المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كمال الاجسام رأيكم في هالكورس لمكملات للتنشيف ؟؟

Nice Body
13-09-2011, 10:07 PM
معلومات المتقدم بالاستفسار :

الطول :1.84 متر
الوزن : 73 كيلوجرام

نسبة الدهون : 13.5

و الاستفسار كالتالي :
رأيكم في هالكورس المكمل :

بروتين برو كمبلس (العادي) .. غيرت من الكولد ستاندرد لأنه لم ارى منه اي نتائج .. ومنتجات الديتايمز لاتتوفر عندنا
كازين كولد ستاندرد
سيل ماس
ليبو 6 بلاك
امينو 2222 من اوبتميوم
اوبتي مين

الهدف من الكورس تنشيف مع ضخامة عضل ..

ارجو النصيحة من الخبراء

بردان1
13-09-2011, 10:43 PM
الغ السيل ماس ماتحتاجه بالتنشيف
وبرايي لو توفر على نفسك وتلغي الكازين وتستخدم البرو بمكانه مع حليب يقوم بالواجب ان شااءالله او تستبدل البرو بالواي افضل وتستمر ع الكازين
وموفق

Nice Body
13-09-2011, 11:07 PM
الغ السيل ماس ماتحتاجه بالتنشيف
وبرايي لو توفر على نفسك وتلغي الكازين وتستخدم البرو بمكانه مع حليب يقوم بالواجب ان شااءالله او تستبدل البرو بالواي افضل وتستمر ع الكازين
وموفق

اولا شكرا العرد يابطل ... انا اصلا حبيت اغير من الكولد ستاندرد .. لأنه الصراحة ماعجبني
وبالنسبة للسيل ماس .. انا قريت عنه في بودي بلدنك وايضا مكتوب عالعلبة .. انه منتج كرياتيني + ريكفري ويطي طاقه حلوة اثناء التمرين وفيه نسبة من الجلولتامين وامينو اسيد ..

دامبلز
13-09-2011, 11:37 PM
انا رأيي يا اخي خدلك الواي جولد ستاندرد و صراحة هو منتج جبار جدا .... ممكن ما اشتغل معاك عشان يمكن جربت علبة واحدة او ممكن انك تزود عدد سكوباتك في اليوم منه ..

و الواي لو اخدت في اليوم 3 سكوبات + سكوب كازين هذه رح تعطيك 23 غرام BCAA و 15 غرام جلوتامين يعني ما تحتاج للامينو ...

بالنسبة للسيل ماس شيله و حط بداله يا الكارنتين عشان يساعدك على حرق الدهون او الانيمال ستاك محفز هرموني جميل جدا و خاصة وقت التنشيف ... و لو الحالة المادية ممتازة حط الاثنين ..

موفق يا وحش

Nice Body
13-09-2011, 11:55 PM
انا رأيي يا اخي خدلك الواي جولد ستاندرد و صراحة هو منتج جبار جدا .... ممكن ما اشتغل معاك عشان يمكن جربت علبة واحدة او ممكن انك تزود عدد سكوباتك في اليوم منه ..

و الواي لو اخدت في اليوم 3 سكوبات + سكوب كازين هذه رح تعطيك 23 غرام BCAA و 15 غرام جلوتامين يعني ما تحتاج للامينو ...

بالنسبة للسيل ماس شيله و حط بداله يا الكارنتين عشان يساعدك على حرق الدهون او الانيمال ستاك محفز هرموني جميل جدا و خاصة وقت التنشيف ... و لو الحالة المادية ممتازة حط الاثنين ..

موفق يا وحش
يابطل كولد ستاندرد جربته لمدة سنة وشوي .. تقريبا اكثر من 6 علب ..

بردان1
13-09-2011, 11:55 PM
اولا شكرا العرد يابطل ... انا اصلا حبيت اغير من الكولد ستاندرد .. لأنه الصراحة ماعجبني
وبالنسبة للسيل ماس .. انا قريت عنه في بودي بلدنك وايضا مكتوب عالعلبة .. انه منتج كرياتيني + ريكفري ويطي طاقه حلوة اثناء التمرين وفيه نسبة من الجلولتامين وامينو اسيد ..
العفو
وانا ماختلفت معك بالنسبة لمكوناته ! انا عارف مكوناته
بس يتعارض مع مرحلة التنشيف
وانت براحتك موفق