المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كمال الاجسام أراء اللي جرب ديكا جلوبال 300

اللورد المنصوري
01-05-2011, 02:52 AM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ياريت اللي جرب ديكا 300 من شركة جلوبال يقولي هل النتائج كانت مرضية ولا لأ لأني في بداية الاسبوع السادس و لم الاحظ نتائج مرضية و بفكر اكمل الكورس بديكا 200 لافارما لمدة 7 اسابيع يعني الكورس هيبقي 12 اسبوع كامل

أرجو سرعة الرد

THE CAST
01-05-2011, 05:52 AM
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

غريبه ماشفت اي تحسن طيلت الست اسابيع !
ان كان كل الكورس تمام ومضبط فربما نفس الماده مخففه جدا اي مغشوشه او الخلل منك انت...

وجلوبال يوجد من يذمها ويقول انها مختبر واخرين يقولوا معتبره وماعليها كلام عن نفسي مااخذت الديكا ولا افكر فيها حاليا
لكن اعرف من اخذ ديكا تايقر250 ومن اول اسبوع جسمه اختلف..

عموما انا ماتابعت المواضيع السابقه الي طرحتها عن كورسك لكن اعتقد الكباتن ضبطولك اياه

toto jeddah
01-05-2011, 07:20 AM
كلام ابو منصور 100%

عموما يمدحوا الديكا الانكليزي
وانا شخصيا لم اجرب الديكا ,

ولكن فعلا من واقع التجارب لزملاء التدريب ماشاء الله عليهم التحسن واضح
وان لم تتحسن بالديكا , ترى التستسترون عمايله قوية جدا وشخصيا التست لحاله يجيبلي ضخامة خرافية وربما العيب فيك او انك لاعب حديد مازلت مبتدء يعني ماليك اكتر من 3 سنين

.hamad.
01-05-2011, 09:07 AM
كلام ابو منصور 100%

عموما يمدحوا الديكا الانكليزي
وانا شخصيا لم اجرب الديكا ,

ولكن فعلا من واقع التجارب لزملاء التدريب ماشاء الله عليهم التحسن واضح
وان لم تتحسن بالديكا , ترى التستسترون عمايله قوية جدا وشخصيا التست لحاله يجيبلي ضخامة خرافية وربما العيب فيك او انك لاعب حديد مازلت مبتدء يعني ماليك اكتر من 3 سنين

فعلاً انا مع اخوي تركي بإحتمال انك لاعب جديد فالمنشطات لان الديكا تعطي ضخامة كبيرة وتعبي سوايل حتى بنظام خالي من الدهون وبالنسبة لجلوبال انا مع بومنصور فيما قال ..
ومورد قلوبال في قطر بنفسه قال لي ان الشركة عبارة عن مختبر وليس مصنع معتمد ..

اما الديكا الجبارة فهي الهندية اللي قوتها 100 ملي الغرشة البنية الشفافة ..

شلال الحزن
01-05-2011, 03:04 PM
شوووف اعتقد من فترة كان لها صولات وجولات

التايجر العالم تمدحها
انا جربت البكستاني ابو 20 مبوله كبيره 100مل واشتغلت الحمد لله معاي تمام ومع عيال كثير
الانجليزى قيمتها اعتقد 120 ريال

حتمال تكون مضروبه لكن انت لو دخلت تست معاها كان ما عرفت التست زي ما ذكر الاخ توتو جاامد او ان جسمك مليان دهوون
وبالتوفيق لك

اللورد المنصوري
01-05-2011, 03:44 PM
لا يا اخواني انا بلعب من حوالي 6 سنوات و لكن متقطع و لكني مستمر من فترة سنتين و اوزاني عالية والحمد لله و املك كتلة عضلية معقولة بدهون خفيفة جدا
بس تقريبا الديكا جلوبال مش كويسة و مش 300 مل فعلي عشان كده قررت اجيب ديكا غيرها و اكمل بيها ال 7 اسابيع اللي فاضلين في الكورس بجانب السيبونكس اللي باخده من اول الكورس

انا معايا 3 امبولات ديكا 200مل شركة لافارما اجيب 4 امبولات تاني و اكمل بيها ولا اجيب فايل ديكا تايجر

و شكرا علي ردود حضراتكم

شلال الحزن
01-05-2011, 03:57 PM
شوف يا استاذ انا لي اصحاب من مصر وذكرو لي ان اغلب المنشطات لديهم مضروبه فما ادري

لكن اسمع عن صيدلية العزبي ان لديها تخزين كويس

نت اول شي شوف ناس ثقه تشتري من عندهم

واللي راح خلاص انساه

شوف الديكا زي بعض ترى اللهم ان في القوة تختلف بعض 300 بعض 200

شوف الهولندي لو في محل ثقه اشتري من عندهم
تايجر ما يحتاج ممتازه لكن تاكد من المصدر
وبالتوفيق

اللورد المنصوري
01-05-2011, 04:00 PM
انا جايب الحاجة من مصدر موثوق علي فكرة بس تقريبا المشكلة في الديكا الجلوبال فانا هاشوف ديكا تايجر250 يانما ديكا لافارما 200 لكن الهولندي مش موجودة خالص عندنا

شلال الحزن
01-05-2011, 05:05 PM
طيب المدرب تبعك او اصدقاء لك مقربين ممكن تسئلهم عن النوعيات اللي عندكم ممكن هو فاهم اكثر مني

تايجر ما يحتاج شركه حلوه بس انت لاتنسى السعرات الحراريه تعليها عشان تشتغل بشكل ممتااز

gulfman4
02-05-2011, 10:34 PM
مساء الخير شوف اقولك شي مهم

اولا مش كل جسم يكبر بسهوله ليش ؟ لانو واحد صاحبي ماخد ديكا قلوبل وبعد 8 اسابيع بدا التغيير سبحان ربي اما انا لما اخدت الديكا القلوبل نفسها بدا التغيير معايا من تاني اسبوع ماشالله

تانيا شركة قلوبل في الهرمونات تعتبر رقم 2

ثالثا خد مني نصيحه خد ديكا تايجر مع السيبونات والاكوبويز يالهوي من الاخر سريع المفعول وبقوة

هدا رايي انا وكل واحد لو رائي بس ترا انا مو كبتن زي توتو وحمد انا مبتدء

والله معاك يابطل