههههههههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههه هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهه اههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههههههههههههههههه ههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههاا ههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههاها هاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااه هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااهههه اهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاها هااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااهههه اهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاها هااهههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاااااا ااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاها هااهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااا اااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههه ههههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاااا ااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهههههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااها هاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااههههههههههههههاهاهاها هااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهااهههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها هااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاههاهااهاههااههاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهههههههههههههههههههههههههههاهاهاهاهااه هههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهااهههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااا اااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاها ههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهااهههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهههههاهاهاها هاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهههههههههههههههههههههاهاهاهاهااههههاهه هههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاا ه
والله إنه أكبر خكري شوفته في حياتي
صدوقنى أنه يلبس حفائظ alwys
أصله خنثه

alkhatri2002
11-01-2002, 11:55 AM
والله انكم ما خليتوا كلام ما قلتوه ما ادري شو قول
بس ما خبرتوه (اعتقد انه بيضحك لو شافها):D :D :D

المحبة
11-01-2002, 02:59 PM
لحضه ممكن اتقولوا اشكثر الاثام اللي خذاتوها وانتوا قاعدين تتكلمون عنه واحد يسبه ويقول انه مخنث
ياناس استغفروا ربكم

محارب قديم
11-01-2002, 03:49 PM
مقهوورين منه ..... الشباب........... عشانه حلوووو مرررره

يازينه...... زيناه

يالله لك الحمد.............

المشكله اسمه جواد

هاذا اللي قاهرني :p :p :p

المحبة
11-01-2002, 06:21 PM
شو قصدك انه اسمه جواد

السعودية
12-01-2002, 12:44 AM
بالله احد يسمع لجواد ذا نص فنان
ياخي اسمع لاابونوره لعبدالكريم عبدالقادر لفيروز
مو لجواد الله لايبلانا:D :D :D

abdula2001
12-01-2002, 01:19 AM
والله انك يابو صلوح مايجي من وراك الاالمصايب انت يالغبي ترضى ان احد يسوي لك هذي الصوره القذره انا داري انك راضي لأنك شين لكن ترضاها لاحد خواتك او انت ياشباب ترضون احد يتلفظ عليكم بها الألفاظ القبيحه ماتدرون ياشباب انكم لو يرى اي قاضي من القضاة يثبت عليكم ها الالفاظ انكم قد يحكم عليكم بالجلد وياشباب من اللي حادكم تتكلمون في عرضه لاهو اللي غلط عليكم ولاهو الذي سبكم ارجو له الهدايه من هذا الفسق الذي وقع فيه واحذرك ياأبو "الشرور "يابو صلوح الغبي ان اترك اعراض الناس فإنني اقول قد اعذر من انذر :غضب: :غضب: :غضب: :غضب: :غضب: :غضب: :

التحديات
12-01-2002, 01:07 PM
ههههههههههه يعني تحطون هالبنت مع المغنيين المتميزون الذين وصلوا لحد الشهرة أمثال محمد عبده وعبد المجيد وكاظم الساهر مطربي المفضل بصراحه وهو عندي افضل مغني بعد محمد عبده ;) ;) ;)

acer2
12-01-2002, 01:20 PM
يخسي كاظم الساهر

الحييييييين تقارن جواد الفلسطيني من ارض الجهاد

بكاظم العراقي اللي اهو واحد من مساعدين الطاغيه

حرام عليك

الحين انت ترضى لو كنت انت حاطينك بالصوره هذي

وكل الناس تتكلم عنك

لو انه جواد يدري

كان ممكن انه يرفع قضيه ويقفل الموقع كله

بسبب التشهير بعرضه وانشار كلام باطل وخطير

حرام عليكم والله حرام

التحديات
12-01-2002, 01:29 PM
يا خوي ادري انك كويتي وبتتعصب على كاظم وثانياً لا تحسبني عراقي انا سعودي للعلم وثانيا ان اود ان اسأل سؤال لماذا اهل الكويت يحملون اهل العراق أفعال الطاغيةالشنيعة ماذنبهم قد يكونون مجبورين ان ينقادوا لأمره وهم لايريدون .......... تحياتي

-][MâJêD][-
12-01-2002, 01:53 PM
ياشباب أفضل فنان سعودي هو

هو

هو

خالد عبد الرحمن ;) ;) ;) ;)

المحبة
12-01-2002, 04:38 PM
شو قصدك ان خالد عبد الرحمن افضل مغني سعودي

acer2
12-01-2002, 05:27 PM
كتب العضو (المحبة)
شو قصدك ان خالد عبد الرحمن افضل مغني سعودي

الموضوع مو عن احسن مغني

الموضوع انه ما يصير جذي

ما يصير يسوون بجواد جذي

اذا ما يحبونه خل يسكتون

احسن لنا واحسن للكل

المحبة
12-01-2002, 10:37 PM
ليش انت اتحب تسمع اغانيه ومب راضي عليه

أبو نور
13-01-2002, 11:36 AM
ويش هذي الهبالة سب سب سب
:":
وعلى فكرة هذا كاظم فنان هذا زبالة واحد عراقي حمار
وإذا جواد يشبه البنات فكاظم في آخر أغنيتين لاصق بالبنات ومايستحي على وجهه
وهذا وهو متزوج أجل لو أعزب ههههههههه
مالت على كاظم وعلى اللي يحب كاظم

التحديات
13-01-2002, 12:46 PM
لا تزعل يا ابو نور ادري انك زعلان على بنتك اللي تحبها جواد وأدري انك غيران من كاظم لأن جواد قصدي هالبنت لو يظل طول عمره ما يوصل ابدا لشهرة كاظم وأرجوك وثانيا شوف النفاق يقول لينا سب سب سب وبعدين يسب في كاظم يعني غيران و 100% وكما قال الشاعر :

أصبر على مضض الحسود فأن صبرك قاتله

فالنار تأكـــــل بـعـــــــــضــها أن لم تجد ما تأكله

:D :D :p :p

Smooth Criminal
13-01-2002, 01:55 PM
إنتوا إذا تبون تسبّون...سبوّا عبّود بالخير..لأنه جواد اللي يالسين تحشّون فيه ريّال أكثر عنّه...
عشان أنا في عمري ما شفت واحد أميع عن الزفت بالخير...وأنا ما أبا أوسّخ لساني عشان أسبّه..أنا أرقى من جذي...

sweet revenge
13-01-2002, 02:14 PM
ما تعتقدون ان السالفة زادت عن حدها.....
في وايد اعضاء تمادوا وايد في في ردهم.....
استحوا على ويجهكم..... والله ان هذا المنتدى صار مصخرة(عذراً بس رد بعض الاعضاء واااااااايد زفت).... مخكم وايد وسخ غسلوه... ولسانكم وايد طويل قصروه....
والي عنده راي غير هذا الراي يتفضل ويطرحه.....
السالفه كلها وجهة نظر.....

sweet revenge
13-01-2002, 02:20 PM
i forgot to say that i am disgusted