المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : التخسيس واللياقة هل هذا الدواء مفيد للتخسيس

lathhh
05-12-2014, 11:14 PM
معلومات المتقدم بالاستفسار :

الطول :188 متر
الوزن : 145 كيلوجرام

نسبة الدهون : 25

و الاستفسار كالتالي :
السلام عليكم انا بعمل رجيم ونظام غذائى ولكن للاسف الرياضة التى امارسها قليله او معدومة لانى عندى مشاكل فى كعب القدم حاليا وبتعالج بسبب حادثة حصلت لى فى القدم ولكن العلاج سيستمر مدة صويلة انا استطيع المشى وكله ولكن ليس بسرعة او بطريقة رياضية فاالبعض نصحنى باستخدام دواء اسمه lipo 6 black HERS
بيقولو دة مفيد جدا وبيخسس جامد مع الرجيم اريد من الخبراء فى هذا الموضوع هل هذا الدواء فعلا مفيد للتخسيس ام لا

لانه بصراحة انا سالت علية لقيته غالى جدا ب 400 جنية مصرى يعنى لازم قبل مااشترية اكون متاكد انه لية فاعلية

rayen.jlali
05-12-2014, 11:23 PM
lipo 6 black حارق دهون و ليس دواء سحري يعني بدون رياضة ما راح تشوف نتائج طيبة
واصل على نظامك الغذائي و المشي الى أن تشفى من الإصابة و تقدر تمارس تمارين اكثر ثم فكر باستعمال حارق دهون
موفق يا بطل

lathhh
05-12-2014, 11:28 PM
lipo 6 black حارق دهون و ليس دواء سحري يعني بدون رياضة ما راح تشوف نتائج طيبة
واصل على نظامك الغذائي و المشي الى أن تشفى من الإصابة و تقدر تمارس تمارين اكثر ثم فكر باستعمال حارق دهون
موفق يا بطل
[/RIGHT]

]
طيب لو سمحت ماهى التمارين الى امارسها دى هل فى موقع او كدة اجيب منه التمارين

Mayoood.ad
06-12-2014, 08:50 AM
عليكم السلام والرحمه ،،

يوجد خمس انواع من الليبو 6
لكن الذي ذكرت اسمه للبنات فقط ،،

ممكن تستخدم الإلكارنتين
مفيد جداً ويحول الدهون الى طاقه ،،
مع الاستمرار على النظام الغذائي والمشي قدر المستطاع
ويفضل المشي على الريق ،،

موفق ،،

thewave
06-12-2014, 11:18 PM
نصيحه اخ
ابعد عن حوارق الدهون بترفع الضغط وتلعب في النفسيه وتسبب الارق وتسبب التعب والخمول بعد الانتهاء منها
اعتمد على دايت صحي وممكن تضيف شاي اخضر صيني

ryko
07-12-2014, 07:29 AM
اخى العزيز
خلى بالك لإن فى كذا نوع من ليبو 6 بلاك
النوع اللى بتتكلم عنه ليبو 6 هيرز يخص السيدات مش ليك انت
لو عايز اللى يخصك فيه ليبو 6 بلاك أو ليبو 6 ألترا كونسنتريت ولكن لا أنصحك به لان سمعت ان نتائجه مش سحرية يعنى لو انت مش مظبط اكلك مش هيعمل حاجة
وخلى بالك ان المنتج دة فيه نسبة الكافيين عالية جد يعنى لو هتاخده متأخر مش هتعرف تنام غير انه هيبئا معصبك جدا دى تحذيرات عشان لو بتشتكى من اى حاجة تخص الحاجات دى اصرف نظر عنه .

HD Supplement
01-01-2015, 02:58 AM
السلام عليكم ورحمه الله

بالنسبه للنوع المذكور فهو للسيدات و يمكنك استعمال النوع الرجالى منه وهو LIPO 6 BLCK
وهو جيد لك فى البدايه اذا كنت تريد ان تبعد عن الكلين بترول و التى ثرى و ان كان لهم مفعول قوى فى التخسيس
بالنسبه لسعره فى مصر فهو لا يتجاوز 320 جنيه مصرى

للمزيد من الاستفسارات تابعنا هنا فى الموضوع او عبر الواتس اب 0538998529