المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الانابول

.M.O.H.A.M.E.D.
15-07-2009, 02:12 PM
لو سمحتم يا جماعة عايز اعرف كل حاجة عن الانابول يعنى اخدة كام مرة فى اليوم و فى اى وقت من اليوم وهل من الافضل اخد جنبة حاجة اقوى حاجة ممكن اخدها هى اية ولو هاخد معاة امينو احسن ولا الماس ميكر معاة احسن

alafreet283
15-07-2009, 02:33 PM
لا تاخذه احسن هو مب مكمل منشط

rachidworld
15-07-2009, 03:46 PM
مثل ما قال لك الاخ يعتبر من المنشطات

واسوء منشط سواء في الاستعمال او النتائج لانك لما تقوم بالتوقف من استعماله بعد يومين تشوف انك رحعتك لمستواك الاول يعني ترجع للصفر
ومن الا حسن تهتم بتغديتك لان المكلات التي دكرة اي فهي اصلا مبتديش نتائج جيدة
وحاول تكتب وزنك وطولك ونسبة دهونك والمدة التي قضيتها في التمرين وسنك ونحاول نشوف انت بتحتاج اه
وماهو هدفك الحالي من التدريب

9KhaLeD6
15-07-2009, 04:06 PM
كلامك زين يا كابتن بغدادي ههههههههه
على فكرة يا محمد انت سبق وسألت السؤال ديه 1000000000 مرة وكتير جاوبو عليك وكان في مرة من ضمنوهم انا هههههههههه
وبعدين انت بتقول تاخد الانابول مع امينو
طب الاتنين دول ملهومش علاقة ببعض ده منشط وده مكمل غذائي
وانا يمكن رديت عليك والكابتن بغدادي رد عليك في المسئلة ديه
لو عاوز تدخول في عالم المنشطات يبقا عليك وعلى التست والديكا وسيبك من الانابول ده
وممكن كابتن بغدادي يقلك على كورس حلو

rachidworld
15-07-2009, 06:08 PM
على فكرة يا محمد انت سبق وسألت السؤال ديه 1000000000 مرة وكتير جاوبو عليك وكان في مرة من ضمنوهم انا هههههههههه
لو عاوز تدخول في عالم المنشطات يبقا عليك وعلى التست والديكا وسيبك من الانابول ده

من هو بغدادي هل تقصد من بغداد عاصمة العراق لا يا اخي انا لست من العراق

وطبعا كلامك تمام في مسئلة انه منشط وليس مكمل وليس لهم علاقة ولكن الاخ بيقول انه يريد استعماهلم هما الاثنين ليس المقارنة بينهم
وقبل ماتنصح على الديكا والتست على الاقل اسئله كم سنه ومدة تدريباته ومستواه كيف هو لان المنشطات ليست لواحد يريد زيادة وزنه

.M.O.H.A.M.E.D.
15-07-2009, 06:56 PM
اولا انا مش بقارن بين منشط ومكمل انا هاخد المكمل دة عشان يبقى فى بروتين جنب الانابول عشان يعمل مفعول وتانى حاجة انتة عمرك ما رديت علية ولا انا سالت فى الموضوع دة قبل كدة عشان دة اول موضوع لية فى المنتدى

.M.O.H.A.M.E.D.
15-07-2009, 06:59 PM

وطبعا كلامك تمام في مسئلة انه منشط وليس مكمل وليس لهم علاقة ولكن الاخ بيقول انه يريد استعماهلم هما الاثنين ليس المقارنة بينهم
وقبل ماتنصح على الديكا والتست على الاقل اسئله كم سنه ومدة تدريباته ومستواه كيف هو لان المنشطات ليست لواحد يريد زيادة وزنه
تمام كدة انا عايز اخد الاتنين مع بعض عايز اعرف لو هاخد انابول اخد معاة اية عشان يجيب مفعول تانى حاجة ازاى احافظ على الضخامة العضلية بعد ما ابطل الانابول

9KhaLeD6
15-07-2009, 07:56 PM

يا عم عرفك من المغرب انا ماندو ooMandoo هههههههههه

.M.O.H.A.M.E.D.
15-07-2009, 09:56 PM
يا عم عرفك من المغرب انا ماندو ooMandoo هههههههههه
انا مش من المغرب ومعرفكش ههههه هوهوهوهوهو هيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهي هههههههه

Yusuke Urameshi
16-07-2009, 03:44 AM
انا اللي اعرفه انابول مكمل و مره رحت لبيطري سألته عن هرمون حيواني اسمه جانبول قالي اي قصدك انابول

9KhaLeD6
16-07-2009, 04:58 AM
انا اللي اعرفه انابول مكمل و مره رحت لبيطري سألته عن هرمون حيواني اسمه جانبول قالي اي قصدك انابول
الانابول مكمل؟؟:ee2:
هو انت لما بطروح للدكتور بتروح لدكتور بطري :ee2:
احضرنا يا كابتن رشيد ههههههههههه

.M.O.H.A.M.E.D.
16-07-2009, 11:55 PM
احضرنا يا كابتن رشيد هههههههههههاكيد الانابول منشط مش مكمل ولو هو مكمل فدة ب النسبة للحمير والجمايس مش للبشر ههههههههههههههههه

9KhaLeD6
17-07-2009, 12:47 AM
اكيد الانابول منشط مش مكمل ولو هو مكمل فدة ب النسبة للحمير والجمايس مش للبشر ههههههههههههههههه
هههههههههههه

Yusuke Urameshi
17-07-2009, 11:12 PM
احضرنا يا كابتن رشيد ههههههههههه

اذا بتشتري هرمون حيواني وين تروووح على البقاله يعني ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يا البيطري او من عند الكابتن

9KhaLeD6
18-07-2009, 02:18 AM
انت منين؟
اصل انا من مصر وعندنا على ما اعتقد الهرمونات ديه بتتجاب من الصيدلية انا مش متأكد انا مجبتش قبل كدة

.M.O.H.A.M.E.D.
19-07-2009, 07:00 AM
ايو يا مان هى فعلا فى بعض الصيدليات بتبيع الحاجات الحيوانية دى زى منشط الاكواجين مثلا دة حيوانى وبيتباع فى معظم الصيدليات