المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : دهون قليلة على الصدر وشكل وحش(ارجو الرد)

zezosoudy
30-04-2010, 03:14 AM
يا جماعة انا كان وزنى 76 او اكتر خسيت بالريجيم والرياضى وبقيت 66 وطولى 173 المشكلة بعد ما خسيت قولت عايز اقسم جسمى وميضخمش لعبت حديد الصدر كبر وعمل شكل وحش بس هو فيه عضلة ودهون بسيطة انا عايز اخسس الصدر بدون حديد علشان كل مالعب حديد صدرى يبقى وحش والريجيم خسس وشى وعمل بقع سوداء تحت عينى فانا دلوقتى باكل كل حاجة بس مظبط الاكل

zezosoudy
30-04-2010, 03:15 AM
مع العلم انى انا جسمى مثالى وحلو بس هو الصدر

منادة الليل
30-04-2010, 06:42 AM
شوف عزيزي

العب صدر ولكن خلك على اوزان ثابتة وتكرار ثابت كمثال

12+12+12
ولا تنسى تلعب البوش اب وتمرين البول اوفر راح يفيدك ان شاء الله ((البول اوفر صراحة تقدر تقول انه يشد الصدر ويرفعه بشكل جميل ))
لانه هذي العملية تكون للتنشيف وانت تبي تحرق دهون الي بصدرك فوصيتك على هذي الشي

وغير هذا ترى احلى شي ضخامة الصدر يالحبيب

بالتوفيق

no gain without
30-04-2010, 11:48 AM
لعبت حديد الصدر كبر وعمل شكل وحش

اللي صارتلك ياخوي مو كبر الصدر ولكن ترهل نوعا ما ,, وهذا الترهل يزول بالتمارين اللي قال عليها مناداة الليل ,, وخلك بالحديد ولاتشيل هم الصدر مع الوقت راح تلاقيه مختفي بس اهم شي ركز بيوم الصدر على الاوفر والمتوازي ,, ولاتنسى بوش اب كلللللل يوم مايقل عن 50 عدة بجلسات متفرقة ,,,

zezosoudy
02-05-2010, 01:45 AM
اولا شكرا ليكوا على ردكوا بس انا عندى الصدر فية عضلة اكبر من اللحم فعامل شكل وحش بالذات وانا بطنى رفيعة فلما لعبت حديد صدرى طلع لبرة واخد شكل وحش لما ابص من الجنب اشوف انى بطنى رفيعة وصدرى طالع لبرة كانة لحم مع انى لما كنت باخسس مكانش فى صدر بس انا مينفعش اخسس دلوقتى علشان بقيت رفيع وكل مالعب ضغط بحسس انه بيكبر وبيبقى اوحش انا عايز اخسس العضلة واللحم ويبقى صدرى flat مع بطنى اعمل ايه ابس ياريت اللى يرد يفهمنى بشكل علمى وياريت تمارين aerobicsاعملها فى البيت زى جرى ونط علشان الامتحانات معلش طولت عليكوا بس مش عارف اقول لمين

منادة الليل
02-05-2010, 08:56 AM
يالحبيب طيب احنا ردينا عليك بشكل علمي على حساب كلامك

انت شكلك ما فهمت ولا انت ما تعرف اسماء التمارين :)

وعطيناك الي انت طلبته فاذا ما وصلت الفكرة هذا شي صعب يالغالي :)

مشروع بطل
02-05-2010, 09:23 AM
الشباب كفوا ووفوا وما قصر مناداة في رده لكن اضيف تمرين انا شخصيا اعتبره مهم أيضا وربما يفيد الوحش اللي سأل...

تمرين المتوازي تكرار

مع تمنياتي للجميع التوفيق