المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كمال الاجسام اى منتج يوقف هذة المجاعة الرهيبة

mhran2010
03-08-2010, 10:37 AM
الحقونى ياجماعة انا الوقتى بلعب حديد كل يوم ماعدا يوم الجمعة انا بلعب من زمان بس اول مرة تحصلى الحكاية دى انا الوقتى بعمل ضخامة اخد السيرياس ماس مع امينو 2222 مع شوية بروتينات وفيتامينات ومنشطات بس دة مش اول مرة اخد الحاجات دة لكن هذة المرة اختلف الوضع تماما بقيت اكل زى الجاموسة يعنى فى الصباح لو لقيت مثلا 10 بيضات ممكن اكلهم مع جبن خالية الدسم والخبز كل دة بكثرة مش عارف اية اللى حاصلى واللة ياجماعة بس واللة بيعطينى طاقة ونشاط جامد فى التمرين بس مش بكل الاكل دة ابويا بيقولى خربت بيتى من كتر الاكل هههههههههههه واللة على العموم ان جسمى لا يوجد بة ترهلات اودهون بالعلم انى لسة خارج من كورس تنشيف قاسى بس اعمل اية ارجو منكم الحل اى منتج يوقف هذة المجاعة الرهيبة ههههههههههههههههه وعلى فكرة صورتى دة انا عارف انى جسمى مش حلو بس اعمل اية انا بحاول اضخم واللة الموفق

بعارين
03-08-2010, 10:47 AM
اخوي السبب المنشطات وقفها وخليك طبيعي

mhran2010
03-08-2010, 10:52 AM
واللة الجسم دة طبيعى المنشطات دة لسة كمان هتدخل جسمى بس انا شوفت فيديو الوقتى للمنشطات ماذا تفعل داخل العضلة وحلفت ان المنشطات ماتدخل جسمى خالص بعد الان

بعارين
03-08-2010, 10:53 AM
جسمك كويس اهتم بالصدر اكثر

بعارين
03-08-2010, 10:55 AM
مع شوية بروتينات وفيتامينات ومنشطات بس دة مش اول مرة اخد الحاجات دة

اخوي انت ذكرت انك تستخدم منشطات وواضح من حجمك العضلي مبطبيعي

THE CAST
03-08-2010, 11:15 AM
راجع القوانين بخصوص عنوان الموضوع
حتى لايغلق موضوعك

تحياتي

mhran2010
03-08-2010, 11:17 AM
واللة العظيم المنشطات ما دخلت جسمى لغاية دلوقتى بس اكل جامد مع بروتينات وفيتامينات امال انا بقولكم شوفولى حل للاكل لية وعلى فكرة هرفعلك فيديو قريباعلشان تشوف جسمى كويس

بعارين
03-08-2010, 12:12 PM
يا شييييييييييييخ !!!واضح جسمك منشطات مستحيل هل حجم طبيعي

بعارين
03-08-2010, 12:15 PM
يا شييييييييييييخ !!!واضح جسمك منشطات مستحيل هل حجم طبيعي

الرمـادي
03-08-2010, 12:33 PM
السلام عليكم

جسم ما شاء الله حلو بس مثل ما قال الأخ ركز صدر اكثر وراح تكون عال العال

وبخصوص المنشطات انا الي اعرفه عن الاخوان المصرين ما شاء الله عليهم بنيتهم الجسمانية تتشكل بسرعة. جيناتهم تساعد اجساهم تتكون بسرعة

فهم أهل قوة وهذا صفة جعلها الله فيهم (( عن عمر بن الخطاب قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول إذا فتح الله عليكم مصر فاتخذوا فيها جندا كثيرا، فذلك الجند خير أجناد الأرض، فقال له أبو بكر: ولم يا رسول الله؟ قال: لأنهم وأزواجهم في رباط إلى يوم القيامة. ))

ابو مهاا
03-08-2010, 12:34 PM
يمكن منشطات

بس يا أخوان تكفون بلا تحطيم لمعنوياتنا والاخوان الجديدين باللعبه كل شي تقولون منشطات ولازم عشان يطلع الجسم ولله الواحد استغفر الله لما يشوف الناس تاخذ منشطات واهو مبتدأ تحز بخاطره امس واحد معاي بالجيم تخيلوا يلعب معاي مبلش من 6 اشهر حديد يقولي جسمي ماتغير اقوله تاخذ مكملات يقول لا شوي ويقولي رفيجي بيجي من تايلند جايب معاه حبوب وكورس لي !! ياحبيبي دام انت مابلشت مكملات شعندك شاطح هرمون يعني شي يقهر والواحد لي نصحه تحس انه يقول هذا شيبي يتفلسفس استغفر الله بهل وقت النصيحه لما تنقال كأنها مسبه الى من رحم ربي وفكونا من سوالف الهرمونات لا نجيب العيد حنا بعد ههههههههه

sami1989
03-08-2010, 12:36 PM
الكان منشطات وله كان بدون ,, يعني مفكرين الشغله سهله ؟

ميامه ناس اخذت منشطات وماصار فيه تقدم !
وحتى لو كان ماخذ منشطات يعني شنو حرام او نعتبره مجرم ؟
او جسمه متعبان فيه حاط رجل على رجل وبدى يضخم ؟

خلو الرجل في حاله وافيدو بكلمات لائقه !
نجي الصاحب الموضوع

اخي الاكل مهم جدا وانت جسمك ماشالله جميل ومقسم والتغذيه هي الي تتحكم بلضخامه !

اكل على قد متكدر لكن لاتاكل كاربوهيدرات كثيره واعدم الدهون

{اكلك يصير بروتينات خضار وفواكه واخرب بيت ابوك يعم هههههههه}

A7MArED
03-08-2010, 02:19 PM
حاول تركز على الصدر و الأكتاف
بالنسبه للأمينو أنا أفضل super amino 4800 للضخامه
اتمنى الاخوان يفيدوك

R . V . D
03-08-2010, 05:46 PM
جسمك قسم بالله مضبوط مافيه ولا عيب

بس ناقصه المثلثات تكبر شوي لاني احسها صغيره على باقي جسمك

والمنشطات مامنها الا الخراب لا تركت الحديد

اقراء عن مضارها بعد ترك الحديد واحكم

جسمى فرنسى
03-08-2010, 05:53 PM
تسلم اخوى الرمادى

كذا صح
03-08-2010, 08:56 PM
الكان منشطات وله كان بدون ,, يعني مفكرين الشغله سهله ؟

ميامه ناس اخذت منشطات وماصار فيه تقدم !
وحتى لو كان ماخذ منشطات يعني شنو حرام او نعتبره مجرم ؟
او جسمه متعبان فيه حاط رجل على رجل وبدى يضخم ؟

خلو الرجل في حاله وافيدو بكلمات لائقه !
نجي الصاحب الموضوع

اخي الاكل مهم جدا وانت جسمك ماشالله جميل ومقسم والتغذيه هي الي تتحكم بلضخامه !

اكل على قد متكدر لكن لاتاكل كاربوهيدرات كثيره واعدم الدهون

{اكلك يصير بروتينات خضار وفواكه واخرب بيت ابوك يعم هههههههه}

عزيزي يا زلمه اذا بنتكلم ان المنشطات حلال او حرام فالجميع متفق انها مضره سواء استخدمتها باعتدال او لا ,( ولا تلقو بانفسكم الى التهلكه ) ولا تنسى ان جسمك امانه

يعني الواحد يحكم عكله ويفكر شوي كبل ما يفتح فمه

همسه بأذن ابو راشد مشرفنا العزيز : اوجدتو المنتدى لمساعدة الشباب وفتح باب التعاون وتبادل الخبرات ومن هذا المنطلق اتمنى ايجاد آليه في المنتدى للحد من التشجيع على استخدام المنشطات والتحذير منها في نفس الوقت

لكم مودتي

العاشق M
03-08-2010, 09:08 PM
يا صاحب الموضوع
بنسبه حق الاكل الاكثر ميحتاج دواء يحتاج عامل نفسي فقط
يعني لو قعدت على وجبت الفطور قول انا يكفيني 5 بيضات حتى لو ماشبعت خلاص قوم
تدري ليه من كثرت الاكل توسعت المعده علشان كذآ انا اقولك خفف من الاكل وكلها يومين او ثلاثه وراح يخف الاكل
ذي مجربه الطريقه
ماقصرو معاك الاخوان والمشكله في ناس تبغى تكون مثلك تاكل كثير ومايصير واولهم انا ههههه

وبقيت الاعضاء الرجال سأل عن الاكل لاتفتحون نقاش ثاني عن المنشطات

sami1989
03-08-2010, 09:19 PM
عزيزي يا زلمه اذا بنتكلم ان المنشطات حلال او حرام فالجميع متفق انها مضره سواء استخدمتها باعتدال او لا ,( ولا تلقو بانفسكم الى التهلكه ) ولا تنسى ان جسمك امانه

همسه بأذن ابو راشد مشرفنا العزيز : اوجدتو المنتدى لمساعدة الشباب وفتح باب التعاون وتبادل الخبرات ومن هذا المنطلق اتمنى ايجاد آليه في المنتدى للحد من التشجيع على استخدام المنشطات والتحذير منها في نفس الوقت

لكم مودتي

عمري منصحت شخص انو ياخذ منشطات !

فقط الاعضاء الي همه مركبين كورس او الي ناوين 100% عل هرمونات !

وكل الاعضاء الي عدهم خبره اقوه مني او منك ايضا ماينصحون فيه لاي شخص !

انا في ردي شفت صاحب الموضوع يقول ماباخذ والاعضاء كان لهم راي ثاني
لهذا السبب رديت

THE CAST
03-08-2010, 09:24 PM

لكم مودتي

ما شالله تفكيرك سليم ومنطقى

الله يوفقك لما يحبه ويرضاه

mhran2010
04-08-2010, 03:22 AM
السلام عليكم

جسم ما شاء الله حلو بس مثل ما قال الأخ ركز صدر اكثر وراح تكون عال العال

وبخصوص المنشطات انا الي اعرفه عن الاخوان المصرين ما شاء الله عليهم بنيتهم الجسمانية تتشكل بسرعة. جيناتهم تساعد اجساهم تتكون بسرعة

فهم أهل قوة وهذا صفة جعلها الله فيهم (( عن عمر بن الخطاب قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول إذا فتح الله عليكم مصر فاتخذوا فيها جندا كثيرا، فذلك الجند خير أجناد الأرض، فقال له أبو بكر: ولم يا رسول الله؟ قال: لأنهم وأزواجهم في رباط إلى يوم القيامة. ))
شكرا ليك يا اخ رمادى| واللة العظيم ما باخذ منشطات ودة مش منظر جسم علشان اخد منشطات زى ماقال العضو بعارين وعلى فكرة عايز تصدق تصدق ولومش عاوز خلاص دة حاجة ترجعلك بس انا ماشى على نظام تدريب ممتاز واتنين مدربين هما اللى بيدربونى المدرب ساهر والمدربة سحر والاتنين بيعود لهم الفضل بعد ربنا فى بناء جسمى انا وابن عمتى فى نادى الصفوة

the one0
04-08-2010, 07:41 AM
هوا انتا من مصر وهوا انتا وزنك كام وطولك كام وكام سنة بتدرب وكام نسبة الدهون يا ريت الرد علشان نستفاد منك اكتر وشكرا

بارجيم
04-08-2010, 08:45 AM
هوا انتا من مصر وهوا انتا وزنك كام وطولك كام وكام سنة بتدرب وكام نسبة الدهون يا ريت الرد علشان نستفاد منك اكتر وشكرا

سبحان الله كل واحد يحط صورته تساله نفس السؤال وتحقق معاه
لايكون بتسوي لك بطوله محليه وتبغي اللعيبه يشتركون

بارجيم
04-08-2010, 08:49 AM
وحش ياراعي الموضوع ماشاءا الله عليك
بالتوفيق

the one0
04-08-2010, 08:50 AM
بارجيم (http://www.montada.com/member.php?u=749954)

اولا انتا مالك انتا مراقبنى ولا اية وغير كدة ملكش دعوة اسائل مين ولا اكلمك مين انا عاوز اعرف اية الى ممكن يكون الوزن والطول ونسبة الدهون للجسم المعين دة
ونتا تقولى كل واحد يحط الصورة دة تانى واحد اساسا ولى قبلة ذا كولمنا بس ويا ريت خليك فى حالك علا الصبح

mhran2010
04-08-2010, 12:15 PM
على فكرة يا خ the oneهذة الصورة بتاعتى واللة وانا رافعها على اكتر من منتدى علشان تعرف بس لوانت مش متاكد عندنا مثل فى مصر بيقول الجمل طلع النخلة قولنا ادى الجمل وادى النخلة ورونا هيطلعها ازاى شوف لو عندك كاميرا ويب ممكن تشغلها وتشوفنى ووريك جسمى علشان تصدق عدانى انا كدة العيب ولا لا ولسة كمان مصور نفسى فيديو وهرفعة انشاء اللة mhran _love2010@yahoo.com

the one0
04-08-2010, 12:18 PM
هههههههههههه
والله انا مصدقك مالك يا كوتش
ههههههههههه
مصدقك والله ونتا بتتمرن فين صحيح فى مصر ونا كان سؤالى بس هوا

هوا انتا من مصر وهوا انتا وزنك كام وطولك كام وكام سنة بتدرب وكام نسبة الدهون يا ريت الرد علشان نستفاد منك اكتر وشكرا علشان الواحد يعرف امتة تقريبا يعنى يوصل للجسم دة

ابو مهاا
04-08-2010, 12:47 PM
the one وحش الوحوش واحلى كوتش هوا يا اخ بارجيم عارف بيعمل كده ليه هوا عاوز يستفاد من كل زره في المنتدى العزيم ده وسيبه (علا) الصبح يعني خليه يشوف الناس ويسأل عارف السبب ايه لانه هوا عاوز يحط صورتوا هنا بالمنتدى عشان نشوف تدريباته وكورساته الجامده وصلت لأيه اتمنى الفكره وصلت ليك ياخويا ووشكرا ز ون بلييييييييز ملكش دعوه بالاخوان وان عجبك رد منهم اديه اغنيه اهداء وسلام ياصاحبي

the one0
04-08-2010, 12:56 PM
خلاص اوكية بدال انتا قولتلى مفيش اى مشكلة عادى وهوا فعلا انا عاوز استفيد علا قد ما اقدر بس وهوا واضح من كلامى يعنى بس الشاطر يفهم والصراحة انا مش صاحبك
ههههههههههههه
سلام

واة وبلاش نتكلم فى كلام خارج موضوع الاخ الى عاملة
سلام