المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : التخسيس واللياقة سؤال عن الهيدروكسى كت هاردكور

kemoooz
25-07-2010, 12:46 PM
انا باخد هيدروكسى كت هادكور البرطمان الاسود
وزنى 135 طولى 176 عمرى 29
الحمد لله معنديش مشكله صحيه بس سمعت انه بيعمل مشاكل
باخد كبسولتين الصبح وبعده باخد تفاحتين اخضر وخيار وميه علطول الساعه 9 ص
والساعه 4 بعد التدريب باخد كبسولتين وبعده الغذاء تونه منزوعة الدسم خيار تفاحتين اخضر وميه
وبالليل الساعه 9 م طبق سلطه كبير مع بيضتين او 3 وقبلهم بشرب لبن

هل هو كويس او الافضل ليبو 6 بلاك
بلعب جيم جرى وسويدى
داخل على جواز كمان 3 شهور وعايز جسمى متناسق وانا حاسس انه بيشد من التمرين وبعمل تمارين بطن كتير
ارجوا الرد من اهل الخبره ولو فيه برنامج كويس الواحد يمشى عليه بالنسبه للى داخل على جواز
وشكرا

scaryface
25-07-2010, 01:24 PM
وزنك كثير يا اخوي وحاليا ابتعد عن حوارق الدهون حتى ما تزيد دقات قلبك او ضغط الدم

وبما انه وزنك كبير فما اعتقد بتواجه صعوبات في تنزيل الوزن اذا اتبعت نظام غذائي جيد معا رياضة

sami1989
25-07-2010, 02:13 PM
تغذيتك السليمه بجانب الكارديو همه الي ينقصن وزنك

الموضوع محتاجله عزيمه واصرار ;)

ابو مهاا
25-07-2010, 03:20 PM
اخوي الهيدرو كسيد كت انا مججربه وحششش عطاني قفزه نوعيه بعد ما وقف وزني عن النزول وانا أأيد اخوي سكيري لا تستخدمه الى لما توصل 100 على الاقل انا نزلت وزني بعدين بلشت بالفات برنر
وطريقه استخدامك له خطأ اهو تستخدمه اول يوم حبه على الفطور وحبه قبل التمرين ثالث يوم حبتين قبل الفطور وقبل التمرين خامس يوم 3 حبات قبل التمرين وقبل الفطور لكن بعد التمرين ليه اكبر غلط بالتوفيق ان شاء الله

بعارين
25-07-2010, 03:21 PM
اخوي سمعت ان هذا المنتج خطير

ابو مهاا
25-07-2010, 05:53 PM
اخوي سمعت ان هذا المنتج خطير

المنتج كان فيه ماده الافردين اعتقد وهذا النوع السابق منه الابيض واكتشفوا انها تأثر سلبا على الصحه وهل منتج كان موجود بالليبو 6 !! كان مكون من 6 مكونات حاليا 5 ولكن نفس الاسم عموما اغلب الفات برنر سابقا كان يحتوي على هل ماده وتم سحبهم وتعديل التركيبه وانا عن نفسي استخدمته واستخدم نوع الشراب بعد وجاب نتائج رائعه معاي بالتوفيق اخوي

M.S.B
25-07-2010, 11:39 PM
فيه احد الاخوان كتب عن المنتج في المواضيع المميزه

والواضح من كلامه انه خطير ومضر بالصحه

THh Rock
26-07-2010, 12:54 AM
مو شرط لكن جسم عن جسم يختلف

والاعضاء ما قصرووا