المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كمال الاجسام محتاج اسامي واماكن جيم ف ابوظبي

silent soul
27-03-2012, 01:44 AM
معلومات المتقدم بالاستفسار :

الطول :170 متر
الوزن : 85 كيلوجرام

و الاستفسار كالتالي :
السلام عليكم

ممكن حد يفيدني باماكن الجم ف بوظبي
و اممم في شارع المرورو بعد
والاسعار

Slix1991
27-03-2012, 08:44 PM
نصيحتي لك اشترك فالنادي القريب عليك عشان ما تكسل وتقول اوف بعيد , ولما يكون قريب عن سكنك بكون ممكن تشوف فيه صحابك وكذا , بس انا عندي اصحاب يلعبو من سنين ومشتركين فأنديه بعيده يعني هي مسألة اراده , انا تحديدا في المرور ما أعرف انديه صراحه بس بسألك ونشالله بردلك خبر , في النادي السياحي عندك نادي أبطال الامارات والاشتراك 300 كمعظم الانديه أو 250درهم بجانب مسجد هزاع والكبتن اسمه سعد , وعندك نادي ( لاس فيجاس ) هاد النادي ما اعرف اسم البناي لكن سهل تندل عليه . روح لمستشفى السلامه بتلاقي على الجهة الثانيه مكتوب مركز المدخنين وفي جنبه بناي اديداس او شركة نايك خضراء , امشي لوراها بتلاقي بناي جديده ومدخلها فيه كنب وكذا , الطابق السفلي النادي والاشتراك 300 درهم في الشهر و550 الشهرين اعتقد , والكبتن لبناني لكن يداوم فأوقات غريبه وفيه مساعدين كبتن هنود بس طيبين ويفهمو في الجيم , عندك نادي توب جيم في النادي السياحي بجانب شركة سيدار قريب من الخوارزمي , وعندك نادي نسيت اسمه لكن اشوفه كثير عند وكالة الميتسوبيشي لو توقف قدامها بتشوف محطة بترول بجانبها في نادي باين وواضح وفيه كبتن فلبيني , انت قلي كم القيمه الي محددها للنادي لان في نادي اسمه لايف لاين رهيب لكن غالي شوي ...

Slix1991
27-03-2012, 08:49 PM
عندك نادي ( ورلد جيم ) world gym في الخالديه انا كنت العب فيه ملاكمه وكيك بوكسينج وموي تاي ما اعرف الجيم اسعاره لكن شوي غاليه صراحه لكن دخلته اكثر من مره الجيم ورهييييب وفيه حمامات وغرف تبديل ملابس ومناشف يعطوك قبل متدخل ولك خزنه مع مفتاح وفيه دوش تقدر تتسبح و فيه ساونا وكذا وفيه مغربيات ههههههههههه :p

silent soul
28-05-2012, 10:41 PM
مشكورين شباب ع الرد
اممم انا ساكن ف مدينة خليفة
ف ابي جيم جريب مني ><

حد يعرف او حد سمع عن تايجر جيم؟
واسعارهم ؟؟