المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كمال الاجسام عندى مشكلة فى البينج

mhran2010
18-07-2010, 05:23 PM
السلام عليكم
انا عندى مشكلة اننى كان عندى دهون فى منطقة البينج او الصدر مش كتير لكن لعبة الحديد جعلتنى اكون بينج ضخم جدا حتى ان جسمى نزل جامد لكن البينج عالى وكبير جدا وناشف وليس بة اى ترهلات او دهون لكن كبير ارجو الحل من اصحاب الخبرة هذا يكون جيد او مو جيد لكن الكابتن فى النادى بيقولى البينج جميل عندك ومش راضى يقولى ازاى اتخلص منة لكننى مش راضى علية علشان جسمى نزل جامد ورفيع من تحت البينج لكن من عند البينج ضخم ارجو الحل

mhran2010
03-08-2010, 09:32 AM
اية يا جماع محدش راضى يجاوب على اسئلتى لية
ارججججججججججججججججججججججججججججو الرد

the one0
03-08-2010, 09:35 AM
طولك ووزنك وكام سنة وبقالك قد اية بتتمرن وكام نسبة الدهون عندك ؟ وراح نفيدك ان شاء الله

THE CAST
03-08-2010, 10:28 AM
السلام عليكم
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
انا عندى مشكلة اننى كان عندى دهون فى منطقة البينج او الصدر مش كتير لكن لعبة الحديد جعلتنى اكون بينج ضخم جدا حتى ان جسمى نزل جامد لكن البينج عالى وكبير جدا وناشف وليس بة اى ترهلات او دهون لكن كبير ارجو الحل من اصحاب الخبرة هذا يكون جيد او مو جيد لكن الكابتن فى النادى بيقولى البينج جميل عندك ومش راضى يقولى ازاى اتخلص منة لكننى مش راضى علية علشان جسمى نزل جامد ورفيع من تحت البينج لكن من عند البينج ضخم ارجو الحل

على كلامك الصدر ناشف وضخم عضليا !!
بالعكس اذا كان الصدر ضخم عضليا شي جميل وليه مضايقك
عموما لاتلعب الصدر باوزان عاليه وحاول تهرول كل يوم لمدة 30 دقيقه
(دقيقتين هروله ودقيقتين مشي )

بالتوفيق

mhran2010
03-08-2010, 10:48 AM
على فكرة يا جماعة انا مهران بس مش صاحب هذا الموضوع صاحب هذا الموضوع بيكون ابن عمتى بس اى افادة ممكن اوصلها لة ياريت هو فعلا جسمة بس الله ماشا اللة جميل جدا واحسن من جسمى والبينج عندة عالى وجميل بس مش راضى ياخد بنصيحتى ولا بنصيحة مدربة ياريت حد يقنعة ان البينج العالى من الصفات الجيدة انا بقى البينج بتاعى متوسط الحجم وشكلة لا يلائم جسمى خالص