المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكله اتعبتنى نفسيا وجسديا (حلمه الصدر)

mr.jemey
28-05-2010, 03:51 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا اول مره اشارك بالمنتدى ..عجبنى وقلت اطرح مشكلتى
انا عمرى 18 من 5 سنين كنت سمين نوعا ما وكانت حلمه الصدر عندى منتفخه وبها بروز من فنرة البلوغ الى الان ....مع العلم ان المشكله فى الحلمه فقططططططططططط....كشفت وعملت تحايل وقالى الدكتور انها نسبه زايده من الدهون وعملت لها عمليه شفط من شهرين وبقى الحال على ما هو عليه ....م متغيرش اى حاجه الا الحلمه اليسرى فقط صغرت بنسبه 25% والبروز الما الحلمه الاخرى فكما هى....جربت العب كارديو ودايت ونزلت وزنى من 75 الى 65 وطوالى 170 وبرده متغيرش اى حاجه دخلت الجيم شهرين متواصلين ووزنى نزل الى 62 وبرده نفس المشلكه زى ماهيا مع العلم ان الما فيش اى عضله فى جسمى الا وبارزة وكبيرة انا اصلا جسمى فرنسى مقسم والبنش ناشف تماما ممكن بس فيه دهون بسيطه جدا ما فيش اى حاجه الا وجربتها حتى النولفادكس الى بيستخدم بعض كورس السترويدز جربته 3 ايام ومحصلش اى حاجه....لو اى حد عنده اى حل فى اى مكان باى ثمن يقولى عشان انا مش لاقى اى حل

The Coleman
28-05-2010, 03:52 AM
تقريبا لي نفس المشكل لكن صغير لا يضهر ،، أخوي الشيئ خلقي وعادي

منادة الليل
28-05-2010, 03:59 AM
عزيزي صراحه امر الحلمة اذا كبيرة ومثل ما تقول عملت شفت وما فاد فيمكن تكون من الله الحلمة عندك كبيرة

يعني غريبه الشفط يروح الي ما يروح عزيزي فكيف الحلمة !؟؟

على كل حال انتظر الوحوش ما بيقصرون معاك ان شاء الله

mr.jemey
28-05-2010, 04:00 AM
شكرا coleman على الرد بس انا عارف ان ده عادى بس انا مش عارف البس اللبس الى انا عاوزه مش بعرف انزل مثلا مسبح لو تعرف اى حل يا ريت تقولى....لان انا جسمى كله مقسسسسسسسسسسسم فا لو المشكله دى اتحلت يعنى كده الجسم بقا كامل مش محتاج الى شويه ضخامه

The Coleman
28-05-2010, 04:06 AM
أعرف والله مشكل أثناء اللبس يعني تبقى بارزة نوعا ما

mr.jemey
28-05-2010, 04:11 AM
انا عندى بارزو ومنتفخه يعنى خربت كلى حاجه لو بارزة وومنكمشه تبقى مقبوله بس المشكله انها بارزة فى بنش اصلا نتشف ومقسم

toto jeddah
28-05-2010, 04:13 AM
يالطيف ,, مشكلتك مشكلة بصراحة ,,
وربما تكون وراثيّة . . .
وفعلا , ع كلامك استخدمت كل شيء من نزول وزان لعمليات لمضادات الاستروجين والجينوا !!

ولكن نصيحتي هي انك تلعب بأوزان عالية وتضخم الصدر وتجعله يكتمل النمو بشكل كامل ورح اكيد يختفي
وممكن تدخل اليوتيوب وتعمل بحث عن كيفية عمل push up
لان البوش أب رح يقتل المويات المحبوسه بالصدر ولا تنسى التشميس وحمامات البخار ,,

بالتوفيق يابطل

mr.jemey
28-05-2010, 04:24 AM
شكرا لكل الاعضاء الى رضوا بس كل ده جربتوا ...والله ىكنت بلعب ضغط فى اليوم بوصل 50 متواصل وبسرعه رهيبه كنت العب كل تمارين الصدر والمتوازى ما سبته ...كلللللللللللللللللللل حاجه جربتها حتى المشدات فى بس حاجه لسه ما جربتها هى الميزو ثيرابى لو احد يعرف حاجه عنها وهل تنفع معى ولا لا يا ريت يفيدنى..او انى اشوف مضادات استروجين اخرى مثل بروفيرون او كلوميد بس خايف منهم

toto jeddah
28-05-2010, 04:32 AM
^^

الحل زي ما افدتك التمرين ثم التمرين لكي تقضي على الجينات الوراثية السيئة ,,
والحمدلله رب العالمين خلقنا بأحسن تقويم وله حكمة في كل شي ,,

بالنسبة للبرفيرون والنولفادكس تستخدم للاعبين الداخلين في كورس هرمونات وللقضاء ع الاستروجين والجنوا ,,

والكلوميد لا يفيدك في الحالة تبعك

موفق

.ابوقحط.
28-05-2010, 05:32 AM
استخدم البرفيرون حتى انتهاء العلبه وانشاء الله راح تستفيد

mr.jemey
28-05-2010, 05:57 AM
انا هجرب البروفيرون وان شاء الله يحصل تغييير ملحوظ وان شاء الله راح انزل الصور عشان لو حد يعرف يفيدنى اكتر

mr.jemey
28-05-2010, 07:27 PM
انا كنت عاوز اعرف هل استخدام البروفيرون له اضرار كبيره غير تغير المزاج ولا فى اعراض كبيرة شويه.....؟

scaryface
28-05-2010, 08:31 PM
يا اخوي لو تصور حلمة الصدر وتعرضها افضل

لازم تعمل فحص عن نسبة هرمون الذكورة و الانوثة وفي ناس عندهم زيادة في هرمون الحليب (البروكلين) ؟؟

mr.jemey
31-05-2010, 11:04 PM
بعد اذن الكباتن انا كنت عاوز اعرف جرعه البروفيرون 50ملج ولا 100 ملج فى اليوم ولو هاخد معاه نولفادكس هتبقا الجرعات قد ايه؟...ومده اسيتخدام البروفيرون كمان بعد اذنكوا؟؟؟؟...شكرا

mr.jemey
01-06-2010, 12:03 AM
يا ريت حد يرد عليا يا كباتن........................................؟

mr.jemey
01-06-2010, 04:15 AM
يا كباتن فييييين الردود .....؟؟؟؟؟

ribery88
01-06-2010, 04:56 AM
وانا عندي نفس المشكلة وقرات عنها كثيير وهي ما لها حل الا عمليات التجميل

mr.jemey
01-06-2010, 05:21 AM
بس فى فرق بين ان فى كبر حجم فى الثدى و ان المشكله فى الحلمه فقط...وانا كنت عملت عمليه شفط بقالى شهرين وما فى اى نتائج ...انا كنت عاوز الوحوش الى فى المنتدى يقولولى بس الجرعات ايه؟؟؟؟؟؟؟