المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الأدوار ( الأر بي جي ) مساعده في مشكله واجهتني في witcher3

كريس909
03-09-2015, 01:12 AM
السلام عليكم يا شباب
انا عندي مشكله واجهتني في اللعبه المعروفه witcher3
المشكله هي اني انهيت اللعبه وبديت بعدها new game plus وانهيت اللعبه للمره الثانيه ولما بغيت اطبق نفس الحركه واسوي new game plus واختم اللعبه للمره الثالثه يقول لي ما انهيت اللعبه في هذه التخزينه مع اني انهيتها وانهيت المرحله الاخيره وطلعت لي النهايه جتى وبديت في الحصن يعني كل شي ممتاز لاكني لا استطيع ان العب من جديد فما السبب بالله الي يعرف يساعدني

princeshetos
27-09-2015, 06:52 PM
السلام عليكم
اولاً حاول خى الكريم تمسح كل التسيفات وخلى اخر تسيفتين انت محتاجهم
لان حضلت معايا مشكله شبه اللى بتقولها بس مكنش راضى يسيف خالص على ps4 لانى كنت عامل 7 تخزينات او 6
ثانيا : حاول تعمل ال update الجديد لان بيخليك تلعب بكل العدد والمهارات اللى انت كنت واخدها قبل كدا
ويارب تشتغل معاك وانتظر ال Dlc الجديدة 10 ساعات و كمان لو عملت preorder دلوقتى هتاخدها ب 8 دولار و بتاخد خلفيه جامده هدية

Nabil Nazem
28-09-2015, 08:23 PM
اعتذر عن تاخر برد
حصلت معي هذه المشكلة الحل بكل بساطة ادخل على الملف القديم يعني اعمل load مثل كل مرة تلعب واحفظ كمان مرة في خانة جديدة بعدها استعمل new game plus على الخانة الجديدة

كريس909
29-09-2015, 07:36 AM
جربت يا اخواني خزنت اللعبه في خانه جديده ومسحت كل الخانات الباقيه لاكنه يضل يقول لي اني ما اكملت اللعبه الى الآن مع اني اكملتها كلها يعني انهيت كل شي بطور القصه و90 بالمئه من المهمات الجانبيه حتى
وشكرا على ردكم يا اخوتي

princeshetos
19-10-2015, 10:21 PM
الابديت الجديد على بى اس فور 17 جيجا هموت يا جدعان ههههههههههه