المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشاكل صحية استفسار عن syntha 6 و مشكلة صحية اعاني منها ( المرجو المساعدة )

jaberz321
19-08-2010, 04:19 AM
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته.

انا شاب عمري 17 سنة و ذي اول مشاركة لي في هاذ المنتدى الاكتر من رائع ..

دخلت الجيم في شهر ماي ولعبت شهرين .... في الشهر التاني بديت ازود الاوزان , متلا صرت اشيل 40 kg في تمارين الصدر ....و فالاسبوع الاخير بدأت احس بوجع في ذراعي {ابتداءا من اعلى الكتف لغاية عضلة البايسبس} الايمن و الايسر ....فبطلت العب .
لما زاد الالم قررت ازور الطبيب و قلي انو عندي التهاب في الاعصاب اللي بتشد العضم و العضلة و قلي سيبها تتعافى لوحدها ...
و لحد الان الالم مرحش و انا مليت من قعدت البيت و اشتريت علبتين بروتين syntha 6 ... و لسه مجربتهمش ...

لو كان ممكن حد يساعدني فمشكلت الاعصاب و يعطيني معلومات عن syntha 6 و طريقة استعماله ...
اسف اذا كنت طولت
ساعدوني please :boggled::boggled::boggled:

و السلام عليكم

THE CAST
19-08-2010, 04:37 AM
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته.
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

انا شاب عمري 17 سنة و ذي اول مشاركة لي في هاذ المنتدى الاكتر من رائع ..
حياك
دخلت الجيم في شهر ماي ولعبت شهرين .... في الشهر التاني بديت ازود الاوزان , متلا صرت اشيل 40 kg في تمارين الصدر ....و فالاسبوع الاخير بدأت احس بوجع في ذراعي {ابتداءا من اعلى الكتف لغاية عضلة البايسبس} الايمن و الايسر ....فبطلت العب .
لما زاد الالم قررت ازور الطبيب و قلي انو عندي التهاب في الاعصاب اللي بتشد العضم و العضلة و قلي سيبها تتعافى لوحدها ...
اترك اللعب لحين زوال الالم ان شالله وضع مكان الالم لزقة النمر او جونسون واستحم بماء دافئ
خاصة مكان الالم
و لحد الان الالم مرحش و انا مليت من قعدت البيت و اشتريت علبتين بروتين syntha 6 ... و لسه مجربتهمش ...

لو كان ممكن حد يساعدني فمشكلت الاعصاب و يعطيني معلومات عن syntha 6 و طريقة استعماله ...
اسف اذا كنت طولت
ساعدوني please :boggled::boggled::boggled:

و السلام عليكم

سكوب الصبح مع حليب قليل الدسم + بعد التمرين مع ماء + قبل النوم مع الحليب

تحياتي

jaberz321
19-08-2010, 05:00 AM
شكرا أخي ....