المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : متنوعة [ أشاعة : Gears of war 3 على الـ PS3 | خبر : معلومات جديدة عن Assassin's Creed 2 ]

الكونت محمد17
26-04-2009, 02:31 PM
السلام عليكم و رحمة الله

بسم الله الرحمن الرحيم

[ أشاعة : Gears of war 3 على الـ PS3 | خبر : معلومات جديدة عن Assassin's Creed 2 ]

الكثير من مواقع النت و من اهمها N4G الذي بدور وضع اكثر من سبب للشركة المنتجة لأصدار اللعبة القادمة على الـ PS3

اعتقد انها مجرد اشاعات

المقال (http://www.badassgamerblog.com/2009/04/gears-of-war-3-should-be-on-ps3.html)

المصدر (http://www.n4g.com/News-317883.aspx)

...
..
.

و الان الى المعلومات الجديدة عن اللعبة المنتظرة بقوة و هي Assasins creed 2

1. Ezio Auditore di Firenze, the new hero of this adventure, is very different from Altair. " Being Italian, we wanted to give him a big attraction for women. He's a seductor(...) he's also more warm and free than Altair, following his ambition for revenge instead of only obeying orders.

2. The first game was criticized for being to linear. That's why this one will have over a dozen new types of missions, with a lot more liberty and surprises. For example, you can decide to kill some witnesses if you feel they we're watching you too much during your assassination.

3. Desmond Miles is back again, but this time the modern areas of the game will be more exciting.

4. The new hero is a much better swimmer than Altair, he can even hide underwater or kill his victims after bringing them into the water canals.

5.You'll meet historic figures in this game, some victims other allies. da Vinci will be playing a very important role as your mentor and will create gadgets for you to use.

6. Having more than your secondary knife, you'll be able to defend yourself with your fists. You are a master of death, so you have to know every way to defend yourself

7. The clothes of Ezio are a mix of noble Italian families from the renaissance (he's a privileged man who's been betrayed by the head families of Italy) and feathers typical of assassins in that time. Unlike the first, you'll be able to blend in with more than just the priests.

8. Big jumps are back from the first, but with your new ability you'll be able to dive right into water.

9. One of Leonardo biggest contribution will be a flying machine helping you getting into normally unaccessible locations. You'll also need it in some of the missions.

10. The criticized ending of the first will not change the way they look at this one. I don't think a direct ending is the best choice because it leaves no place for imagination. One thing is for sure, we will eventually get an AC3.

اعتذر لاني لم اترجم المميزات :ee2: للاسف لم اجد وقت

المصدر (http://gameplanets.blogspot.com/2009/04/new-info-for-assassin-creed-2.html) / المصدر (http://www.n4g.com/News-317973.aspx)

شكرا

تحياتي : الكونت محمد17

Sparta Ghost
26-04-2009, 03:20 PM
اخوي اتمنى انك ما تنقل اي شئ من N4G .

و ترجم غلط اخوي .

اشاعه جيرز اوف ورر ما قالوا
[ أشاعة : Gears of war 3 على الـ PS3 |

قالوا

Why Gears of War 3 should be on the PS3

الترجمه لها ليش جيرز اوف ورر المفروض تنزل على الـ PS3

و المصدر blog اخوي حتى انت تقدر تسوي لك blog و تحط فيها زي هالموضوع و تنشر في N4G و ينشر بالراحه .
البلوجز كلام فاضي .

انا ما احبطك بس اتمنى انك تنتقي المواضيع من N4G

Mr.X
26-04-2009, 03:26 PM
البلوجز كلام فاضي .
ما عدى ال blogs الرسمية .. أو blogs المطورين .

Sparta Ghost
26-04-2009, 07:25 PM
ما عدى ال blogs الرسمية .. أو blogs المطورين .

اكيد انا ما اقصد البلقوز الرسمي او بلوقز المطورين اتوقع الكل يعرف عنهم ولو الشئ القليل .
انا اقصد البلقز اللي انا و انت نقدر نسوي فيه خبر و ننشره في النت :)

و ثاني مره كونت انا ما اقصد الاساءه للموضوع بس البلقز واحد مثلك و مثلي يكتب اللي في خاطره و ينشره على انه خبر . هذا ما ينعد خبر .

FARES360
26-04-2009, 07:36 PM
مادري ياخي شكل غلاف جيرز غلط عالبلاي 3 لوووول (&)
تعودت اشوفها حصرية لل360 ^^"

Sparta Ghost
26-04-2009, 07:48 PM

حتى شكل ماركوس غلط على البلايستيشن :33: . خله على الاكس بوكس احسن له .

لوووول و سالفه الحصريه مستحيل اصلا ماكروسوف تتخلى عن جيرز اوف ورر
gears of war = money maker

Modi
27-04-2009, 12:32 AM
مايكرو الي شغاله فك حصريات .. بالاخير تنفك احد اكبر العابها ! شبه مستحيله -_-"

Mr.X
27-04-2009, 01:26 AM
^
^
اذكر انا قد قريت خبر يقولك ان عقد الحصرية بين مايكروسوفت وإيبيك هو لجزئين فقط , فلذلك إن ما تداركت مايكروسوفت الوضع وجددت العقد للجزء الثالث والا فأعتقد إيبيك تحاول تدور لمثل هالشي يصير علشانها تبي تكسب على اكثر من جهاز مثلها مثل اي شركة طرف ثالث تبحث عن الربح المادي..

Modi
27-04-2009, 01:44 AM
^
^
اول مره ادري .. بس لو صدق من البديهي ان مايكرو تبي تجدد الحصريه
حتى لو وصل الامر انها تشتري الفريق المطور او الشركه بكبرها

خاصه الـ PS3 صحصح من سباته وبدا يعلن عن العاب عكس السابق

Rob Lucci
27-04-2009, 02:01 AM
يسوون خير ويحطون جيرز 2 على البي سي :( <<< تووه مشتري بي سي للجيمز ومتحسف على عدم وجود اللعبة عليها T_T

rare games
27-04-2009, 02:40 AM

مع ان الغلاف fake حاطين علامه مايكروسوفت :)

مايكرو الي شغاله فك حصريات .. بالاخير تنفك احد اكبر العابها ! شبه مستحيله -_-"

بعد فك حصريه نينجا غايدن 2 الي من نشر مايكروسوفت اتوقع ممكن تنفك حصريات اكثر

لكن جيرز اوف وار شي ثاني صعب مايكروسوفت تفرط فيها

General BiG Boss
28-04-2009, 02:48 AM
انا قايل مايكرو اهتمامها اكثر $$ عكس السوني ..
سوني معوضتنا بأشياء كثيره تغنينا عن جيرز

Mr.X
28-04-2009, 02:59 PM
مع ان الغلاف fake حاطين علامه مايكروسوفت :)
الغلاف تخيلي فقط , يعني لا تدقق كثير ^^

لكن جيرز اوف وار شي ثاني صعب مايكروسوفت تفرط فيها
مايكروسوفت هي ياللي تمتلك حقوق نشر اسم نينجا جايدن فلو إيبيك بغت تفك حصرية جيرز2 , فبتقدر تسوي نفس ياللي سووه تيم نينجا ,, غيرو اسم اللعبة إلى نينجا جايدن 2 سيقا و حطو الناشر شركة غير مايكروسوفت , ياللي هي شركة تيكمو..

الكونت محمد17
29-04-2009, 05:36 PM
شكرا على المرور
:
شباب بخصوص خطأ الترجمة
:
انا عارف معناها لكن انا كما تعرفون احب يكون العنوان محمس , لذلك احيانا أتهور شوية
:
شكرا
:
تحياتي لكم : الكونت محمد17