المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : احكى لنا تجاربك سوء ايجابيات او سلبيات( خاص بالاستوريدز)

glediaotr
19-05-2010, 02:07 AM
السلام عليكم

انا لسه مسجل فى المنتدى هنا لانه بصراحه منتدى جميل وهذا القسم شدنى منذ فتره
ولما سجلت غلط فى الاسم بس حصل خير:ee2:

الموضوع فكرته ان كل واحد دخل كورس او استخدم الاستروديز يقول ايه وجهه الاسافاده وهل حصل معاه اعراض الجانبيه و ايجابيات و سلبيات الموضوع علشان الكل يستفاد و خصوصا مبتدائيين اللعبه فى هذا المجال الى يحيطه الظلام و الغموض

انا عن نفسى
ماشى فى كورس بربونات فى الاسبوع ال3 والنتايج كويسه نوع ما و ابتدا من الاسبوع 4لغايه الاسبوع 8 هضيف ستنازول و لغايه دلوقتى مفيش اى شىء سلبى والحمد لله

و اول ما اخلص الكورس و التنضيف هعمل موضوع ب كل ايجابيات و السلبيات الى مريت بيها بالصور

azizga
19-05-2010, 11:06 PM
موضوع وفكره جميله
كيف البروبونات فيه كوابيس باليل وتعرق ولا لا بعدين سؤال ليش ما تدخل معاها استنزول من الاسبوع الاول

glediaotr
23-05-2010, 10:24 AM
اشكرك اخى على الشماركه فى الموضوع

والله لغايه دلوقتى مفيش حاجه سلبيه قويه ظهرت هو بس الواحد ضخم شوى عضل صافى مع شويه عصبيه ههههههه

ميفضل متاخدش الاستنازول8 سابيع لانه ضار على الكبد وحقنه مؤلم بجانب انه ليه اضرار على البروستاتا علشان كده يفضل انك تاخده اخر 6اسابيع او اخر4 اسابيع من الكورس علشان يوقع الميا و يعطى منظر اكثر صلابه

ميدوو23
06-08-2010, 05:50 AM
بالاستوريدز؟؟ايه وايه وايه؟

glediaotr
06-08-2010, 05:53 AM
ههههههه

ميدو او the oneo

مش هتفرق

المشرفين هيعرفو يتصرفو معاك هنا وانا هلتزم الصمت

ميدوو23
06-08-2010, 05:54 AM
يا بتوع الحقن والشكشكة

دحيميان
06-08-2010, 08:31 AM
ههههههههههههههههه

وش دخلك فيه جسمه وهو حر ان شاء الله يحرق نفسه

دامك بديت يا اخوي بالتوفيق وانا مالي في الهرمونات >> شد بلد

the one0
06-08-2010, 08:37 AM
ههههههههههههه انا دخلت علا الموضوع دة بلصدفة انتا بتحسب انى انا الى اسمه ميدو دة هههههههههههه
ياة انا فاظى للدرجة دى زيك لا والله انا مش بعمل الحاجات دى انا لو عاوز اقول حاجة بقولها عادى وبلعضوية بتاعتى مش اعمل واحدة واتهم علا انو الى عملها اكبرو بقى وان شاء الله المشرفين هنا هيرجعو الردود الاول ويشوفو مين الغلطان سلام يا ميدو قصدى يا جلاديتور