المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشاكل صحية الانيمال كت و التستسترون !!!

فلاشي
11-07-2011, 11:56 PM
معلومات المتقدم بالاستفسار :

الطول :180 متر
الوزن : 85 كيلوجرام

و الاستفسار كالتالي :
السلام عليكم

اخواني انا كنت بسوي بحث عن سبب الحر بمعدتي !!

و لقيت في ناس بالبودي بلدنق بحذروا من الانيمال كتس

لانه يحتوي على guggle الي يأثر على هرمون التستسترون ؟؟

لاني قريت هالكلام !!!!! طبعا هو كان يتكلم عن الليبو 6 و الاثنين فيهم نفس المادة

Why are you guys taking Lipo 6. It has guggul, which has shown to block the androgen receptor (that makes testosterone and other hormones 'work') and it activates the progesterone receptor, which is why you feel 'hot' sometimes. Not only that, it raises cholesterol and studies have shown that its cytotoxic. The studies which actually showed that guggul had good benefits were done in India in some dodgy universities (and India produces guggul). Latest research has actually questioned this and shown that guggul can cause some serious side effects and does not really do the job. Read this thread: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=466547

Take care of what you put into your body...

Despite plausible mechanisms of action, guggulipid did not appear to improve levels of serum cholesterol over the short term in this population of adults with hypercholesterolemia, and might in fact raise levels of LDL-C. Guggulipid also appeared to cause a dermatologic hypersensitivity reaction in some patients.

However, most published studies were small and methodologically flawed. In August 2003, a well-designed trial reported small significant increases in serum LDL levels associated with the use of guggul compared to placebo....At this time, there is not enough scientific evidence to support the use of guggul for any medical condition. Guggul may cause stomach discomfort or allergic rash as well as other serious side effects and interactions.

حبيت اضيف شغلة او مختصر توضيحي

basically that it blocks the androgen receptor (the receptor that makes testosterone and other steroids "work")

and that it activates the progesterone receptor, which I beleive is why people fell "hot", basically a menapausal "hotflash"

منتظر راي الخبراء هل ارمي العلبة او استمر ؟؟

Nice Body
12-07-2011, 12:12 AM
الصراحة الي ممكن اكوله .. انه انا استعمل الأنيمال كتس ولما اخلي كيس واتناوله بعد شي 10 دقايق احس بحر او حرقه خفيفة جدا في المعدة لا اعرف السبب .. وارجو ان يفيدونا الأبطال .. تحياتي لك

THE CAST
12-07-2011, 12:20 AM
وعليكم السلام

كمل ولاترميه

وبالنسبه للمركب فلاتوجد ادله قعطيه على تأثيره ...و تأثيره اصلا غير مخيف للدرجه الي متصورها

وفي الواقع لايقارن بالمواد الموجوده في اغلب اكلنا اليومي كعادات سلبيه

فلاشي
12-07-2011, 12:28 AM
شكرا اخوي على ردك ..

كان في رد لاحد المعلقين انه مستويات الهرمون هذا انخفضت بجسمه

و انا بصراحة من بعد ما استعملت المنتج احس نفسي رايق لان قبل استعماله اي شي خفيف يسبب لي اثاره الحين الوضع مختلف 180 ؟؟

و انا رح اوقف استعماله مؤقتا و اشوف

تحياتي

the creater
12-07-2011, 01:24 AM
شف ياطويل العمر الكوليسترول اربعين بالميه من الاكل والباقي من الكبد يصنع يعني اذا كان هناك تاريخ عائلي بارتفاع الكوليسترول الضار (ال دي ال ) ممكن يرتفع معك من اي اكل غير صحي واذا ماكان فيه فهذه نقطه ايجابيه والفيصل في ذلك انك تحلل قبل المكمل وبعده لترى الفرق من وظاذف الكبد والكليسترول والدهون الثلاثيه والسكر والكلى والهرمونات جميعها ومن ضمنها التيستيرون حتى ترى الفرق..........

فلاشي
12-07-2011, 08:39 AM
الحمدلله لا توجد هنالك مشاكل بارتفاع الكوليسترول

مع العلم انه كان لدي حب شباب بالوجه و بعد الانيمال كت حسيت وجهي صار ناشف

اليوم ما اخذت الانيمال كت بشوف اذا في اختلاف او لا

بس ترى بيومين تحددت معاي عضلات المعدة تحديد خفيف فارق عن الاول

انا الي خايف ان هالمنتج يسوي عقم او شي ؟؟ هذه هي نقطتي :)

و ان شاء الله رح اسوي التحاليل اللازمة

آبـو جـآسم
12-07-2011, 12:57 PM
والله اول مره اسمع عن هالماده
لكن شوفها من العلبه كم mg
اذا كانت نسبتها عاليه جدا فـ اكيد بيكون لها سلبيات عاليه
واذا كانت نسبتها قليله جدا
راح تكون السلبيات قليله جدا او معدومـه
لكن انا اشوف انه كثير من الشباب ومن اصدقائي اخذوه والحمد الله
ولكن الخطوره مو في علبه وحده الخطوره في 3 -5 علب ورا بعض
يعني اذا استمريت على هالعلبه وبعدها مشيت مع نظام غذائي جيد اتوقع مافي ضرر انشاء الله
واخذها بانتضام
والسلام مسك الختام

فلاشي
12-07-2011, 02:35 PM
انا عموما راسلت الشركة بخصوص الحبة الي تحتوي هالمادة

عشان اريح راسي

و ان شاء الله يردون علي و اخبركم بلون الحبة :)

وبالنسبة للنسبة اخوي بو جاسم
Guggul (2.5% Guggulsterones)