شكرا يا جماعه ... ألف شكر عليكم ... عرفتم تخربوا الموضوع :vereymad:
أنا عاوز حد من المشرفين يلغى الموضوع دة أو يقفله .... الموضوع دة أنا أخذته من منتدى تانى ( ووصلوا لأكثر من 20 صفحه ... وكانت تعليقات بتموت من الضحك )
وكان عندى أمل إن أطبقه فى المنتدى ده ... بس للأسف واضح إنه مش حينفع فى المنتدى ده :eviltongu
وأحب أوجه شكر خاص للأخت العنزيه لإعتراضها على هذا الإسلوب![]()






























