المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : التخسيس واللياقة كورس تنشيف و نواكس بلود وتغذية

bavaria
03-03-2012, 11:04 PM
معلومات المتقدم بالاستفسار :

الطول :1.74 متر
الوزن : 92 كيلوجرام

و الاستفسار كالتالي :
السلام عليكم
انا دخلت كورس هرموني و تحصلت علي ضخامه عضلية ممتازه والحمد لله و الان انا ناوي ابدا في التنشيف وعندي شوية استفسارات هي
هل نقدر ناخد نو اكس بلود في التنشيف و هل تنصحوني ندخل انيمال ستاك و انيمال تيست في الكورس الجاي و ياريت لو تعطوني نظام تغذية مناسب و سؤالي الاخير عن هرمون النمو هل له ثأثيرات مضره مع العلم اني ناوي نستخدمه في الكورس الجاي فقط و شكرا للجميع و خاصة الاخ دا كاست و منتظر رده بفارغ الصبر

ماجد666
04-03-2012, 12:43 AM
سلام عليكم اخي الكريم لو كنت حابب تنشف فا طبعا حتاخد مثلا منتج يحتوي على كافين ، نفرضىالانمل كت !! الانمل يحتوي على مادة كافين مرررة كبيرة ويالله يالله الجسم يتحملها . لو فكرت تاخد النو اكسبلود الي هوا اصلا شبعاااااات كافين بكده الله يعينك على جسمك لانك بكده حملتو فوق طاقتو من الكافين وحتحس بغوشة نفس وتقلب حالة وصداع واضراب في الجهاز العصبيى. فا لو ناوي تخش تنشيف ركز على منتج حارق واحد و بروتين زي الوي ، لو ناوي تضخيم خد انو اكسبلود مع منتج محفز تسترون زي ال ستاك و ام ستاك . تحياتي ،،،،ملاحظة: نظرا لاغلاق الموقع في السعودية فا اعتذر عن تاخير في الرد بالنسبة للمسجات الخاصة ، وطرح المواضيع

bavaria
04-03-2012, 09:17 AM
مشكور اخى ماجد
وارجوا الافادة بخصوص القروث هرمون ماهى اضراره و كيف نتجنبها ان وجدت
ولاتنسونا بجدول غذائى مناسب للتنشيف

King Of Coffee
04-03-2012, 10:19 AM
القرث بالإستخدام المعتدل ما عليه أضرار كثيرة أما بالإستخدام الجنوني قد يسبب تضخم في عضلة القلب والفكـ والأطراف ...

للأمانة لست خبير في هذا المجال ولكن هذه معلومة قرأتها ولا أدري مقدار صحتها ...

ربما يُطلب منكـ ذكر المواد اللي دخلتها بالكورس الهرموني ... فلذلك اذكرها على شان تستغل الوقت ..

أسأل الله لك التوفيق

bavaria
04-03-2012, 11:21 AM
مشكور يا كينغ

bavaria
04-03-2012, 11:25 AM
شباب ارجوا الافادة اكثر بخصوص الغروث يعنى اضراره ان وجدت وكيف اتجنبها
ارجوا اعطائى نظام تغذية مناسب فى التنشيف
وهل نقدر ندخل انيمال تيست فى كورس هرمونى مع الغروث

bavaria
04-03-2012, 11:28 AM
فى انتظار الاخ دا كاست و باقى الشباب